کد خبر:43572
پ

پرسپولیس از زمانی برد که گل محمدی دهانش را بست

تیم فوتبال پرسپولیس در حالی امروز در حساسترین بازی هفته به مصاف سپاهان می رود که در چند هفته اخیر مقابل تیم های مدعی، برنده بوده است و همین چند هفته قبل در جام حذفی در نقش جهان اصفهان توانست سپاهان را شکست دهد. اما راز موفقیت اخیر پرسپولیس چه بود؟ بسیاری معتقدند راز موفقیت […]

تیم فوتبال پرسپولیس در حالی امروز در حساسترین بازی هفته به مصاف سپاهان می رود که در چند هفته اخیر مقابل تیم های مدعی، برنده بوده است و همین چند هفته قبل در جام حذفی در نقش جهان اصفهان توانست سپاهان را شکست دهد. اما راز موفقیت اخیر پرسپولیس چه بود؟

بسیاری معتقدند راز موفقیت پرسپولیس چیزی نبود جز آرامش کادر فنی و بازیکنان این تیم. آرامشی که توسط شخص سرمربی پرسپولیس یعنی گل محمدی با مصاحبه های عجیب قبل و بعد از هر ناکامی اش سلب شده بود به طوری که کادر فنی و بازیکنان این تیم به جای تمرکز بر روی مسائل فنی، به دنبال متهم کردن ارکان مختلف برگزاری فوتبال به دشمنی با پرسپولیس بودند.

نکته جالب اینکه به محض پایان این رویه و صحبت نکردن گل محمدی در خصوص مسائل حاشیه ای، دوباره آرامش به اردوی پرسپولیس بازگشت و بازیکنان این تیم به جای فکر کردن به اینکه داور در چه دقیقه ای چه سوت اشتباهی زد، و چطور علیه او و فدراسیون در پایان بازی مصاحبه کنند، تنها به فکر انجام وظایف خود در زمین هستند.

شاید بد نباشد گل محمدی این روزها را خوب به خاطر بسپارد که در همین شرایط فوتبال ایران و با همان نفراتی که او پیشتر به جانبداری از حریفان، متهمشان کرده بود، تیم او روی دور برد افتاده است تا بار دیگر شاهد این مسئله نباشیم که با اولین ناکامی، مجدداً این فوتبال لجن شود و از بالا تا پائین فدراسیون متهم به تلاش برای قهرمانی سپاهان!

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید