کد خبر:38186
پ

آشنایی با الویس کامسوبا هافبک تهاجمی جدید سپاهان + بیوگرافی و عکس

تیم سپاهان برای فصل جدید رقابتهای لیگ برتر تدارک مناسبی دیده و یکی از بازیکنان مدنظر این تیم الویس کامسوبا نام دارد. در ادامه برای آشنایی با این بازیکن به سراغ بیوگرافی و سوابق الویس کامبوسا رفته ایم؛ با بتاکاپ هماه باشید. آشنایی با الویس کامسوبا هافبک تهاجمی جدید سپاهان + بیوگرافی و عکس الویس […]

تیم سپاهان برای فصل جدید رقابتهای لیگ برتر تدارک مناسبی دیده و یکی از بازیکنان مدنظر این تیم الویس کامسوبا نام دارد. در ادامه برای آشنایی با این بازیکن به سراغ بیوگرافی و سوابق الویس کامبوسا رفته ایم؛ با بتاکاپ هماه باشید.

آشنایی با الویس کامسوبا هافبک تهاجمی جدید سپاهان + بیوگرافی و عکس

الویس کامسوبا نام هافبک تهاجمی و وینگر 25 ساله اهل بروندئی است که در تیم اف سی سیدنی بازی می کند. او با قامت 164 سانتی متری که دارد بسیار سریع و تکنیکی است و تا تابستان آینده با تیم اف سی سیدنی قرارداد دارد اما مسئولین سپاهان حاضر شده اند برای به خدمت گرفتن این بازیکن مبلغ رضایتنامه او را به اف سی سیدنی پرداخت کنند و این بازیکن را با رقمی حدود 400 هزار دلار به خدمت بگیرند.

در کارنامه الویس کامبوسا بازی در تیم های مختلف استرالیایی دیده می شود.

آشنایی با الویس کامبوسا هافبک تهاجمی جدید سپاهان + بیوگرافی و عکس

آمار گلزنی و پاس گل الویس کامسوبا در لیگ و جام حذفی استرالیا در تمام بازیهایی که به میدان رفته اینگونه است: 80 بازی، 10 گل و 5 پاس گل

او در 13 بازی برای تیمهای مختلف استرالیایی در لیگ قهرمانان آسیا هم به میدان رفته که نتوانسته در گلهای به ثمر رسیده تاثیرگذار باشد.

پست تخصصی این بازیکن وینگر راست است اگرچه در پست مهاجم تارگت، وینگر چپ، هافبک هجومی نیز به میدان رفته است.

در کارنامه بازیهای ملی این بازیکن 4 بازی ملی دیده می شود که مجوز حضور او در لیگ برتر ایران را صادر می کند.

به نظر می رسد او در ترکیب سپاهان در فصل جدید در پست هافبک تهاجمی به کار گرفته شود.

کلیدواژه : سپاهان

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید