فوری از فدراسیون فوتبال: ادامه لیگ برتر به صورت متمرکز در یک استان برگزار می شود
بتاکاپ – سه استان کاندیدای میزبانی لیگ برتر مشخص شد؟ سخنگوی فدراسیون گفت استان های مدنظر باید دارای ویژگی برگزاری بازی و برگزاری تمرین برای تیمها را داشته باشند. فدراسیون فوتبال: برگزاری ادامه بازی های لیگ برتر به صورت متمرکز امیرمهدی علوی، مدیر روابط عمومی و سخنگوی فدراسیون فوتبال درباره جلسه امروز با مدیران سرخابیها […]
بتاکاپ – سه استان کاندیدای میزبانی لیگ برتر مشخص شد؟ سخنگوی فدراسیون گفت استان های مدنظر باید دارای ویژگی برگزاری بازی و برگزاری تمرین برای تیمها را داشته باشند.
فدراسیون فوتبال: برگزاری ادامه بازی های لیگ برتر به صورت متمرکز
امیرمهدی علوی، مدیر روابط عمومی و سخنگوی فدراسیون فوتبال درباره جلسه امروز با مدیران سرخابیها در سازمان لیگ در رابطه با برگزاری ادامه لیگ برتر توضیح داد: با توجه به دغدغههایی که باشگاههای فوتبال دارند و نکاتی که مدنظرشان است، امروز جلسهای با ریاست فدراسیون فوتبال، مدیران عامل باشگاههای استقلال و پرسپولیس و رییس سازمان لیگ برگزار شد. درباره برخی مدیران برنامهها و کارهایشان صحبت شد و به صورت کلی و امکان برگزاری لیگ در فاصله یک ماه و نیم آینده مباحثی مطرح شد. در نهایت مقرر شد برنامهریزی برای تعیین شکل برگزاری مسابقات لیگ با جمعبندی نظرات کلیه باشگاهها به شکل متمرکز در یکی از استانها به جمعبندی نهایی برسد و بعد از آن به استحضار عموم برسد. سه استان کاندیدا هستند که اجازه بدهید اسامی را اعلام نکنم. قرار شد با روسای هیاتهای این استانها مذاکراتی صورت بگیرد. باشگاهها باید حداقل دو هفته زمان آمادهسازی برای ادامه مسابقات داشته باشند. اولویت در حال حاضر موضوع دفاع از میهن عزیزمان و دفع تجاوز دشمنان این مرز و بوم است و برگزاری فوتبال نیست اما قرار شد یک سری جلسات با باشگاههای دیگر هم برگزار شود و به یک جمعبندی خوب و مفید برسیم.
پی نوشت: اینکه دوستان چطور می خواهند بیش از 60 بازی باقیمانده را تنها در یک استان با ظرفیت محدود استادیوم ها به پایان برسانند جای سوال دارد. با توجه به اینکه استان خراسان رضوی نسبت به استان های تهران، فارس، اصفهان، خوزستان و آذربایجان در تیررس حملات کمتری بوده، به نظر می رسد مشهد میزبان مسابقات آتی لیگ برتر باشد. استان خراسان رضوی 2 استادیوم استاندارد برای برگزاری مسابقات لیگ را در اختیار دارد و مسئولین می توانند از ظرفیت های استان مازندران و گلستان نیز برای برگزاری بازی های باقیمانده لیگ استفاده کنند.