کد خبر:23256
پ

سندی که ادعای سرمربی پرسپولیس در مورد بلند بودن چمن را رد کرد + فیلم

ادعای سرمربی پرسپولیس در مورد جلوگیری از بازی مالکانه و زمینی پرسپولیس به خاطر  بلند بودن چمن ورزشگاه امام رضا با انتشار کلیپ گل پدیده رد شد.   سندی که ادعای سرمربی پرسپولیس در مورد بلند بودن چمن را رد کرد + فیلم حتماً در اخبار در جریان قرار گرفته اید که کادر فنی پرسپولیس […]

ادعای سرمربی پرسپولیس در مورد جلوگیری از بازی مالکانه و زمینی پرسپولیس به خاطر  بلند بودن چمن ورزشگاه امام رضا با انتشار کلیپ گل پدیده رد شد.

 

سندی که ادعای سرمربی پرسپولیس در مورد بلند بودن چمن را رد کرد + فیلم

حتماً در اخبار در جریان قرار گرفته اید که کادر فنی پرسپولیس با طرح این ادعا و البته اتهام علیه باشگاه پدیده که بلند بودن عمدی چمن ورزشگاه امام رضا به خاطر جلوگیری از بازی روی زمین پرسپولیس انجام شده، به نوعی سعی در توجیه تساوی مقابل پدیده داشتند اما فیلمی که باشگاه پدیده از نحوه به ثمر رسیدن گل پدیده به پرسپولیس منتشر کرد نشان می دهد که آنها با بیش از 13 پاس پیاپی از محوطه جریمه خودی تا محوطه جریمه پرسپولیس که همگی روی زمین داده شدند، توانستند یک گل مدرسه ای و زیبا به بهترین خط داع و دروازه بان لیگ بزنند و همین مسئله نشان داد اگر پرسپولیس قصد داشت فوتبال روی زمین بازی کند، آنها نیز می توانستند در همین وضعیت چمن مثل بازیکنان پدیده، توپ را به گردش در بیاورند. از طرف دیگر کادر فنی پرسپولیس معتقد بود مسئولین پدیده برای جلوگیری از بازی مالکانه پرسپولیس اقدام به بلندتر کردن چمن ورزشگاه امام رضا کرده اند و این در حالیست که با مشاهده بازی از ابتدا تا انتها به سادگی می توان دریافت که پرسپولیس فوتبال مالکانه خود را بازی کرد و توپ در اختیار این تیم بود و پدیده تنها به دنبال استفاده از ضد حملات بود. گواه این ادعا نیز خلق بیش از 7 موقعیت گل توسط بازیکنان پرسپولیس بود که با بی دقتی مهاجمین این تیم از دست رفت که اگر یکی از این توپ ها به گل تبدیل شده بود شاید اکنون نوع گفتمان کادر فنی پرسپولیس پس از بازی در خصوص عمدی بودن بلندی چمن ورزشگاه تغییر می کرد. در وهله آخر نیز با حضور بازیکنی همچون شهریار مغانلو و نیمکت نشینی وحید امیری و احمد نوراللهی طبیعتاً پرسپولیس تا قبل از خروج شهریار مغانلو به توپ های بلند تمایل بیشتری نشان داد و اتفاقاً مدافعین پدیده نیز ضعف مفرطی در دفع این توپ ها از خود نشان دادند و اینگونه نبوده که پرسپولیس مجبور به استفاده از توپ های بلند شود بلکه به واسطه حضور مهاجم بلند قامتی همچون شهریار مغانلو و همچنین شناسایی ضعف خط دفاعی پدیده در دفع این توپ ها، اقدام به استفاده از سانترهای پیاپی کرده اند و پس از حضور نوراللهی، امیری و آل کثیر سبک بازی پرسپولیس عوض شد و روی زمین آمد و به موجب همین اتاق نیز تعداد موقعیت های گل این تیم افزایش پیدا کرد. شاید گل محمدی و دوستانش به جای ایراد گرفتن از چمن ورزشگاه که برای هر دو تیم شرایط یکسانی به وجود آورده بود، می بایست اشتباه خود در نیمکت نشین کردن 3 بازیکن کلیدی و همچنین انتخاب تاکتیک اشتباه از ابتدای بازی را بپذیرند. در ادامه توجه شما را به فیلم گل پدیده به پرسپولیس جلب می کنیم که با پاساری پیاپی روی زمین به دست آمد.

 

 

دیدگاه کاربران 2 دیدگاه
  • تاج 10 آوریل 2021 / 7:42 ق.ظ

    لنگی های هوچی گر در تمام دوران….هرکه مخالف این میگه یا خودشه بخواب زده یا سواد فوتبالی ندارد و پرته یا……. هههههههه

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید