کد خبر:38953
پ

آشنایی با آروین جواد مهاجم ایرانی-هلندی گزینه جدید خط حمله پرسپولیس

در حالی که برخی اخبار از ادامه رایزنی مدیران پرسپولیس با گزینه های خارجی از جمله لوکادیا و الف مانگا خبر می دهند، به نظر می رسد گزینه چراغ خاموش پرسپولیس کسی نیست جز آروین جواد کالمرزی. در ادامه به بیوگرافی مختصر این بازیکن ایرانی-هلندی می پردازیم. آشنایی با آروین جواد مهاجم ایرانی-هلندی گزینه جدید […]

در حالی که برخی اخبار از ادامه رایزنی مدیران پرسپولیس با گزینه های خارجی از جمله لوکادیا و الف مانگا خبر می دهند، به نظر می رسد گزینه چراغ خاموش پرسپولیس کسی نیست جز آروین جواد کالمرزی. در ادامه به بیوگرافی مختصر این بازیکن ایرانی-هلندی می پردازیم.

آشنایی با آروین جواد مهاجم ایرانی-هلندی گزینه جدید خط حمله پرسپولیس

آشنایی با آروین جواد مهاجم ایرانی-هلندی گزینه جدید خط حمله پرسپولیس

آروین جواد بازیکن ایررانی الاصل متولد هلند است که با 20 سال سن و قامت 191 سانتی متری در پست مهاجم هدف بازی می کند. این بازیکن 4 بازی ملی برای تیم ملی زیر 23 ساله های ایران انجام داده و از دوستان نزدیک محمد خدابنده لو و یونس دلفی به حساب می آید.

ارزش آروین جواد در سایت ترانسفرمارکت حدود 80 هزار دلار تخمین زده شده است. اروین جوادی کالمرزی در حال حاضر تیمی ندارد و یکی از گزینه هایی است که اگر پرسپولیس مجبور به خرید بازیکن آزاد شود، روی او حساب باز خواهد کرد.

این بازیکن سابقه بازی در تیم زیر 19 ساله های نایمخن را در کارنامه دارد. او در 12 بازی برای تیمش 2 گل به ثمر رسانده است. با توجه به فیزیک مناسب این بازیکن جوان و آینده درخشانی که در انتظارش است، بسیاری بر این عقیده اند او می تواند علی دایی جدید فوتبال ایران باشد.

کلیدواژه : پرسپولیس

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید