کد خبر:6002
پ

کریستیانو رونالدو به علت نیش زنبور از فهرست پرتغال خط خورد

کریستیانو رونالدو به علت گزیدگی زنبور که ساق پای راست او را هدف قرار داد، به دو بازی آتی تیم ملی پرتغال در لیگ ملتهای اروپا 2020 نخواهد رسید.   پخش زنده لیگ ملتهای اروپا 2020   کریستیانو رونالدو به علت گزیدگی زنبور از فهرست پرتغال خط خورد فدراسیون فوتبال پرتغال با انتشار بیانیه ای […]

کریستیانو رونالدو به علت گزیدگی زنبور که ساق پای راست او را هدف قرار داد، به دو بازی آتی تیم ملی پرتغال در لیگ ملتهای اروپا 2020 نخواهد رسید.

 

پخش زنده لیگ ملتهای اروپا 2020

 

کریستیانو رونالدو به علت گزیدگی زنبور از فهرست پرتغال خط خورد

کریستیانو رونالدو به علت گزیدگی زنبور از فهرست پرتغال خط خورد

فدراسیون فوتبال پرتغال با انتشار بیانیه ای رسمی این خبر را رسانه ای کرد و علت این اتفاق را مصرف آنتی بیوتیک برای درمان سریع نیش خوردگی رونالدو عنوان کرد. پرتغال امشب در اولین بازی خود در لیگ ملتهای اروپا فصل 2020/2021 به مصاف کرواسی خواهد رفت که پخش زنده آن از سایت بتاکاپ انجام می شود.

 

برنامه بازیهای لیگ ملتهای اروپا 2020

 

بدین ترتیب رونالدو بسیاری از زمان سال 2020 را به علت ویروس کرونا از دست داد و همچنان در عدد 99 در تعداد گلهای ملی باقی مانده است و این در حالیست که علی دایی با 109 گل در صدر جدول بیشترین گلهای ملی در تاریخ فوتبال جهان قرار دارد.

گفته می شود او به بازی چهارشنبه پرتغال مقابل سوئد خواهد رسید اما احتمالاً به واسطه عدم آمادگی بدنی در آن بازی نیز به طور کامل بازی نکند.

 

 

 

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید