کد خبر:46000
پ

آشنایی با گوستاو بلانکو مهاجم آرژانتینی استقلال + فیلم حرکات تکنیکی و گل ها

در ادامه این مطلب به معرفی گوستاو بلانکو مهاجم جدید و آرژانتینی باشگاه استقلال می پردازیم. شما همچنین می توانید آمار گلزنی گوستاوو بلانکو و همچنین هایلایت گل های و حرکات تکنیکی او در تیم های سابقش تماشا کنید. گوستاو بلانکو بازیکن جدید استقلال کیست؟ گوستاوو ازکیل بلانکو لشوک (Gustavo Ezequiel Blanco Leschuk) (زادهٔ ۵ […]

در ادامه این مطلب به معرفی گوستاو بلانکو مهاجم جدید و آرژانتینی باشگاه استقلال می پردازیم. شما همچنین می توانید آمار گلزنی گوستاوو بلانکو و همچنین هایلایت گل های و حرکات تکنیکی او در تیم های سابقش تماشا کنید.

گوستاو بلانکو بازیکن جدید استقلال کیست؟

آشنایی با گوستاو بلانکو مهاجم آرژانتینی استقلال + فیلم حرکات تکنیکی و گل ها

گوستاوو ازکیل بلانکو لشوک (Gustavo Ezequiel Blanco Leschuk) (زادهٔ ۵ نوامبر ۱۹۹۱) یک فوتبالیست حرفه‌ای آرژانتینی است  که در پست مهاجم برای باشگاه استقلال ایران بازی می‌کند. این بازیکن 31 ساله 191 سانتی متر قد دارد و در پست مهاجم نوک بازی می کند. شماره پیرهن گوستاو بلانکو در استقلال 99 است.

 

آمار گلزنی گوستاو بلانکو مهاجم آرژانتینی استقلال

آخرین تیم گوستاو بلانکو ایبار اسپانیا بوده است. او در دو فصل اخیر در مجموع 67 بازی برای این تیم، 8 گل به ثمر رسانده است. اما مهمترین دوران ورزشی بلانکو به حضور او در شاختار دونتسک اوکراین باز می گردد که 4 عنوان قهرمانی با این تیم به دست آورد و عملکر گلزنی خوبی از خود بر جای گذاشت. در ادامه آمار گلزنی گوستاو بلانکو در تورنمنت های مختلفی که در آنها حضور داشته را ملاحظه می کنید.

آمار گلزنی گوستاو بلانکو

به طور کلی او هر 3 بازی معمولاً یک تاثیرگذاری (گل یا پاس گل) داشته است و با توجه به پائینتر بودن سطح لیگ ایران نسبت به رقابت های اروپایی، به نظر می رسد گوستاوو بتواند مشکل گلزنی استقلال را حل کند. با حضور ین بازیکن احتمالاً آرمان رمضانی از استقلال جدا خواهد شد.

قیمت گوستاوو بلانکو در ترانسفرمارکت

گفته می شود با توجه به اینکه باشگاه ایبار به صورت توافقی با گوستاوو فسخ قرارداد کرده، باشگاه استقلال هیچ مبلغی بابت رضایتنامه او پرداخت نخواهد کرد و تنها 500 هزار دلار دستمزد او برای یک فصل خواهد بود. بالاترین دستمزدی که بلانکو در سالهای قبل از باشگاهش دریافت کرده، 1.8 میلیون یورو بوده است.

فیلم حرکات تکنیکی و گل های گوستاو بلانکو

همانطور که در فیلم بزی های گوستاو بلانکو مشاهده می کنید او یک هدزن قهار است و گل های زیادی را با ضربه سرهای خود به ثمر رسانده است.

 

 

کلیدواژه : استقلال

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید