کد خبر:25612
پ

اکبریان زهر خود را به استقلال ریخت | پرسپولیس بدون موقعیت گل دربی را برد!

انتخاب اکبریان به عنوان داور دربی 95 از همان ابتدا خاطرات تلخی را برای استقلالی ها زنده کرد و او بار دیگر در دربی 95، با یک اشتباه مهلک تاثیر مستقیم در نتیجه نهایی بازی استقلال مقابل پرسپولیس داشت. شاید اگر اکبریان و تیم داوری خطای واضح وحید امیری روی مچ پای مهدی قایدی را […]

انتخاب اکبریان به عنوان داور دربی 95 از همان ابتدا خاطرات تلخی را برای استقلالی ها زنده کرد و او بار دیگر در دربی 95، با یک اشتباه مهلک تاثیر مستقیم در نتیجه نهایی بازی استقلال مقابل پرسپولیس داشت. شاید اگر اکبریان و تیم داوری خطای واضح وحید امیری روی مچ پای مهدی قایدی را در دقیقه 1 پنالتی تشخیص داده بود، نتیجه دربی 95 به شکل دیگری رقم می خورد چرا که کادر فنی استقلال در این بازی نشان از نظر فنی به مراتب بهتر از حریف بوده و در هر دو نیمه برتر از پرسپولیس بازی کرد و این موضوع در خلق موقعیت های بیشتر استقلال روی دروازه پرسپولیس نمایان بود.

 

کارشناسی داوری بازی استقلال و پرسپولیس

 

آمار دربی 95 بازی استقلال و پرسپولیس

 

اکبریان زهر خود را به استقلال ریخت | پرسپولیس بدون موقعیت گل دربی را برد!

اکبریان زهر خود را به استقلال ریخت | پرسپولیس بدون موقعیت گل دربی را برد!

فرهاد مجیدی که بارها در طول بازی با تغییر سیستم و جا به جایی نفرات، تفکرات کادر فنی پرسپولیس را بر هم زده بود نشان داد که از هوش و دانش مربیگری بالایی برخوردار است و شاید در این دیدار نتیجه را واگذار کرد اما با توجه به بضاعتی که در اختیار داشت، نمایش قابل قبولی را مقابل پرسپولیس به نمایش گذاشت به طوری که پرسپولیس در دربی 95 به جز گل و یک شوت از راه دور مهدی ترابی هیچ موقعیت گلی روی دروازه استقلال ایجاد نشد و رشید مظاهری و خط دفاعی استقلال رو خوبی را پشت سر گذاشتند.

مهمترین اتفاق در این دیدار در ترکیب استقلال، بای درخشان و مافوق تصصور مسعود ریگی بود که به خوبی توانست میانه میدان را به سود استقلال بچرخاند اما عملکرد بسیار ضعیف و دور از انتظار وریا غفوری در جناح راست، توازن قوای حملات استقلال را خنثی کرده بود.

با مرور دوباره بای به سادگی می توان به این نتیجه رسید که تفکرات مجیدی در این دیدار جواب داد و اگر اشتباه وریا غفوری در پر کردن آفساید نبود، شاید پرسپولیس حتی به تک گل خود نیز دست پیدا نمی کرد.

در نهایت می توان گفت پرسپولیس در این دیدار با توجه به نیمکت قوی و البته بازیکنان با کیفیت ترش نسبت به استقلال برنده شد و از تک موقعیت گل خود نهایت استفاده را برد و اتلاف وقت های پیاپی بازیکنان این تیم در جریان بازی خود گواه این موضوع بود که بازیکنان پرسپولیس نیز از به جریان افتادن بازی واهمه داشتند چرا که کادر فنی این تیم برنامه ای برای مقابله با تاکتیک کادر فنی استقلال نداشت. او در کنفرانس خبری اش هم علی رغم اینکه داوری سر تیم او را در دقیقه 1 برید، بدون هوچی گری های مرسوم در تیم رقیب(!) که در این شرایط کل نظام و حکومت را به جانبداری از تیم رقیب ربط می دادند، بدون صحبت اضافه نشان داد چقدر حرفه ای شده و آینده درخشانی در انتظار او و استقلال خواهد بود.

 

امروز هواداران استقلال می توانند سر خود را بالا بگیرند که مربی با دانشی همچون فرهاد مجیدی روی نیمکت آنها نشسته است؛ بدون شک با مجیدی اگر دربی آسیایی در کار باشد، با تقویت استقلال در نقل و انتقالات، نتیجه دیگری در زمین بازی رقم خواهد خورد چرا که مجیدی در این بای در هر دو نیمه مچ کادر فنی پرسپولیس را خواباند و اگر از هر هوادار پرسپولیس امروز سوال شود، چند موقعیت گل در دربی 95 برای این تیم به یاد دارد، شاید به جز گل عیسی آل کثیر و شوت ا راه دور مهدی ترابی چیز دیگری به خاطرش نیاید اما در طرف مقابل استقلالی ها توانستند 5 موقعیت مناسب گلزنی خلق کنند.

 

دیدگاه کاربران 3 دیدگاه
  • مهدی 14 مه 2021 / 11:57 ب.ظ

    استقلال ۵ موقعیت گل داشت؟ما که ندیدیم.پرسپولیس نیازی به آب و آتیش زدن و ریسک نداشت.چون مساوی هم براش خوب بود.اگر دقیقه ۳ گل میخورد قطعا سراپا حمله میشد و طبق معمول استقلال تبدیل میشد به اتوبوس و گل هم میخورد.شما که اعتقاد داشتید پرسپولیس تیم نیست چطور ۹۰دقیقه بعد پنالتی توان گل زدن نداشتید و فقط سانترهای بی هدف کردین؟لطفا بعد بازیهایی که به نفع شما هم سوت می زنند بعد بازی بیانیه بدین.راستی هنوز کسی متوجه شد چرا زمان مظلومی گل محمد نوری رو آفساید گرفتند.راستی داور بازی استقلال با نفت و فولاد اسمش چی بود؟…

  • رضا 14 مه 2021 / 9:54 ب.ظ

    تیم حکومتی یعنی این. استقلال مظلوم عاشق مظلومیتت هستم. اصلا مهم نیست باید وزارت ورزش در روزهای اخرم کارش رو میکرد و میرفت.استقلال برنده این دربی است از نظر من.

  • ناشناس 14 مه 2021 / 9:20 ب.ظ

    باز مظلوم نمایی کیسه ها آقای ملکی اگه یه ذره وجدان داری که پولی که از این سایت در میاری حلاله اگه به قیامت اعتقاد داری چرا موقعی که برای ذوب آهن و پیکان پنالتی نگرفتن حرف از داوری نزدی همین یزدانی بالای بیست مورد ال کثیر رو زد غفوری چشم ترابی رو در اورد نادری عمدا زد رو پای سر لک این ها رو چرا ندیدی باید کیسه هفت نفره میشد به چهار بازیکن پرسپولیس کارت زد و یه اخراجی چرا این ها رو نمی بینی واقعا می‌دونی وجدان چیه می‌دونی آدم باید با شرافت و عدالت حرف بزنه

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید