کد خبر:22413
پ

انتقادات احمقانه از لیست جدید تیم ملی | امان از رسانه های سوپرکارشناس

دراگان اسکوچیچ در حالی لیست جدید تیم ملی را اعلام کرد که مطابق روال همیشه با انتقادات عجیبی ازز سوی برخی جرین های رنگی مواجه شد.   انتقادات احمقانه از لیست جدید تیم ملی | امان از رسانه های سوپرکارشناس رسانه های نزدیک به استقلال در حالی از عدم دعوت وریا غفوری به تیم ملی […]

دراگان اسکوچیچ در حالی لیست جدید تیم ملی را اعلام کرد که مطابق روال همیشه با انتقادات عجیبی ازز سوی برخی جرین های رنگی مواجه شد.

 

انتقادات احمقانه از لیست جدید تیم ملی | امان از رسانه های سوپرکارشناس

انتقادات احمقانه از لیست جدید تیم ملی | امان از رسانه های سوپرکارشناس

رسانه های نزدیک به استقلال در حالی از عدم دعوت وریا غفوری به تیم ملی انتقاد کرده اند که وریا در چند ماه گذشته به هر دلیلی از جمله ناکارآمدی کادر فنی سابق، نتوانسته بود انتظارات را برآورده کند و با تجه به نمراتی که در بازیهای مختلف استقلال کسب کرده به وضوح مشخص است که او از فرم ایده آل و آرمانی خود دور شده است.

 

در سمت مقابل در حالی برخی جریان های نزدیک به تیم پرسپولیس از عدم دعوت حامد لک انتقاد کرده اند که لیست تیم ملی حداکثر جای 4 دروازه بان است و در حال حاضر رشید مظاهری پیام نیازمند، علیرضا بیرانوند و امیر عابدزاده مورد توجه اسکوچیچ قرار دارند. آنها در حالی به حضور رشید مظاهری از استقلال در لیست تیم ملی معترض هستند که مظاهری رکورددار کلین شیت در سال 99 محسوب می شود و عملکرد خوبی از خود در بازی های استقلال به نمایش گذاشته است.

 

در طرف مقابل شبه منتقدین همیشه در صحنه در حالی از عدم دعوت چند بازیکن لژیونر انتقاد داشته اند که فدراسیون فوتبال علت دعوت بازیکنان فوق را اعلام کرد. بر این اساس، امیر عابدزاده بدلیل قوانین قرنطینه در جزیره مادیرا، علیرضا جهانبخش و سامان قدوس بدلیل محدودیتهاى پروازى از کشور انگلیس ، مرتضى پورعلى گنجى و صادق محرمى بدلیل مصدومیت و کاوه رضایی بخاطر ابتلا به کرونا به این اردو دعوت نشدند.

 

شاید تنها نکته تاریک مدعوین تیم ملی عارف غلامی باشد که علی رغم نیمکت نشینی در استقلال و نمایش های ضعیفش در ترکیب این تیم بار دیگر به تیم ملی فراخوانده شده و به نظر می رسد کادر فنی تیم ملی هیچ توضیح فنی خاصی برای این انتخاب نداشته باشد چرا که این انتخاب از دایره سلیقه فراتر رفته است. سلیقه، زمانی مصداق پیدا می کند که چند بازیکن هم تراز و هم سطح در یک پست حضور داشته باشند و سرمربی تیم ملی بنا به سلیقه ش یکی از آنها را انتخاب کند اما زمانی که یک بازیکن ضعیف انتخاب می شود، بحث سلیقه رنگ می بازد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید