کد خبر:41214
پ

پخش زنده بازی پرتغال و غنا امشب از ماهواره و اپلیکیشن بتاکاپ

پخش زنده بازی پرتغال و غنا امشب ساعت 19:45 از شبکه های ماهواره ای و اپلیکیشن بتاکاپ. برای تماشای رایگان بازی پرتغال و غنا در جام جهانی 2022، نیازی به دانستن کد بیس شبکه سه ندارید. شما می توانید با دانلود و نصب اپلیکیشن بتاکاپ، پخش مستقیم پرتغال و غنا را از بتاکاپ تماشا کنید.علاوه […]

پخش زنده بازی پرتغال و غنا امشب ساعت 19:45 از شبکه های ماهواره ای و اپلیکیشن بتاکاپ.

برای تماشای رایگان بازی پرتغال و غنا در جام جهانی 2022، نیازی به دانستن کد بیس شبکه سه ندارید. شما می توانید با دانلود و نصب اپلیکیشن بتاکاپ، پخش مستقیم پرتغال و غنا را از بتاکاپ تماشا کنید.علاوه بر این، شما می توانید با شرکت در فوتبال فانتزی بتاکاپ یا پیش بینی مسابقات جام جهانی 2022 این اپلیکیشن، برنده جایزه 5 میلیون تومانی آن شوید.

پیش بینی نتیجه بازی پرتغال و غنا

پیش بینی نتیجه این بازی بسیار دشوار است. پرتغال با فوق ستاره های عمدتاً پا به سن گذاشته خود به مصاف غنایی می رود که برادران آیو، محمد کودوس و ایناکی ویلیامز و توماس پارتی را در اختیار دارد. گفته می شود بازیکنان پرتغال در این دیدار برای کریستیانو رونالدو به میدان خواهند رفت که تحت فشار روحی شدیدی قرار داشت. انتظار می رود تیم زهردار غنا احتمالاً پرتغال مغرور را متوقف کند. ربات پیش بینی اپلیکیشن بتاکاپ که بر اساس هوش مصنوعی نتایج مسابقات را با دقت بالای 80 درصد درست پیش بینی می کند، نتیجه تساوی 2-2 را برای بازی امشب پرتغال و غنا حدس زده است.

پخش زنده بازی پرتغال و غنا امشب از ماهواره و اپلیکیشن بتاکاپ

شبکه های پخش مستقیم پرتغال و غنا از ماهواره

در صورتی که از ایرانیان خارج کشور هستید و به ماهواره دسترسی دارید، شما می توانید با تنظیم رسیور خود بر روی فرکانس کانال پرشیانا و یا شبکه zero همه بازی های جام جهانی را به صورت زنده تماشا کنید.

ترکیب احتمالی پرتغال و غنا

ترکیب احتمالی پرتغال
کاستا؛ کانسلو، پپه، دیاس، گوریرو؛ نوس، کاروالیو، فرناندز؛ ب. سیلوا، رونالدو، لئو

ترکیب اصلی احتمالی غنا
آتی زیگی; لمپتی، آمارتی، جیکو، بابا؛ پارتی، عبدالصامد; سلمانا, محمد کودوس, جردن آیو، اینالکی ویلیامز

در ضمن شما می توانید کانال های پخش زنده مسابقات جام جهانی 2022 را از این لینک ببینید.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید