کد خبر:23861
پ

کری خوانی جدید آذری جهرمی با گل مهدی طارمی به چلسی

به نظر می رسد محمد جواد آذری جهرمی در روزهای پایانی عمر وزارتش در دولت یازدهم به طور کلی امور مربوط به حوزه وظایف اصلی خود را کنار گذاشته و رسماً وارد کری خوانی هواداران استقلال و پرسپولیس شده است. اکنون که او می بایست نسبت به کیفیت پائین اینترنت در کشور پاسخگو باشد، شاهد […]

به نظر می رسد محمد جواد آذری جهرمی در روزهای پایانی عمر وزارتش در دولت یازدهم به طور کلی امور مربوط به حوزه وظایف اصلی خود را کنار گذاشته و رسماً وارد کری خوانی هواداران استقلال و پرسپولیس شده است. اکنون که او می بایست نسبت به کیفیت پائین اینترنت در کشور پاسخگو باشد، شاهد استوری عجیبی از او در خصوص گل مهدی طارمی به چلسی بودیم! آقای جهرمی در مورد کیفیت پائین اینترنت کشور هم استوری بگذار!

 

کری خوانی جدید آذری جهرمی با گل مهدی طارمی به چلسی

کری خوانی جدید آذری جهرمی با گل مهدی طارمی به چلسی

 

کلیدواژه : آذری جهرمی

دیدگاه کاربران 19 دیدگاه
  • اسی پرسپولیسی 14 آوریل 2021 / 1:24 ب.ظ

    از منم بپرسین سوزش چیه میگم برید از کیسه کشا بپرسین که معنای واقعی سوزش رو با تمام وجود احساسش کردن و دارن میکنن یه نمونش همین حسام ملکی😂😂😂😂

    • شهاب 14 آوریل 2021 / 1:50 ب.ظ

      قرار شد از خودت بپرسیم سوزش چیه چون چندبار بدطوری سوختی . میدونی لنگی بودن چه سوزشی داره؟

  • Rezaya 14 آوریل 2021 / 1:17 ب.ظ

    به عنوان یک استقلالی ۴آتیشه از موفقیت طارمی واقعا خوشحالم و از گل زدنش ولی الان مهدی تو ترکیب لنگیای کیسه کش نیست وزیر کیسه کش در وصف شما همین و بس که اینقدر بچه اید که قسمتی از زندگی مردم دست بچه ای امثال شما افتاده که البته تعجب نداره که وضع چطور باشه وقتی یه ادم دون پایه و اینقدر خام وزیر ارتباطات باشه دیگه وای بحال خرید اینترنت و پول مردم که ب باد میره و در وصف آقای مهدی طارمی الان بازیکنی از ایرانه نکنه فکر کردین همه دنیا فسپولیس رو با اون ستاره جعلی که زدین رو پیرهنتون میشناسن ؟ درحالی که توی معتبرترین جام های باشگاههای جهان که برای هربار نشون دادن پرچمش یه ستاره به تیم ها میدن اسم و پرچم مقدس استقلال اونجاست و شناخته شدست و میشناسنش ولی اسمی از فسپولیس نیست و با یک ستاره با آدامس چسبوندین و شدین ننگ ایران و ایرانی …. درضم آقای طارمی درقلب همه ایرانی ها جا داره و اگر عینکاتو زده باشی دیشب طارمی تو ترکیب پورتو گل زد نه تو ترکیب فسپولیس پس برای نشون دادن خودتون این کارها رو نکنین چون بیشتر عقده دیده شدنتون رو به رخ میکشین هرچند هوادارها هم که نمیدونن شما برای منافع خودت این چیزها رو میگی وگرنه پرسپولیس برات ارزشی نداره شاهدشم تماسیه که با گل محمدی گرفتی و درحالی بچه های تو قنداق هم میدونستن چند روز مونده به فینال تو همش میگفتی بازی امشب رو که حتما میبریم خخخخخخ درحالی که بازی چند روز دیگه بود تو حتی یه سرچ هم نکرده بودی ببینی اصلا بازی چندمه و اینقدر از فوتبال چیزی نمیدونی که نمیدونستی تیمی که همون لحظه هواپیماش فرود امده بود نمیشد ک از فرودگاه لباس بپوشن برن تو زمین و تو چیز به این سادگی رو نمیدونستی بعد کری میخونه خخخخخخخ بابا کری خون نکشیمون خخخخخ نمردیم و وزیر عقده ایم دیدیم خخخخخ

  • امید 14 آوریل 2021 / 12:22 ب.ظ

    شما فقط 45500 یارانه رمضانتو بگیر… وزیر کی بودی تو

  • علیرضا 14 آوریل 2021 / 11:58 ق.ظ

    اسکول این که در پرسپولیس مسخرها میکردید

  • حمیدرضا 14 آوریل 2021 / 11:55 ق.ظ

    جناب وزیر افتخار پرسپولیسی مهدی طارمی با یک قرارداد جعلی بود بهش افتخار کن

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید