کد خبر:24060
پ

آشنایی با یوهان بولی و یاسین براهیمی خطرناک ترین بازیکنان الریان

بتاکاپ – بازی دوم تیمهای گروه E لیگ قهرمانان آسیا امشب برگزار خواهد شد و در مهمترین بازی که شاید تکلیف تیم اول گروه را مشخص کند، پرسپولیس به مصا الریان قطر حواهد رفت. علی رغم اعلام رسانه های قطری از قول لورن بلان مبنی بر استفاده از بازیکنان ذخیره ش در این بازی، به […]

بتاکاپ – بازی دوم تیمهای گروه E لیگ قهرمانان آسیا امشب برگزار خواهد شد و در مهمترین بازی که شاید تکلیف تیم اول گروه را مشخص کند، پرسپولیس به مصا الریان قطر حواهد رفت. علی رغم اعلام رسانه های قطری از قول لورن بلان مبنی بر استفاده از بازیکنان ذخیره ش در این بازی، به نظر می رسد آنها با تمام قوا در این بازی مرگ و زندگی حاضر خواهند شد چرا که بهتر از همه می دانند شکست در این دیدار به منزله خداحافظی احتمالی با لیگ قهرمانان آسیا خواهد بود. یاسین باهیمی و یوهان بولی دو بازیکن خطرناک الریان هستند که در ادامه به بررسی مختصر این دو بازیکن می پردازیم.

 

آشنایی با یوهان بولی و یاسین براهیمی خطرناک ترین بازیکنان الریان

آشنایی با یوهان بولی و یاسین براهیمی خطرناک ترین بازیکنان الریان

یاسین براهیمی وینگر سرعتی و تکنیکی الجزایری که سابقه بازی در پورتو و آقای گلی در لیگ پرتغال را دارد پیشتر مقابل استقلال نیز به میدان رفته بود و نشان داد از چه تکنیک منجصر به فردی برخوردار است؛ سبک بازی او شباهت زیادی به رونالدوی برزیلی دارد که با دریبل های ریز و سریع خود هر بازیکنی را از پیش رو بر می داشت. با توجه به نوع بازی بازیکنان میانی پرسپولیس، آنها می بایست بسیار مراقب این بازیکن خطرناک باشند چرا که اگر مدافعین پرسپولیس در کناره ها تنها بمانند و پوششی از سمت هافبک های میانی برای آنها نباشد، براهیمی به سادگی قادر به دور زدن مدافعین کناری پرسپولیس و خطرآفرینی روی دروازه لک خواهد بود.

 

آشنایی با یوهان بولی و یاسین براهیمی خطرناک ترین بازیکنان الریان

یوهان بولی مهاجم ساحل عاجی الریان است که از ابتدای فصل جاری به الریان پیوسته است. او در 27 بازی که در لیگ ستارگان و جام حذفی برای الریان به میدان رفته آمار 12 گل و 3 پاس گل را به نام خود ثبت کرده است که آمار قابل قبولی برای او به حساب می آید. یوهان بولی فرصت طلب و چارچوب شناس بازیکنی با قابلیت بازی با هر دو پا است که به خوبی زوایای چارچوب را می شناسد و اگر او در هر لحظه از بازی تنها بماند کار برای پرسپولیس سخت خواهد شد. به نظر می رسد یحیی می بایست با دستور دفاع منطقه ای این مهاجم پر جنب و جوش را از کار بیاندازد.

دیدگاه کاربران 1 دیدگاه
  • ناشناس 17 آوریل 2021 / 12:17 ب.ظ

    دو بر صفر پرسپولیس می‌بره عالیشاه و نوراللهی گل میزنن

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید