کد خبر:44271
پ

طنز فوتبال ایران در قضیه میزبانی ورزشگاه آزادی کامل شد | باشگاه پیکان: ما هیچ کاره هستیم!

در حالی که واکنش ها در خصوص تصمیم عجیب سازمان لیگ مبنی بر برگزاری بازی پرسپولیس و پیکان در ورزشگاه آزادی ادامه دارد، با اظهار نظر یکی از مسئولین پیکان، طنز ماجرا کامل شد. باشگاه هوادار: اگر میزبانی ما از پرسپولیس در پاس قوامین نباشد، از جام حذفی انصراف و به فیفا گزارش می کنیم […]

در حالی که واکنش ها در خصوص تصمیم عجیب سازمان لیگ مبنی بر برگزاری بازی پرسپولیس و پیکان در ورزشگاه آزادی ادامه دارد، با اظهار نظر یکی از مسئولین پیکان، طنز ماجرا کامل شد.

باشگاه هوادار: اگر میزبانی ما از پرسپولیس در پاس قوامین نباشد، از جام حذفی انصراف و به فیفا گزارش می کنیم

شاید فیفا باید برای همیشه فوتبال فرادولتی ایران را تعلیق کند تا یک نهاد نظامی به بهانه های واهی نتواند اینگونه جای میزبان و مهمان را عوض کند.(واهی از آن جهت که هیچ توضیحی بابت علت این تصمیم اعلام نشده و مسئولین تصمیم گیر نگفته اند چرا این بازی مثل سایر بازی های پیکان با تیم های تهرانی در دستگردی و بدون تماشاگر برگزار نشد)

رهقی، مدیر پیکان در همین زمینه مدعی شد، میزبانی در آزادی تصمیم ما نبوده است!

این تصمیمی بود که شورای تأمین استان تهران گرفت و ما هم با وجود میزبانی در این مسابقه باید به آن احترام می‌گذاشتیم. باشگاه پیکان تصمیم نگرفت که بازی پرسپولیس را در ورزشگاه آزادی برگزار کند.

وی در مورد اینکه آیا این بازی باتماشاگر برگزار می‌شود گفت: احتمال وجود دارد حالا که بازی در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود تماشاگران هم حضور داشته باشند اما اطلاع دقیقی در این زمینه ندادند.

اینکه شورای تامین استان تهران با چه مستندات و ادله ای بابت برگزاری این بازی بدون تماشاگر در ورزشگاه دستگردی احساس خطر کرده بر ما پوشیده است اما آنچه مسلم است برگزاری این بازی با تماشاگر و تامین امنیت حدود 10 هزار نفر خطرناک تر به نظر می رسد!

البته وقتی صحبت از تیم حکومتی می شود، به معنای واقعی کلمه جمله معروف وریا غفوری معنا می شود که ما یک تیم را نبردیم، ما یک جریان را شکست دادیم …

شورای تامین که امروز مسئول این تصمیم جنجالی معرفی شده می بایست مستندات و توضیحات خود برای آن را به افکار عمومی ارائه کند چرا که در دیدارهای آینده پیکان با تیم های تهرانی نیز مسلماً به این توجیهات استناد خواهد شد و راه گریزی برای برگزاری بازی های تیم پیکان جز ورزشگاه آزادی در آینده باقی نمی ماند.

بهترین توصیف در خصوص فوتبال ایران را ساپینتو ارائه کرد و چندی پیش به جنگل بودن آن اشاره کرد و امروز به سبب بی قانونی فدراسیون فوتبال و دخالت شدید دولت و ارکان حکومت در تصمیمات فوتبالی، آن تیمی برنده است که زورش در بیرون زمین بیشتر است!

با گزارش همین اتفاق ساده به فیفا این احتمال وجود دارد که فیفا، فوتبال ایران را تا اطلاع ثانوی تعلیق کند. فوتبالی که با بازگشت مهدی تاج به دوران منحوس فساد سابق بازگشته است.

البته این اتفاقات از خاصیت های فدراسیون مهدی تاج است چرا که اگر نبود، تیم محبوب آقایان نمی توانست ویترین خالی افتخارات خود را در 6 سال اینگونه پر و پیمان کند. مگر مهدی تاج پیش از این با بر هم زدن برنامه بدنسازی و آماده سازی کل لیگ، به بهانه تجهیز ورزشگاه ها، یک ماه لیگ را با تعویق نیانداخت تا سرمربی تازه وارد تیم محبوب آقایان زمان بیشتری داشته باشد؟ مگر طبق برنامه ای که به شدت هم بر روی آن اصرار داشتند، بازی سوپرجام در ابتدای فصل نباید برگزار می شد اما با درخواست سرمربی تیم محبوب آقایان به نیم فصل منتقل شد و …

این سکانس ها با حضور مهدی تاج و دار و دسته اش در فوتبال ایران هر فصل به شکلی جدید خودنمایی می کند که اگر اینگونه نبود، این تعداد قهرمانی در کارنامه تیم محبوب آقایان در زمان ریاست مهدی تاج به دست نمی آمد. اصولاً بازگشت تاج به فدراسیون با توجه به افتضاحی که در قرارداد ویلموتس رقم زد، صرفاً برای اجرای دستورات بالادستی ها است و او به تنهایی فقط یک مهره است که دستورات را اجرا می کند وگرنه چه کسی باور می کرد او با آن کوتایی که علیه عزیزی خادم رقم خورد و با افتضاحی که در قرارداد ویلموتس رقم زده بود صلاحیت حضور مجدد در فوتبال را داشته باشد؟ پس همان کسی که به او صلاحیت مجدد داد، اختیارات سابق برای انجام فرامین مدنظر آقایان را هم داده است.

به واقع دوستان تا حالا از خود پرسیده اند چرا پای ثابت همه دعواهای فوتبال ایران، تیم محبوب آقایان است و با اکثر تیمها به مشکل خورده است؟ چرا درر قضیه شفاف سازی و مبارزه با فساد تنها به موضوعات باشگاه استقلال ورود شد اما پرونده های فساد و جعل اسناد باشگاه محبوب آقایان مسکوت ماند؟

دیدگاه کاربران 1 دیدگاه
  • کوروش 4 مه 2023 / 4:50 ب.ظ

    یه آدم با خایه تو این خراب شده مملکت پیدا نمیشه این فسادها رو به فیفا گزارش کنه ؟ الان حداقل 10 ساله همینه با نوشتن و گفتن و اعتراض و مصاحبه هم درست نمیشه باید چاره عملی پیدا کنن یا تیمها بازی نکنن ؟

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید