آقای حسینی به خودتان دروغ نگوئید | پیکان مقابل پرسپولیس مثل استقلال بود؟
مجتبی حسینی دستیار سابق یحیی گل محمدی که هدایت تیم پیکان را بر عهده دارد، در واکنش به انتقادات به نمایش ضعیف پیکان مقابل پرسپولیس 10 نفره مدعی شد مگر استقلال توانسته پرسپولیس را ببرد؟ او که از دوستان نزدیک کادر فنی پرسپولیس به حساب می آید اگر یکبار دیگر فیلم بازی پیکان مقابل استقلال […]
مجتبی حسینی دستیار سابق یحیی گل محمدی که هدایت تیم پیکان را بر عهده دارد، در واکنش به انتقادات به نمایش ضعیف پیکان مقابل پرسپولیس 10 نفره مدعی شد مگر استقلال توانسته پرسپولیس را ببرد؟ او که از دوستان نزدیک کادر فنی پرسپولیس به حساب می آید اگر یکبار دیگر فیلم بازی پیکان مقابل استقلال و پیکان مقابل پرسپولیس را که هر دو تیم ده نفره شده بودند، نگاه کند متوجه قضیه خواهد شد؛ جایی که بی خیالی جایگزین انگیزه شده بود!
واکنش رئیس کمیته استیناف به بررسی مجدد پرونده : تغییر رای امکان ندارد
آقای حسینی به خودتان دروغ نگوئید | پیکان مقابل پرسپولیس مثل استقلال بود؟

حسینی در حالی این اظهار نظر را مطرح کرد که هر فردی بازی دربی را دیده باشد متوجه می شود که اگرچه استقلال نتوانست پرسپولیس را شکست دهد اما به قدری موقعیت گل داشت که سرمربی پرسپولیس دست به دعا برداشته بود تا بازی با هم تک گلی که از روی ضربه ایستگاهی به دست آمد تمام شود و وقتی این اتفاق ولو دفاع اتوبوسی پرسپولیس رخ نداد، به یکباره عنان از کف داد و آن اتفاقات را رقم زد تا احتمالاً با ایجاد سکته در بازی، از گل های بعدی استقلال جلوگیری کند چرا که او نیز به خوبی می دانست تیم برتر دربی بدون شک استقلال بود و کمترین حقش تساوی در دربی بود. حسینی در حالی به عدم پیروزی استقلال در دربی ها اشاره کرد که اگر دربی اخیر را فاکتور بگیریم، مجموع موقعیت های گل و یا حتی شوت در چارچوب تیم پرسپولیس روی دروازه استقلال در 3 دربی قبل آن به تعداد انگشتان یک دست هم نمی رسید و اگر اشتباهات داوری و عدم اعلام پنالتی ها نبود، نتیجه هم با استقلال یار می شد.
در روابط دوستانه حسینی و گل محمدی و حمید مطهری هیچ شکی وجود ندارد و بر هیچکس پوشیده نیست که مجتبی حسینی دیتابیس کاملی از اطلاعات بازیکنان فوتبال در ایران در اختیار دارد که بعضاً آن را در اختیار دوستان خود قرار می دهد اما سوال اصلی از حسینی این است که در خلوت خود نیز بر این باورید پیکان با انگیزه مقابل استقلال که به دلایلی تهییج شده بود همان پیکان بی انگیزه مقابل پرسپولیس بود که در طول 90 دقیقه (60 دقیقه 10 نفره بودن پرسپولیس) قادر به ایجاد حتی یک موقعیت گل روی دروازه تیمی که در بازیهای اخیرش به هیچ تیمی نه نگفته بود، نشد! ما فرد یا تیمی را متهم نمی کنیم و تنها خواستار ارائه توضیح فنی از جانب شخص سرمربی پیکان در خصوص این تناقض آشکار هستیم که چطور در مقابل دو تیم با قدرت فنی مشخص، دو پیکان متفاوت شاهد بودیم؟
پرسپولیس در حالی مقابل پیکان کلین شیت کرد که در 6 بازی دوستانه و رسمی سال 1401 مقابل حریفان گل خورده بود و حتی ضعیف ترین خط حمله لیگ یعنی نفت مسجد سلیمان نیز در بازی رسمی و دوستانه توانسته بود دروازه سرخ پوشان را باز کند.

این تناقض در بازی پیکان جایی نمود پیدا می کند که تیم استاد حسینی نتوانست مقابل دفاع آشفته پرسپولیس ولو ده نفره شدن هیچ موقعیت گلی خلق کند اما این تیم توانست مقابل خط دفاع قدرتمند استقلال که حتی تحسین بازیکنان و کادر فنی سپاهان را هم برانگیخت موقعیت های گل فراوانی ایجاد کند. استقلالی ها با تنها 6 گل خورده تا قبل بازی با سپاهان، بهترین عملکرد دفاعی تاریخ لیگ برتر را تا این لحظه از آن خود کرده اند اما پیکان تهییج شده در بازی مقابل استقلال توانست موقعیت های گل فراوانی خلق کند و این خط دفاعی را بارها آزار دهد پس بیایید با هم صادق باشیم جناب حسینی! آیا افکار عمومی حق دارد در مورد ناتوانی ساختار هجومی پیکان مقابل پرسپولیس ده نفره که ساختار دفاعی خوبی هم ندارد، کمی مردد شود… ؟ اگر واژه شل بازی کردن را به کار نبریم اما به طور مشخصی در طول هفته، آماده سازی ذهنی و تمرینی که قبل از بازی با استقلال انجام شده بود، انجام نشده بود و در طول بازی نیز مطابق میل پرسپولیس تنها به سانتر از کناره ها بسنده شد که با وجود مدافعین بلندزن پرسپولیس، پیکان هیچ شانسی برای رسیدن به گل با این روش نداشت.
در پایان به این نکته بسنده می کنیم که در همان بازی استقلال مقابل پیکان نیز رافائل سیلوا از زمین اخراج شد و پیکان در شرایط مشابه با آن بازی در برابر پرسپولیسی قرار گرفت که از دقیقه 32 ده نفره شده بود اما آن عملکرد کجا و عملکرد ضعیف مقابل پرسپولیس کجا !!! شاید بهتر باشد افراد به جای احمق فرض کردن افکار عمومی رفتار حرفه ای را الگوی کار خود قرار دهد و درست مثل علی دایی که در لباس مربیگری هر تیمی در هر مسابقه ای با قدرت ظاهر می شد مثل جواد نکونام و امیر قلعه نویی و …

در پایان توجه شما را به آمار دو بازی استقلال و پیکان و پرسپولیس با پیکان جلب می نمائیم.

درود به سره آقای فراهانی ! نان حلال نوش جانت … همواره بتاکاپ محبوب تربچین و پاک ترین و با کادر و امید باسواد و دانش بسیار مردمی ترین خبرگزاری ایران است نه مانند تسنیم و تیک تاک و پارس فوتبال وووو همه حیره بگیر و نوکر مافیای حکومت!!!!
در جواب این مقاله نویس ابی و قلم به مزد باید گفت
اولا انقدر فساد و دودره بازی و لطف های بزرگ کوچک به تیم حکومتی کیسه
شده که شرف داشته باشی و بخواهی اونها رو سبک سنگین کنی و راجب اونها
مطلب بنویسی جایی برای این بهانه ها و اراجیف نمیمونه!!!,وقتی اسم اجرلو
و سر مربی معلوم الحال کیسه وسط میاد خود به خود دو دره بازی و زیررو کشی
و نامردی و جریانات اردوی دوبی از این کثافتکاری ها فراوان به یاد میاد!!
پس اب رو بریز اونجا که از شدت سوزش بوی سوختگیش میاد!!
اولاً که مجیدی هر غلطی میکنه به خودش مربوطه به تو مربوط نیست . مگه گل ممد شیتیل میگیره و دلالی میکنه به کسی مربوطه ؟ دوماً شما فک کن یه درصد مجیدی پاشو کج گذاشته باشه به قول خودش تا ظهر توی میدان آزادی دارش میزدن . اونی که به عرضت رسوندن توی دوبی تو هتل حرکاتی زده فرزاد بوده نه فرهاد اخوی . جنس خوب بزن. دیگه این مقاله نشون داد چقد کثیف هستید یارو مقابل بهترین خط دفاع لیگ تیمش شده بود رئال مادرید بعد مقابل داغون ترین خط دفاع لیگ شده بود شموشک نوشهر!!! کسی هم نفهمید اصلاً . به قول نویسنده جالیش اینه هر دو تیم هم 10 نفره شدن و حسینی نمیتونه بگه استقلال ده نفره بود و ما راحت تر بازی کردیم
آقا شهرام گل گفتید زنده باشید انشاالله تعالی
توی مردک فراهانی همه مطالبی که می نویسی رنگی و به نفع کیسه است پس خفه شو حرف نزن
همه از كثافتكاريهاي وزير و فدرلسيون برلي قهرملني لنگيها خبر دارند و اعتراف داورها به گرفتن شيتيل هم مزيد بر علت و ضمنا روتوربرم سنگ پا قزوينه
چیه خوشت نیومد ؟؟ مطالب رنگی بنفع لنگ دوست داری ؟؟ برو اینهمه سایت نجس و روزنامه و مجله با ناهارخوران سرمربی دلالت که فوتبال این مملکتو به لجن کشیدین و همه دارن بنفع لنگت مینویسنو بخون و کیف کن تسنیم و صد آنلاین و شرق و مشرق و عنبر ورزشی و ….. می تونی شبکه سه هم نگاه کنی مخصوصا فوتبال عنتر
داداش مطمئنی بازی دربی رو دیدی و می گی استقلال کلی موقعیت داشت؟؟؟؟؟ چی زدی!!!!!!؟؟؟؟؟
نه پس لنگ موقعیت داشت؟ شما که چپیده بودید تو محوطه تون دفاع اتوبوسی میکردید . فقط 3 تا موقعیت رو امیرحسین حسین زاده رید . جعفر سلمانی دروازه خالی رو کوبید به حسین زاده ندیدی داداش؟ مربیتون هوچی گری راه انداخت گلای بعدی رو نخورید. چی میزنی داداش ؟
جالبه این سئوال رو کسی از سرمربی نفت آبادان چرا نمی پرسه؟
چون فوتبال برد و باخت داره ولی خیلی تابلو ه یه تیم مقابل یه تیم محکم بازی کنه یا شل بازی کنه . شما ببین تیمای قلعه نویی نکونام رحمتی و … مقابل استقلال چطوری بازی میکنن بعد بیا ببین تیمای تارتار و مجتی حسینی مقابل لنگ چطوری بازی میکنن. همون منصوریان به خون مجیدی تشنه س و بهترین عملکردشو همیشه میذاره ولی خب توانش نمیرسه . کم کاری ندیدیم از تیم منصوریان . غیرت و شرف رو از علی دایی یاد بگیرید که هر تیمی بود با قدرت مقابل لنگ بازی میکرد