کد خبر:42831
پ

آشنایی با بیوگرافی و فیلم گل های لئاندرو پریرا مهاجم برزیلی پرسپولیس

لئاندرو پریرا گزینه نهایی یحیی گل محمدی برای جانشینی لوکادیا است. در ادامه توجه شما را به بیوگرافی لئاندرو پریرا مهاجم برزیلی پرسپولیس و فیلم بازی های او جلب می نمائیم. بیوگرافی لئاندرو پریرا مهاجم جدید برزیلی پرسپولیس لئاندرو پریرا مهاجم 31 ساله برزیلی است که با قد 190 سانتی متری خود در پست مهاجم […]

لئاندرو پریرا گزینه نهایی یحیی گل محمدی برای جانشینی لوکادیا است. در ادامه توجه شما را به بیوگرافی لئاندرو پریرا مهاجم برزیلی پرسپولیس و فیلم بازی های او جلب می نمائیم.

عکس لئاندرو پریرا با پیراهن پرسپولیس

بیوگرافی لئاندرو پریرا مهاجم جدید برزیلی پرسپولیس

لئاندرو پریرا مهاجم 31 ساله برزیلی است که با قد 190 سانتی متری خود در پست مهاجم نوک بازی می کند. او سابقه بازی در تیم ملی برزیل در هیچ رده سنی را ندارد اما سابقه بازی در تیم مطرح بروخه بلژیک را در کارنامه دارد.

آمار و سوابق گلزنی پریرا مهاجم برزیلی پرسپولیس

در سوابق گلزنی لئوناردو پریرا اینطور آمده که او در 237 بازی که برای تیم های مختلف در مسابقات مختلف انجام داده، موفق به زدن 68 گل و ارسال 11 پاس گل شده است. به طوز متوسط در هر 200 دقیقه باید منتظر یک گل یا پاس گل از پریرا بود. نکته نگران کننده در خصوص این بازیکن عملکرد ضعیفش در فصل 2021/2022 است که در 28 بازی برای گامبا اوزاکا تنها 4 گل به ثمر رسانده است و 2 پاس گل داده است.

قیمت لئاندرو پریرا در ترانسفرمارکت

تیم سابق لیاندرو پریرا گامبا اوزاکا نام دارد که در جی لیگ ژاپن حاضر است. قرارداد پریرا تا 4 روز دیگر با اوزاکا به پایان می رسد و او می تواند به عنوان بازیکن آزاد به پرسپولیس بپیوندد. گفته می شود، قیمت لئاندرو پریرا در ترنسفرمارکت حدود 600 هزار دلار است و او قراردادی 18 ماهه به ارزش 1 میلیون دلار با پرسپولیس منعقد کرده است.

شماره پیراهن پریرا در پرسپولیس

گفته می شود او قرار است شماره سیامک نعمتی را در پرسپولیس به تن کند. شماره پیراهن پریرا در پرسپولیس 8 خواهد بود.

آخرین بازیکن برزیلی پرسپولیس، جونیور براندائو نام داشت که توسط کالدرون به این تیم اضافه شد و با عملکرد ضعیفش، در نیم فصل مجبور به جدایی از پرسپولیس شد.

هایلایت فیلم بازی های لئاندرو پریرا

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید