کد خبر:45078
پ

اعلام رسمی حذف استقلال از آسیا توسط AFC

استقلال به لیگ قهرمانان آسیا نرسید.   وحشت پرسپولیسی ها از راپورت استقلالی ها به AFC   اعلام رسمی حذف استقلال از آسیا توسط AFC در حالی که مسئولان وزارت ورزش اخیراً اعلام کرده بودند که حذف استقلال از رقابت‌های فصل آینده لیگ قهرمانان آسیا قطعی نشده، کنفدراسیون فوتبال آسیا امروز به‌صورت رسمی اسامی باشگاه‌هایی […]

استقلال به لیگ قهرمانان آسیا نرسید.

 

وحشت پرسپولیسی ها از راپورت استقلالی ها به AFC

 

اعلام رسمی حذف استقلال از آسیا توسط AFC

در حالی که مسئولان وزارت ورزش اخیراً اعلام کرده بودند که حذف استقلال از رقابت‌های فصل آینده لیگ قهرمانان آسیا قطعی نشده، کنفدراسیون فوتبال آسیا امروز به‌صورت رسمی اسامی باشگاه‌هایی را که با دریافت مجوز حرفه‌ای در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا حضور خواهند داشت، اعلام کرد. سه تیم پرسپولیس، سپاهان و نساجی نمایندگان ایران در رقابت‌های فصل آینده لیگ قهرمانان آسیا خواهند بود و تراکتور هم در مرحله پلی‌آف شانس خود را امتحان خواهد کرد.

سوال اصلی امروز این است که چطور در حالی که سال گذشته استقلال مشکل بدهی قطعی نداشت و تنها مشکل مالکیت مشترک داشت، این تیم حذف شد اما در سال جاری با همان تدبیر و البته سندسازی صوری مبنی بر مالکیت غیرمشترک دو باشگاه استقلال و پرسپولیس، AFC را مجاب به پذیرش مدارک پرسپولیس کردند؟ آیا همان لابی که امسال انجام شد، سال گذشته نمی توانستند انجام دهند تا تیم قهرمان بدون باخت از مسابقات حذف نشود؟ آیا بانک شهری که پس از موعد مقرر وارد میدان شد و مطالبات طلبکاران را پرداخت کرد، نمی توانست قبل از موعد مقرر با دستور وزیر ورزش مشکل استقلال را حل کند یا حتماً می بایست موعد مقرر و حذف استقلال قطعی می شد و نوش دارو پس از مرگ سهراب می رسید؟
امروز امثال کاظم اولیایی، داریوش مصطفوی و هر فرد و نهادی که در کمیته بدوی صدور مجوز حرفه ای مسئولیت دارد و در جریان این اتفاقات بوده و هست، در مقابل این حق الناس می بایست جوابگو باشد که چطور پارسال نشد، اما امسال شد؟ آیا باز هم پای ناراحت نشدن هواداران یک تیم خاص وسط بود تا تیم رقیب را هم از داخل حذف کنید تا مرهمی بر ناراحتی عزیزان و آقازاده هایتان شود؟
هرچه که هست این بار کج هرگز به مقصد نخواهد رسید. با وجود تمام اقدامات و تلاش هایی که در چند سال اخیر برای قهرمانی یک تیم خاص انجام شده، اما این تیم تا فینال رفته اما در نهایت دستش از جام کوتاه مانده چرا که خداوند متعال آگاه به اقدامات و دسیسه های افرادی در فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش در جهت تضعیف یک تیم و تقویت تیم دیگر است.

کلیدواژه : استقلال

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید