کد خبر:19067
پ

محمود فکری یا محمود بی فکری | سرمربی استقلال مجلس گرم کن برنامه فوتبال برتر!

مهمان ناخوانده برنامه فوتبال برتر به شدت فضای مجازی و جامعه هواداری استقلال را ملتهب کرده و به نظر می رسد حضور عجیب محمود فکری در این برنامه حتی با هماهنگی اعضای هیئت مدیره این تیم که هفته گذشته این برنامه را تحریم کرده بودند نیز نبوده است و این موضوع در نهایت برای تیم […]

مهمان ناخوانده برنامه فوتبال برتر به شدت فضای مجازی و جامعه هواداری استقلال را ملتهب کرده و به نظر می رسد حضور عجیب محمود فکری در این برنامه حتی با هماهنگی اعضای هیئت مدیره این تیم که هفته گذشته این برنامه را تحریم کرده بودند نیز نبوده است و این موضوع در نهایت برای تیم استقلال گران تمام خواهد شد چرا که محمود فکری با بی فکری که انجام داد، احتمالاً وارد چلش و تنش جدی با مدیران باشگه می شود و تنش بین او و هواداران عصبانی استقلال بیشتر از قبل خواهد شد.

 

محمود فکری یا محمود بی فکری | سرمربی استقلال مجلس گرم کن برنامه فوتبال برتر!

محمود فکری یا محمود بی فکری | سرمربی استقلال مجلس گرم کن برنامه فوتبال برتر!

سرمربی استقلال در حالی به دعوت برنامه فوتبال برتر لبیک گت که قرار بود در برنامه امشب فوتبال برتر، مناظره جنجالی بین رسول پناه و یحیی گل محمدی برگزار شود، مناظره ای که قطعاً حواشی زیادی در پی داشت اما طبق انتظار یحیی گل محمدی به سبب آنچه حفظ آرامش پرسپولیس عنوان شد، از شرکت در این برنامه انصراف داد و طبق شنیده ها به رسول پناه نیز اعلام شد که حق شرکت در این برنامه را به صورت انفرادی ندارد و اگر حرفی برای گتن دارد می بایست در مناظره دو نفره مطرح شود و رسول پناه نیز به برنامه فوتبال برتر نرفت تا به شکل غیرمنتظره ای به یکباره محمود فکری سر این برنامه در بیاورد.

 

ماهیت رنگی برنامه فوتبال برتر و گرایش محمدحسین میثاقی به تیم پرسپولیس بر هیچکس پوشیده نیست و مشخصص نیست محمود فکری که از بیانیه هیئت مدیره باشگاه برای تحریم این برنامه خبر داشت و می دانست حضورش در این برنامه باعث رنجش هواداران استقلال و دوری بیشتر او از آنها می شود و حواشی جدیدی به تیم تزریق می کند، برای چه منظوری به یکباره سر از این برنامه در آورد؟

 

حرفهای تکراری و فخر فروشی با صدرنشین پوشالی

او در این برنامه همان حرفهای تکراری را مطرح کرد که چندی است در پایان کنرانس های خبری استقلال می شنویم و مدام به گله از فشار هواداران و انتقادات آنها پرداخت . فکری به اتاق فکری خیالی اشاره کرد که قصد زمین زدن او و استقلال را دارند و در این بین از امیر قلعه نویی و فرهاد مجیدی نیز مایه گذاشت و مدام به صدرنشینی پوشالی استقلال که ضعیف ترین صدرنشینی تاریخ لیگ برتر محسوب می شود اشاره کرد. بر هیچکس پوشیده نیست که اگر امسال استقلال با 23 امتیاز در هفته سیزدهم در صدر جدول قرار دارد، همین استقلال با 23 امتیاز در رده ششم جدول فصل قبل در این هفته قرار داشت و به طور کلی تیمهایی که در فصول گذشته تا هفته سیزدهم 23 امتیازی بوده اند جایی بین رده پنجم تا ششم جدول جای داشته اند پس همه این صدرنشینی به واسطه قدرت تاکتیکی استقلال نبوده و حریفان و به طور کلی سطح لیگ ایران به قدری پائین آمده که از خوش شانسی فکری، او توانسته با کسب تنها 23 امتیاز از 13 بازی فعلاً در صدر جدول قرار بگیرد که البته این جایگاه نیز مقطعی است و صدرنشین در هته آخر لیگ ملاک است و نه صدرنشینی در این مقطع از بازیها. او در حالی به صدرنشینی استقلال فخر می فروخت که هواداران استقلال هنوز فراموش نکرده اند که تیم مظلومی و مرفاوی و حتی قلعه نویی نیز صدرنشین نیم فصل اول رقابتها بودند اما در نهایت تیم دیگری جام را بالای سر برد و همین مسئله نشان می دهد که فخرفروشی برای صدرنشینی فعلی استقلال چندان توجیه فنی ندارد.

 

شما باعث عدم تمرکز میلیچ شدید

فکری به موضوع میلیچ در حالی اشاره کرد که خود او باعث به وجود آمدن تنش با میلیچ شده بود و این بازیکن را مجبور به ترک ایران کرد. هواداران استقلال هنوز فراموش نکرده اند که در روزی که بازیکنان ایرانی حاضر به بستن قرارداد ابتدای فصل تا قبل از تسویه بخشی از مطالباتشان نشدند، میلیچ که طلب بیشتری از بقیه داشت به تهران آمد با استقلال تمدید کرد و همگان به خوبی می دانند بحث میلیچ با استقلال مالی نبوده و او از نوع برخورد کادر فنی با خودش دلخور بود و از مسیر قانونی تیم را ترک کرد. فکری که قصد داشت میلیچ را غیرحرفه ای و مقصر جلوه دهد فراموش کرد که بگوید خود او باعث بر هم خوردن تمرکز میلیچ شده چرا که هر بازیکنی اگر بعد از گلزنی به یکباره و بدون علت خاصی نیمکت نشین شود، مسلماً با فکر و خیال مواجه می شود و رفتار خشن و چکشی که با میلیچ شد جای هیچ تمرکزی را برای این بازیکن نگذاشته بود.  به واقع چطور ممکن است میلیچ در بازی با ماشین سازی یک گل زیبای 3 امتیازی بزند و پس از آن به یکباره تمرکز خود را از دست بدهد آقای فکری؟

 

5 روز فاصله بین دو بازی نرمال است

فکری در حالی از کم بودن وقت بین دو بازی استقلال نالان بود و به اصله 7 روزه بازیهای پرسپولیس اعتراض داشت که در فوتبال مدرن امروز، 5 روز وقت بین دو بازی نرمال و استاندارد محسوب می شود؛ کما اینکه در کشورهای صاحب سبک اروپایی این زمان به 3 تا 4 روز نیز تقلیل پیدا کرده است. اینکه در تمرین استقلال چه میگذرد که شما و دوستانتان رصتی برای انجام کارهای تاکتیکی پیدا نمی کنید و بازیکنان استقلال حتی یک کار تاکتیکی تمرین شده روی کرنر را بلد نیستند از ضعف های کادر فنی شماست و مشکل تیمهای دیگر نیست.

 

قیاس مع الفارغ با استراماچونی

او به قیاس خودش با استراماچونی نیز انتقاد داشت به طوری که مدعی بود استراماچونی دو ماه قبل از شروع لیگ تیم را تحویل گرفت و اردوی خارجی رفت و … اما به این نکته اشاره نکرد که استراماچونی با یک تیم که 15 بازیکنش جدا شده بودند مواجه بود و فکری با کمترین تغییرات ممکن در بازیکنان استقلال در 5 سال اخیر هدایت این تیم را 40 روز قبل از شروع لیگ برتر بر عهده گرفت و اگر کوران مسابقات را نیز به این مدت اضافه کنیم، او نزدیک به 6 ماه است با این تیم در حال کار کردن است و هنوز خروجی خاصی از آن دیده نشده است. او به این نکته اشاره نکرد که استراماچونی به زمان بیشتری برای شناخت وتبال ایران نیاز داشت و این در حالیست که فکری به عنوان یک مربی ایرانی، تمام زیر و بم فوتبال ایران را می دانست و نیازی به زمان بیشتر نداشت کما اینکه او نیز به اندازه کای بازیهای تدارکاتی پیش فصل برگزار کرد و صرفاً اردوی خارجی رفتن، دلیلی برای آمادگی بیشتر یک تیم نیست.

 

عدم پاسخ روشن به حضور هانی کرده در استقلال

فکری در حالی قصد داشت با فراکنی از موضوع حضور هانی کرده در استقلال بگذرد که مجری برنامه به درستی به این موضوع اشاره کرد که روبوسی و در آغوش گرفتن این فرد و حتی عکس یادگاری که در ید اختیار شما بوده است. جناب فکری که قصد داشت این موضوع را به استقبال تماشاگران از تمرین استقلال و اینکه در برخی موارد حضور آنها ناخواسته انجام می شود ربط دهد که با تیزهوشی مجری برنامه، این ترفند او بی اثر شد چرا که حتی اگر حضور این فرد در محل تمرین استقلال اتفاقی بوده باشد، عکس گرفتن فکری با او اتفاقی نبوده است!

 

تلاش برای ناکام کردن جریان بازگشت مجیدی و قلعه نویی

فکری در حالی از اسم مجیدی و قلعه نویی مایه گذاشت که به طور غیرمستقیم قصد داشت تا راه بازگشت این دو مربی را به استقلال ببندد چرا که او تصور می کند، جریانهای هواداری حامی این افراد در جهت تخریب او و زمینه سازی برای بازگشت این نفرات هستند و با برچسب زدن به مجیدی به عنوان فردی که قهر می کند و عنوان رئیس مافیا به امیر قلعه نویی سعی کرد افکار عمومی هواداران استقلال را به سمتی ببرد که این افراد به درد استقلال نمی خورند و به نظر می رسد علت اصلی حضور عجیب فکری در برنامه شب گذشته فوتبال برتر نیز همین شاه بیت بود تا به نوعی راه حضور رقبا روی نیمکت استقلال را به نوعی ببندد. با توجه به نوع حضور فکری در استقلال که حاضر به فروش خانه ش شد، به نظر نمی رسد او به سادگی فرصت به دست آمده را از دست بدهد و به همین منظور است که به شدت از انتقاداتی که او را به رفتن از تیم هدایت می کند، برآشفته شده و مجبور به انجام چنین واکنش هایی از خود شده است تا عمر حضورش روی نیمکت استقلال را بیشتر کند. اما شاید بد نباشد فکری بداند هواداران استقلال با هوش هستند و بهتر از همه مسائل را تحلیل می کنند چرا که فرهاد مجیدی و امیر قلعه نویی آزمون پس داده هستند و با چنین عبارات و توصیفاتی تخریب نمی شوند جناب فکری!

 

فرق پرسپولیس و استقلال

از همه این موارد که بگذریم، تفاوت استقلال با پرسپولیس در سالهای اخیر این بوده که آنها با درایت از حواشی دور شده اند و به قول مهدی طارمی با دروغ هماهنگ حتی مسئله جعل قرارداد را پوشش داده اند و در نمونه آخر نیز سرمربی زیرک این تیم با علم به جنجال و حواشی مناظره با رسول پناه حاضر به برگزار این شو نشد اما سرمربی بی فکر استقلال که  به نظر می رسد علاقه زیادی به دیده شدن و مصاحبه دارد بدون توجه به تبعات و حتی دستور هیئت مدیره برای تحریم این برنامه، برای گرم کردن فضای برنامه، صحبتهای چیپ هوادارای و کری خوانی های سطح پائینی را مطرح کرد که تنها خوراک چند روز صفحات هواداری استقلال را تامین می کند و لاغیر.

 

هر چه که بود شب گذشته نقطه عطفی در کارنامه حضور فکری در استقلال محسوب می شود و به نظر می رسد دوران اول او در این تیم با این حرکت نسنجیده سرعت گرفته چرا که او دیگر حمایت مدیریت استقلال را نیز پشت خود احساس نخواهد کرد و پس از اینکه هواداران استقلال را از دست داد، بسیاری از صفحات هواداری استقلال نیز پس از حضور او در برنامه فوتبال برتر حمایت خود از فکری را برداشتند و نتیجه این تصمیم نسنجیده که تنها موجب خنده بدخواهان استقلال شد به زودی با چند شکست و اخراج فکری عیان خواهد شد.

 

در پایان به ذکر این نکته بسنده می کنیم که آیا فکری که مدعی است قهرمانی استقلال با بی تاکتیکی و شانس هم برای او قابل قبول است، تضمینی بابت این ادعای خود می دهد؟ هوادار استقلال با توجه به سوابق گذشته به خوبی می داند این تیم در نیم فصل دوم حرفی برای گفتن نخواهد داشت و تقریباً مطمئن است که در نهایت به قهرمانی نخواهد رسید و با یک عذرخواهی و استعفا یا برکناری جناب فکری و بهترین کادر فنی ایران به پایان می رسد که دردی از درد هواداران استقلال را دوا نخواهد کرد چرا که با توجه به حفظ شاکله اصلی تیم در فصل جاری، کمترین انتظار آنها قهرمانی در لیگ است و چیزی جز این نمی تواند هواداران استقلال را راضی کند که با بهانه های این چنینی فکری بابت عدم قهرمانی توجیه شود.

دیدگاه کاربران 5 دیدگاه
  • مسعود 2 فوریه 2021 / 2:57 ب.ظ

    این ماموت فکری و تیم کیسه که با بیانیه فوتبال برتر رو تحریم کرده بودن پس چی شد ؟؟؟ولی واقعا برا خنده خیلی خوب بود کلی خندیدیم به اراجیف کتری هر چی که میثاقی ازش میپرسید دوباره میپرید تو اتاق فکر !!!😅😅😅😅😅😅😅😅

  • ابی 2 فوریه 2021 / 1:02 ب.ظ

    کاربر ایران نبینم حرف اضافه بزنیا

  • بی نام 2 فوریه 2021 / 10:50 ق.ظ

    الان دعوا با فکری سر چیست؟ فکری و مجیدی و هرایرونی دیگری در یک سطحند. اگر فکری را می کوبیدید چون استراماچونی پشت در منتظر بود قابل فهمه.اما الان اون پشت مجیدی پاشازاده قربانی و چند تا دیگه منتظرند تا ما سالها با تعویض مربی پی در پی روی موفقیت نبینیم .پس بهش فرصت بدیم تیمش داره خوب میشه. الان وقت تعویض مربی نیست. همه ایرونی ها در یک سطحند باور کنیم

  • ابی 2 فوریه 2021 / 10:21 ق.ظ

    خیلی عجیبه مگه برنامه فوتبال برتر رو تحریم نکرده بودین؟ چی شد پس؟

  • ابی 2 فوریه 2021 / 10:19 ق.ظ

    فکری خان دیگه هواداران استقلال پشتت نیستیم خواهشا با یه خداحافظی خوشحالمون کن

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید