کد خبر:44751
پ

افشاگری محمد پنجعلی از سندسازی فدراسیون به سود پرسپولیس

محمد پنجعلی پیشکسوت متعصب پرسپولیس در یک مصاحبه مدعی شد از طرف فدراسیون فوتبال با او تماس گرفته شده تا با دروغ گفتن و پنهان کردن حقایق از دید نماینده فیفا و سندسازی، کار این تیم به محرومیت کشیده نشود و او مجبور بوده تا دروغ بگوید! البته سندسازی و جعل سند به سود پرسپولیس […]

محمد پنجعلی پیشکسوت متعصب پرسپولیس در یک مصاحبه مدعی شد از طرف فدراسیون فوتبال با او تماس گرفته شده تا با دروغ گفتن و پنهان کردن حقایق از دید نماینده فیفا و سندسازی، کار این تیم به محرومیت کشیده نشود و او مجبور بوده تا دروغ بگوید!

البته سندسازی و جعل سند به سود پرسپولیس در فدراسیون فوتبال که خود شریک فساد سیستماتیک این باشگاه محسوب می شود ادعای جدیدی نیست چرا که مجید صدری مدیرعامل سابق پرسپولیس نیز با گردن کلفتی در پخش زنده تلویزیونی نه تنها به جعل سند انجام شده اذعان کرد بلکه مدعی شد چرا مثل ساب های قبل به afc دروغ نگوئیم؟ این اظهارات نشان می دهند که سالهاست اتفاقاتی در فدراسیون فوتبال به سود پرسپولیس در جریان است و اگر موضوع شکایت النصر از این تیم به جائی نرسید به واسطه حضور فردی به نام مهدی تاج است که نایب رئیس AFC محسوب می شود و موضوعات این چنینی را با لابی حل کرده است. بی جهت نیست که با دور شدن مهدی تاج از ریاست فدراسیون فوتبال، این تیم با قهرمانی های سریالی خود خداحافظی کرد و با بازگشت او به فدراسیون فوتبال مجدداً شاهد بازگشت فساد به فوتبال کشور هستیم که همه تلاش ها برای موفقیت یک تیم انجام می شود و لاغیر!

که البته قهرمانی لیگ این فصل هم تا این لحظه با ریاست مهدی تاج به نام پرسپولیس خورده است.

دیدگاه کاربران 1 دیدگاه
  • پرسپولیس میسوزونه ، میسوزونه 14 ژوئن 2023 / 6:08 ب.ظ

    بتا کاپ میبینم با دبل قهرمانی سرورت، پرسپولیس! پماد سوختگی لازم شدی🤣🤣🤣🤣🤣🤣بسوز و از حسادت پاره شو، فشاااااااااررررررررر

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید