کد خبر:19994
پ

گونزالو هیگواین ایران در راه پرسپولیس

حامد پاکدل گلزن این فصل تیم آلومینیوم اراک که علاقه زیادی به تیم پرسپولیس دارد به مسئولین پرسپولیس اعلام کرده حاضر است قید باقیمانده قراردادش با آلومینیوم را بزند و در نیم فصل به پرسپولیس بپیوندد.   آنالیز تنوع تاکتیکی تمام گلهای پرسپولیس در لیگ بیستم   گونزالو هیگواین ایران در راه پرسپولیس او که […]

حامد پاکدل گلزن این فصل تیم آلومینیوم اراک که علاقه زیادی به تیم پرسپولیس دارد به مسئولین پرسپولیس اعلام کرده حاضر است قید باقیمانده قراردادش با آلومینیوم را بزند و در نیم فصل به پرسپولیس بپیوندد.

 

آنالیز تنوع تاکتیکی تمام گلهای پرسپولیس در لیگ بیستم

 

گونزالو هیگواین ایران در راه پرسپولیس

گونزالو هیگواین ایران در راه پرسپولیس

او که به واسطه شباهتش به گونزالو هیگواین به هیگواین ایران معروف شده تا اینجای کار خوب کار کرده و با 6 گل زده، در رده پنجم گلزنان لیگ برتر قرار دارد. پاکدل که زننده یکی از گلهای آلومینیوم به پرسپولیس بود از هواداران پرسپولیس از کودکی محسوب می شود و با توجه به غیبت عیسی آل کثیر و نبود یک مهاجم شش دانگ در پرسپولیس بی میل نیست تا پله های ترقی را با حضور در پرسپولیس خیلی سریع بپیماید.

البته در حال حاضر کار برای حضور پاکدل در پرسپولیس کمی سخت شده است چرا که با جذب مهدی ترابی و آمادگی امید عالیشاه در خط حمله و بازگشت عیسی آل کثیر تا 45 روز دیگر، به نظر نمی رسد او شانسی برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی پرسپولیس در نیم فصل دوم داشته باشد.

 

حامد پاکدل مهاجم 29 ساله اهل درود است که سابقه بازی در تیمهای پیکان صصنعت نت پارس جنوبی جم و ماشین سازی را در کارنامه دارد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید