کد خبر:38560
پ

اسم مهاجم برزیلی پرسپولیس لو رفت | آشنایی با الف مانگا مهاجم جدید پرسپولیس

سایت «talkfootball365» خبر داد مانگا مهاجم برزیلی که روزهای پایانی قراردادش به صورت قرضی با تیم دسته دومی گویاس را پشت سر می گذارد در راه لیگ برتر فوتبال ایران است. در ادامه به معرفی بیوگرافی الف مانگا مهاجم برزیلی پرسپولیس می پردازیم. اسم مهاجم برزیلی پرسپولیس لو رفت | آشنایی با الف مانگا مهاجم […]

سایت «talkfootball365» خبر داد مانگا مهاجم برزیلی که روزهای پایانی قراردادش به صورت قرضی با تیم دسته دومی گویاس را پشت سر می گذارد در راه لیگ برتر فوتبال ایران است. در ادامه به معرفی بیوگرافی الف مانگا مهاجم برزیلی پرسپولیس می پردازیم.

اسم مهاجم برزیلی پرسپولیس لو رفت | آشنایی با الف مانگا مهاجم جدید پرسپولیس

الف مانگا 27 ساله با قامت 190 سانتی متری خود قابلیت بازی در پست مهاجم تارگت را دارد. این بازیکن که تا دسامبر 2023 با تیم کورتیبا که از تیم های دسته اول فوتبال برزیل محسوب می شود، قرارداد دارد، به تازگی قرارداد قرضی اش با تیم ولتا ردوندا به پایان رسیده است و تیم اصلی او یعنی کورتیبا بی میل به فروش این بازیکن به پرسپولیس نیست.

قیمت الف مانگا در حال حاضر حدود یک میلیون و پانصد هزار دلار است که رقمی سنگین برای پرداخت به یک بازیکن در فوتبال ایران محسوب می شود و باید دید سایت برزیلی بر چه اساسی، مذاکرات پرسپولیس ایران با این بازیکن را رسانه ای کرده است. آیا پرسپولیس حاضر است برای این بازیکن یک میلیون و پانصد هزار دلار معادل45 میلیارد تومان پرداخت کند؟

این بازیکن 15 بازی برای تیمش(ولتا ردوندا) در دسته دوم برزیل انجام داده که موفق به زدن 6 گل و 2 پاس گل شده است. او در 18 بازی برای کوروتیبا در سری A برزیل 3 گل و 2 پاس گل داده است.

 

هایلایت گل های الف مانگا

 

کلیدواژه : پرسپولیس

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید