کد خبر:3298
پ

وریا غفوری: باید لیگ شروع شود/ خون ما رنگین تر نیست

وریا غفوری کاپیتان استقلال در جدیدترین مصاحبه خود به تمایل خود و هم تیمیهایش به شروع مجدد بازیها اشاره کرد که البته به نظر می رسد در پس این ابراز تمایل بازیکنان، مسائل مالی نهفته است چرا که در صورت لغو لیگ، احتمال کسر 30 درصد از قرارداد بازیکنان وجود دارد و برنامه ریزی های […]

وریا غفوری کاپیتان استقلال در جدیدترین مصاحبه خود به تمایل خود و هم تیمیهایش به شروع مجدد بازیها اشاره کرد که البته به نظر می رسد در پس این ابراز تمایل بازیکنان، مسائل مالی نهفته است چرا که در صورت لغو لیگ، احتمال کسر 30 درصد از قرارداد بازیکنان وجود دارد و برنامه ریزی های رنگارنگ بازیکنان میلیاردی با مشکل مواجه خواهد شد و در نتیجه برخی بازیکنان گران قیمت خواهان برگزاری لیگ و برخی دیگر که قراردادهای سنگینی ندارند نیز طومار امضا می کنند که لیگ لغو شود.

 

وریا غفوری: باید لیگ شروع شود/ خون ما رنگین تر نیست

وریا غفوری: باید لیگ شروع شود/ خون ما رنگین تر نیست

وریا غفوری گفت:

 

?ما امتیاز‌های زیادی را از دست دادیم و باید جبران کنیم که بخشی از این ناکامی‌ها به دلیل مشکلات مدیریتی بوده که پیش تر با آن دست به گریبان بوده ایم.

?الان شرایط باشگاه بهتر شده و قدری سروسامان گرفته ایم. امیدوارم که مدیریت جدید با عملکردش بتواند خودش را نشان دهد و هم بازیکن راضی باشد وهم هوادران راضی باشند چرا که آن‌ها مهم تر هستند. از ته قلب دوست دارم نتیجه مطلوب هم برای استقلال حاصل شود. امیدوارم آقای سعادتمند که چند ماهی است امور را در دست گرفته عملکرد خوبی داشته باشد واستقلال از مدیریت ایشان سود ببرد.

?نزدیک به یک ماه است که تمرین می‌کنیم. الان هم فکر می‌کنم شرایط ما مناسب است و با امید به خدا و همت بچه‌ها می‌توانیم نتایج خوبی را درلیگ به دست بیاوریم. به طور کلی بخواهم درباره وضعیت تیم توضیح بدهم باید بگویم که شرایط تیم خوب بوده است.

?کرونا بار روانی سختی داشت و از نظر اقتصادی هم فشار زیادی روی مردم آورده است. این ایام خیلی سخت گذشته و امیدوارم این روزها خیلی زود بگذرد و واکنس این بیماری تهیه شود وکل مردم دنیا از شر این ویروس رها شوند. سلامتی همه مردم آرزوی من است.

?با اینکه بازی کردن در گرما و این شرایط شیوع کرونا دشوار است اما تلاش می‌کنیم بازی با فولاد را ببریم و با 3 امتیاز از میدان بازی بیرون بیاییم، چون بازی با فولاد مهم است. نه تنها این بازی بلکه همه بازی‌ها برای ما اهمیت دارد. با توجه به شرایطی که در جدول داریم به امتیاز‌های همه بازی‌ها نیاز داریم و باید دست پر از اهواز به تهران برگردیم وفاصله ها را کم کنیم.

?نظر خودم روی ادامه لیگ است و دوست دارم هرطور شده لیگ ادامه پیدا کند چون همه مشاغل شروع به کار کرده اند. خون فوتبالیست‌ها رنگین تر نیست و دوست دارم با رعایت تمام پروتکل‌ها لیگ را برگزار کنند. امیدوارم هیچ مشکلی هم به وجود نیاید و بتوانیم لیگ رابه پایان برسانیم. نمی‌خواهم درباره تیم‌های دیگر حرف بزنم. چون با توجه به شرایط غیر نرمالی که استقلال درلیگ نوزدهم داشت در آینده خیلی بهتر بشود درباره برخی مسائل حرف زد. الان نمی‌خواهم برخی مسائل را باز کنم و در یک فرصت بهتر درباره خیلی چیزها حرف می‌زنم و درباره نتایج استقلال صحبت‌هایی خواهم کرد.

?ما باید با تمام وجود بجنگیم چون استقلال به امتیاز نیاز دارد. ما با همه توان‌‌مان وارد لیگ خواهیم شد وباقی اش دست خدا است.

دیدگاه کاربران 1 دیدگاه
  • ابن فوتبال 20 ژوئن 2020 / 4:03 ب.ظ

    اینم نون به نرخ روز خوره . ادا در میاره و پای پول وسط باشه همه چی یادش میره بی ناموس

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید