کد خبر:46490
پ

آقای سلمانی و جلالی قرار نیست شما گل بزنید | توهم دی مارکو بودن در دفاع چپ استقلال

بازی شب گذشته استقلال تحت تاثیر نمایش ضعیف یا بهتر بگوئیم خودخواهی چند بازیکن این تیم در موقعیت های گلزنی، صدای انتقاد هواداران این تیم را به هوا بلند کرد. آقای سلمانی و جلالی قرار نیست شما گل بزنید | توهم دی مارکو بودن در دفاع چپ استقلال استقلال در حالی شب گذشته تیم فولاد […]

بازی شب گذشته استقلال تحت تاثیر نمایش ضعیف یا بهتر بگوئیم خودخواهی چند بازیکن این تیم در موقعیت های گلزنی، صدای انتقاد هواداران این تیم را به هوا بلند کرد.

آقای سلمانی و جلالی قرار نیست شما گل بزنید | توهم دی مارکو بودن در دفاع چپ استقلال

استقلال در حالی شب گذشته تیم فولاد که با دفاع اتوبوسی و لایه به لایه از دروازه ش محافظت می کرد تحت فشار قرار داد که اگر چند بازیکن این تیم به جای منافع فردی به منافع تیمی فکر می کردند، شاید آبی ها با پیروزی اهواز را ترک می کردند.
در بازی شب گذشته بارها و بارها شاهد انتخاب بدترین تصمیم توسط چند بازیکن استقلال بودیم. به طوری که اگر ابولفضل جلالی و جعفر سلمانی از توهم دی مارکو بودن و شوت زدن از هر زاویه ای به سمت دروازه حریف دست بر می داشتند و به مهاجمین این تیم که در محوطه جریمه منتظر پاس یا سانتر آنها بودند، پاس می دادند، شاید نتیجه چیز دیگری بود.
صالح حردانی شب گذشته چنان در دیار خود جوزده شده بود که در هر نقطه از زمین اقدام به پا به توپ شدن و دریبل بازیکن حریف می زد که عمده این تلاش ها هم با لو رفتن توپ مواجه شد.
در دقایق پایانی نیز سعید مهری به جای تمرکز بر روی بازی خودش به فکر خلاص شدن از فشار هواداران و فیکس شدن در دربی بود و در چند موقعیت باز هم عجولانه تصمیم گرفت و در حالی که می توانست مهاجمین این تیم را با یک پاس ساده در موقعیت تک به تک قرار دهد، در شرایط نامتعادل اقدام به شوت زن کرد که خیلی ساده توپ به دروازه بان فولاد رسید.

هر چه که هست با وجود 3-4 بازیکن مذکور در ترکیب استقلال نمی توان به آنها لقب تیم داد چرا که این بازیکنان فقط برای خود بازی می کنند و نشان داده اند منافع تیمی برایشان کوچکترین اهمیتی ندارد. بازی غیرمسئولانه و بی دقت و کل کل های بی مورد با بازیکنان حریف تنها تمرکز آنها و تیم استقلال را به هم می ریزد و نه چیز دیگر.
هافبک ها و مدافعین استقلال باید بدانند وظیفه آنها گل زدن نیست مگر اینکه در شرایطی که شانس گلزنی انها بالای 80 درصد باشد، مبادرت به امتحان شانس خود برای گلزنی داشته باشند و نه با شوت های بی کیفیت مقابل انبوه مدافعین حریف، یا شوت در وضعیت نامتعادل و یا زاویه ای تنگ !

به نظر می رسد قرار گرفتن آپشن گلزنی یا پاس گل در قرارداد بازیکنان باعث به وجود آمدن این معضل در استقلال شده و برخی از آنها برای بالا بردن دریافتی خود در انتهای قرارداد و فعال کردن آپشن های آن، کار تیمی را فراموش و به فکر منافع فردی هستند.

به نظر می رسد مدافعین چپ استقلال این روزها بازی های اینترمیلان را دنبال می کنند و در بازیهای استقلال به توهم دی مارکو بودن وارد میدان می شوند! سعید مهری نیز به تصور اینکه سبک بازی اش شبیه به بارلا هست، با اعتماد به نفس کاذب در بازیها به میدان می رود!

شب گذشته دی مارکو از همان زاویه ای که ابوالفضل جلالی اقدام به شوتزنی کرد، یک گل زیبا برای اینترمیلان به ثمر رساند اما کیفیت فنی این بازیکن کجا و نسخه ایرانی کجا!!! دی مارکو بارها از این زوایا گلزنی کرده اما آیا جلالی هم چنین بوده؟ او می تواند برای آزمایش توان فنی خود در این موقعیت ها در بازی های دوستانه یا تمرینات خود را به چالش بکشد نه مسابقات رسمی که موقعیت های حتمی گلزنی اینگونه از دست برود.

از معدود بازیکنان استقلال که با تمرکز و مسئولیت بالا در مسابقات حاضر می شوند می توان به حسینی، چشمی، سهرابیان، رضاوند و مهرداد محمدی اشاره کرد.

کلیدواژه : استقلال

دیدگاه کاربران 1 دیدگاه
  • کوروش 10 دسامبر 2023 / 12:51 ب.ظ

    واقعا بعضی از این بازیکنا چقدر احمقن در حالیکه پاس گل بدن هوادار و تماشاگر بیشتر از بازیشون خوشش میاد و تعریف میکنه تا گل بزنن ، دیروز هر دیوانه ای جای مهری و جلالی بازی میکردن 2 صفر برده بودیم ، این مسائلو مربیا باید از بازیکن بخوان ، 10 تا مربی کنار زمینن یکیشون به بازیکن نمیگه چند تا موقعیت و جلالی به تنهایی با خودخواهی خراب کرد

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید