کد خبر:2203
پ

اعلام لیست موارد 13 گانه پروتکل بهداشتی آغاز لیگ برتر ایران

سرانجام پس از موافقت رئیس جمهور و مجوز وزارت بهداشت، مجوز شروع تمرینات تیمهای لیگ برتری و همچنین برگزاری بازیها صادر شد و به شرط اجرای موارد 13 گانه پروتکل بهداشتی آغاز لیگ برتر ایران، سازمان لیگ می تواند بازیهای لیگ برتر را برگزار کند. این در حالیست که برخی تیمهای لیگ برتری بار دیگر […]

سرانجام پس از موافقت رئیس جمهور و مجوز وزارت بهداشت، مجوز شروع تمرینات تیمهای لیگ برتری و همچنین برگزاری بازیها صادر شد و به شرط اجرای موارد 13 گانه پروتکل بهداشتی آغاز لیگ برتر ایران، سازمان لیگ می تواند بازیهای لیگ برتر را برگزار کند. این در حالیست که برخی تیمهای لیگ برتری بار دیگر ساز ماسازگاری کوک کرده اند و با ارسال نامه ای به سازمان لیگ، خواستار در اختیار قرار دادن برخی اقلام اجرای زیرساخت های اجرای پروتکل فوق شده اند که هزینه زیادی برای سازمان لیگ در پی خواهد داشت و باید دید سهیل مهدی و رفقایش چطور از پس این چالش بر خواهند آمد.

اعلام لیست موارد 13 گانه پروتکل بهداشتی آغاز لیگ برتر ایران

اعلام لیست موارد 13 گانه پروتکل بهداشتی آغاز لیگ برتر ایران

1_عکس تیمی ممنوع
2_ برگزاری بازیها بدون تماشاگر تا 5 هفته
3_ تست کرونا
4_ضدعفونی تمام بخش‌های ورزشگاه‌ها
5_ضدعفونی کردن توپ با الکل توسط توپ جمع کن ها
6_فاصله اجتماعی روی نیمکت
7_ قرنطینه یک هفته‌ای تیمها
8_حذف نشست خبری و میکسدزون
9_محدود کردن خبرنگاران و عکاسان
10_اجباری شدن قمقمه آب
11_افزایش تعداد تعویض ها
12_رعایت آداب خاص در شادی پس از گل
13_ پرتاب کردن آب دهان ممنوع

 

رییس ستاد مبارزه با کرونا از صدور مجوز رسمی برای شروع مسابقات فوتبال خبر داد.

?بعد از آنکه روز گذشته حسن روحانی رییس جمهوری اعلام کرد برگزاری مسابقات ورزشی بعد از عید سعید فطر بلامانع است، مسئولان ستاد مبارزه با کرونا نیز تمهیدات لازم را اندیشیدند و حالا مجوز رسمی شروع مسابقات لیگ برتر صادر شده است.

?ایرج حریرچی معاون وزارت بهداشت و رییس ستاد ملی مبارزه با کرونا در نشست خبری امروز خود درباره مسابقات فوتبال بیان کرد: «در خصوص فوتبال موضوع رعایت پروتکل ها بود که ما با وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال به توافق رسیدیم و مراتب را به فدراسیون فوتبال دادیم و خودشان بر اساس ‌آن عمل می کنند. دیروز بوندس لیگا شروع شد و سری‌آ و لالیگا هم طبق پروتکل های کشورهایشان آغاز می‌شود.»

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید