کد خبر:40581
پ

تهدید ملی پوشان فوتبال ساحلی در بدو ورود : با حامیان معترضین خیابانی برخورد می کنیم

در حالی که تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان یک شب رویایی را برای مردم به ارمغان آورد و با غیرت مثال زدنی بازیکنان با یک نتیجه درخشان و گلهای زیباتر از سد فانتزی بازهای برزیلی در فینال گذشت، اما کمیته فوتبال ساحلی با صدور بیانیه ای ساحلی بازان را تهدید کرد.   تهدید ملی پوشان […]

در حالی که تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان یک شب رویایی را برای مردم به ارمغان آورد و با غیرت مثال زدنی بازیکنان با یک نتیجه درخشان و گلهای زیباتر از سد فانتزی بازهای برزیلی در فینال گذشت، اما کمیته فوتبال ساحلی با صدور بیانیه ای ساحلی بازان را تهدید کرد.

 

تهدید ملی پوشان فوتبال ساحلی در بدو ورود : با حامیان معترضین خیابانی برخورد می کنیم

ماجرای برخورد با ساحلی بازان از زمانی شروع شد که ملی پوشان کشورمان ابتدا از همخوانی با سرود ملی ایران در بازیها امتناع کردند و در نهایت در فینال با گلزنی مقابل برزیل در حمایت از حامیان معترض به مرگ مهسا امینی شادی گلی مغایر با اصول حاکمیت در ایران به نمایش گذاشتند و در نهایت به سبک تیم استقلال، از انجام خوشحالی پس از اهدای کاپ قهرمانی پرهیز کردند تا نشان دهند تمام قد حامی ملت هستند.

ظاهراً این رفتارهای ملی پوشان ساحلی که با سانسور صدا و سیما همراه می شد به مذاق حاکمیت خوش نیامده و خواستار بازخواست عوامل به وجود آمدن این اتفاقات شده اند و گفته می شود به همین دلیل نیز امکان استقبال مرسوم از تیم ملی ساحلی امروز وجود نداشته و به اصحاب رسانه و خانواده های ملی پوشان اجازه ورود به سالن نداده اند و شایعه بازداشت چند نفر از عوامل تیم نیز در فرودگاه امام خمینی دهان به دهان می چرخید.

در پایان نیز فدراسیون فوتبال با صدور بیانیه ای به جای پرداختن به موضوع پاداش قهرمانی این بازیکنان با غیرت، عوامل تیم را به برخورد بابت آنچه در امارات در جریان بازیها رخ داد، تهدید کرد. گفتنیست این اولین بار نیست که ورزشکاران ایرانی در حمایت از اعتراضات مردمی، در مجامع بین المللی ظاهر می شوند و از هم اکنون نیز وحشت گسترده ای نزد مسئولین بابت حضور تیم ملی فوتبال کشورمان در جام جهانی 2022 به وجود آمده که مبادا اتفاقاتی که در فوتبال ساحلی رخ داد اینبار در بزرگترین تورنمنت فوتبال جهان با میلیاردها بیننده رخ دهد و یک آبروربیزی بزرگ برای نظام رقم بخورد.

از همین رو شنیده می شود قرار است برخورد جدی با ساحلی بازان صورت بگیرد تا ملی پوشان فوتبال کشورمان در قطر هوس اجرای شادی گلی به سبک کوتاه کردن موی خود (نماد حامیان معترضین خیابان های ایران) به سرشان نزند.

کمیته فوتبال ساحلی با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: بر اساس مقررات جمهوری اسلامی ایران، منشور اخلاقی المپیک و قوانین فیفا، مبنی بر رعایت اصول حاکم بر ورزش فوتبال و پرهیز از هرگونه رفتارهای سیاسی در میادین ورزشی، با اشخاصی که اخلاق حرفه‌ای را رعایت ننموده، وفق مقررات رسیدگی خواهد شد.

 تیم ملی فوتبال ساحلی ایران شب گذشته توانست با برتری ۲ بر یک برابر برزیل قهرمان مسابقات بین قاره‌ای امارات شود.

در همین راستا کمیته فوتبال ساحلی فدراسیون فوتبال روز دوشنبه بیانیه‌ای را صادر کرد که متن بیانیه به شرح زیر است:

قهرمانی تیم ملی فوتبال ساحلی جمهوری اسلامی ایران را به محضر رهبر معظم انقلاب، خانواده شهدا و ملت شریف ایران تبریک می‌گوییم.

این دستاورد حاصل تلاش جمعی باشگاه‌ها و تیم ملی و در راس آن مجموعه فدراسیون فوتبال بوده است و باعث شده بار دیگر توانمندی نخبگان ورزش ایران در عرصه بین‌المللی به نمایش گذاشته شود.

اگر چه برخی از بی‌خردان و فرصت طلبان قصد داشتند با حضور در اطراف استادیوم محل برگزاری مسابقه، این موفقیت‌ها را کم رنگ جلوه دهند و تمرکز تیم ملی را بر هم بزنند که خوشبختانه موفق نشدند.

بدیهی است، بر اساس مقررات جمهوری اسلامی ایران و منشور اخلاقی المپیک و قوانین فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا)، مبنی بر رعایت اصول حاکم بر ورزش فوتبال و پرهیز از هرگونه رفتارهای سیاسی در میادین ورزشی، با اشخاصی که در این خصوص اخلاق حرفه‌ای و ورزشی را رعایت ننموده‌اند، وفق مقررات رسیدگی خواهد شد.

اعتقاد راسخ داریم، کمیته فوتبال ساحلی در راه رشد و توسعه پایدار فوتبال، در جهت ادامه افتخارآفرینی در عرصه‌های بین‌المللی، مطابق با نقشه راه کشورمان از هیچ تلاش و کوششی فروگذار نخواهیم کرد و موکدا اعلام می‌داریم متعهد هستیم مطابق منافع ملی کشورمان طی مسیر نماییم.

دیدگاه کاربران 9 دیدگاه
  • HAMID 8 نوامبر 2022 / 9:20 ب.ظ

    اینا هرکی یه تیکه اسخوان بندازه جلوشون …براش دم تکون میدن..

  • .محمد. 8 نوامبر 2022 / 8:27 ب.ظ

    ادمین به تو یکی حتما باید جایزه بدهند.اختلاف و اعتراض داخل خانواده باید باشه نه در کشور امارات.اونم با پرچم مقدس ایران.قهرمانی بخوره توسرشون@ادمین بنظرم غیرت خوب چیزیه.خیلی بی لیاقتی اخوی

    • امین 8 نوامبر 2022 / 9:36 ب.ظ

      شما مطمئنی همه اینایی که توی خیابون هستن به خارج وصل هستن؟ مسئولین نمیخوان صدای مردمو بشنون وگرنه مشکلات واضح ه و راه حلشم واضح تر ولی کسی که خودشو به خواب زده رو نمیشه بیدار کرد. همین یه چیزی میشه فوری برچسب برانداز و خائن و وطن فروش و تجزیه طلب و … میزنید به طرف که خفه بشه و حرف نزنه چون به نفعتون نیست حرف بزنه

  • سید 8 نوامبر 2022 / 2:55 ب.ظ

    هر که با آل علی درافتاد ور افتاد ،کور شود هر آنکس که نتواند حضور حماسی مردم رو ببیند ،چهار تا بازیگر خودفروخته یا بازیکن عددی نیستن که بخوان جلوی انقلاب اسلامی رو بگیرن ،مملکت امام زمان بکوری دشمنان داخلی و خارجی با صلابت به پیش میره.

    • هادی 8 نوامبر 2022 / 8:18 ب.ظ

      بخواب بابا مزدور حکومتی

  • سید رضا 8 نوامبر 2022 / 6:57 ق.ظ

    لعنت به شما که از منافقین هم بد تر هستین منظورتون از حمایت از مردم کدوم مردم هست اون عده معدوده اغتشاشگر که جان و مال مردم رو از بین بردن و نیروی امنیتی کشور رو شهید کردن یا اون جمعیت ميليونی که تو 13 آبان برای حمایت از نظام اومدن؟ خودتون رو به خریت زدین خواب از بین رفتن این نظام رو ببینید بدبختهای وطن فروشِ بیشرف
    از زن کمترین اگر منتشر نکنید

    • امین 8 نوامبر 2022 / 8:11 ق.ظ

      لعنت به خودت که از داعش هم بدتری و به سادگی به همه معترضین برچسب اغتشاشگر میزنی . نه منظور همون مردمی ه که به خاطر بیکار شدن بعد بستن اینستاگرام معترض هستن به فساد در بدنه اجرایی کشور معترض هستن و … هر کس مجازه نظر شخصیشو داشته باشه به شما چه ربطی داره؟ میتونی ثابت کنی که بازیکن ساحلی باز از اغتشاشگرا حمایت کرده؟ تیم ملی یعنی تیم ملت . بازیکنشم متعلق به ملت هست . شما نمیتونی بهش اجبار کنی که از کی حمایت کنه یا نکنه. مشکل شما اینه که با اغتشاشگر خوندن همه معترضین میخواید شلوغش کنید و صورت مسئله اصلی رو پاک کنید

    • سی مرغ 8 نوامبر 2022 / 8:50 ق.ظ

      یادت باشد که یک ملت انی است که در خیابان است نه انکه با اتوبوس و بیاورند و بعد ساندیس هم به انها بدهند دو اگر عده ی معدود بودیم که خواب راحتی داشتید ای هایی که در خیابان دیدید سر یخ شناور در اب است و دولت این را می فهمد ولی تو نمی فهمی سه از توهین به زنان و مردان ایران دست بردار اگر بیگانه و بیگانه پرست لبنانی نیستی

    • ژینا 8 نوامبر 2022 / 1:26 ب.ظ

      وطن فروش ومزدور تویی حتمن خوب ساندیس میخوری ۱۳ ابان چقدر شهرها شبیه هم شدن عجب سوتی های شد صدا وسیما میلی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید