کد خبر:12236
پ

ادعای جنجالی جمهوری خواهان: آرای مردگان هم به نام بایدن شمارش شد!

جمهوریخواهان مدعی ابعاد گسترده تقلّب در انتخابات: از نرم‌افزار «بایدن‌شمار» تا آرای تکراری و مُردگان و شهروندان غیرمقیم! ?شبکه تلویزیونی فاکس نیوز به نقل از مسئولان حزب جمهوریخواه در میشیگان اعلام کرد که در ۴۷ کانتی ایراد نرم‌افزاری به ضرر ترامپ رأی‌ها را برای بایدن خوانده است. ?جمهوریخواهان مدعی هستند که تقلب گسترده‌است و آرای […]

جمهوریخواهان مدعی ابعاد گسترده تقلّب در انتخابات: از نرم‌افزار «بایدن‌شمار» تا آرای تکراری و مُردگان و شهروندان غیرمقیم!

?شبکه تلویزیونی فاکس نیوز به نقل از مسئولان حزب جمهوریخواه در میشیگان اعلام کرد که در ۴۷ کانتی ایراد نرم‌افزاری به ضرر ترامپ رأی‌ها را برای بایدن خوانده است.

?جمهوریخواهان مدعی هستند که تقلب گسترده‌است و آرای برخی ایالت‌ها باید دوباره شمرده شود.

?سیدنی پاول دادستان سابق و نویسنده آمریکایی در یک مصاحبه تلویزیونی گفته «مدارکی داریم که از نرم‌افزارهای جاسوسی که در گذشته علیه نهادها و کشورهای دیگر استفاده شده در این انتخابات علیه مردم آمریکا استفاده کرده‌اند».

?دادستان سابق نوادا نیز در یک سخنرانی در جمع خبرنگاران گفت «با اطمینان اعلام می‌کنیم که در انتخابات به روش‌های مختلف، از جمله شمارش آرای افراد غیرمقیم و مُردگان تقلب شده است».

?برخی می‌گویند این نرم‌افزار در شرکتی طراحی شده که متعلق به ریچارد بلام شوهر دیان فاینشتاین است. همان سناتور دموکرات کالیفرنیا و شهردار سابق سان فرانسیسکو که ملاقات مخفیانه‌اش سال گذشته با محمدجواد ظریف جنجالی شد.

? جو بایدن در یکی از توییت‌های تازه خود نوشته است: «ما ممکن است مخالف باشیم اما دشمن هم نیستیم. ما آمریکایی هستیم.»

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید