کد خبر:2717
پ

کدام شبکه اجتماعی در جهان محبوب تر است؟

شاید شما 3 یا حتی 5 سایت برتر شبکه های اجتماعی را می شناسید، اما آیا می دانید پشت سر آنها چه می گذرد؟ سایت های جدید رسانه های اجتماعی در حال آمدن و رفتن هستند. اما باید گفت رتبه دار شبکه های اجتماعی، فیس بوک با 100 میلیون کاربر فعال است. فیس بوک، ماهانه […]

شاید شما 3 یا حتی 5 سایت برتر شبکه های اجتماعی را می شناسید، اما آیا می دانید پشت سر آنها چه می گذرد؟ سایت های جدید رسانه های اجتماعی در حال آمدن و رفتن هستند. اما باید گفت رتبه دار شبکه های اجتماعی، فیس بوک با 100 میلیون کاربر فعال است. فیس بوک، ماهانه از 2.13 میلیارد در دسامبر سال 2017 به 2.23 میلیارد با 30 ژوئن 2018 افزایش یافت.

به نظر می رسد نرخ رشد در 15 میلیون کاربر فعال در ماه ادامه خواهد داشت. بنابراین، تا پایان سال باید 2.35 میلیارد کاربر فعال ماهانه فیس بوک را ببینیم. ما معتقد هستیم که این روندهای رسانه های اجتماعی ادامه خواهد یافت و رشد تا چند سال آینده با سرعت مشابهی روبرو خواهد شد.

امروزه فیس بوک بیش از 2،500،000،000 کاربر فعال ماهانه دارد. این 2،5 میلیارد نفر در یک سیستم عامل هستند. ما در اینجا به شما خواهیم گفت، کدام شبکه اجتماعی در جهان محبوب تر است؟

 

 

محبوب ترین برنامه شبکه های اجتماعی

 

1. فیس بوک

 

 

فیس بوک، بزرگترین سایت رسانه اجتماعی در اطراف ما است که بیش از دو میلیارد نفر از آن در هر ماه استفاده می کنند. این تقریباً یک سوم جمعیت جهان است! بیش از 65 میلیون مشاغل با استفاده از صفحات فیس بوک و بیش از شش میلیون تبلیغ کننده فعالانه مشاغل خود را در فیس بوک تبلیغ می کنند، که اگر می خواهید در رسانه های اجتماعی حضور داشته باشید، فیس بوک یک شبکه بسیار ایمن است.

شروع در فیس بوک بسیار آسان است زیرا تقریباً تمام قالب های محتوا در فیس بوک بسیار عالی کار می کنند. اما توجه داشته باشید که الگوریتم فیسبوک محتوا را در اولویت قرار می دهد که باعث ایجاد مکالمات و تعامل معنی دار بین افراد بویژه مواردی از خانواده و دوستان می شود. همچنین، به یاد داشته باشید که محتوای خود را برای تلفن همراه بهینه کنید زیرا 94 درصد از کاربران Facebook از طریق برنامه تلفن همراه به Facebook دسترسی پیدا می کنند.

 

2. یوتیوب

 

 

YouTube، یک بستر اشتراک گذاری ویدیو است، که در آن کاربران هر روز یک میلیارد ساعت فیلم تماشا می کنند. برای شروع، می توانید یک کانال YouTube برای نام تجاری خود ایجاد کنید که در آن می توانید ویدیوهایی را برای مشترکان خود بارگذاری کنید.

دومین سایت بزرگ رسانه های اجتماعی است. YouTube (متعلق به گوگل) نیز بعنوان دومین موتور جستجوی بزرگ بعد از گوگل شناخته می شود. (بنابراین اگر می خواهید مارک تجاری شما در YouTube باشد، خواندن YouTube SEO را توصیه می کنم.) در آخر نیز می توانید در YouTube تبلیغاتی کنید تا میزان دسترسی خود را به سیستم عامل افزایش دهید.

 

3. اینستاگرام

 

 

اینستاگرام، یک برنامه رسانه ای اجتماعی به اشتراک گذاری عکس و فیلم است. این امکان را به شما می دهد تا طیف گسترده ای از مطالب مانند عکس، فیلم، داستان و فیلم های زنده را به اشتراک بگذارید. همچنین اخیراً IGTV را برای فیلم های با فرم طولانی تر راه اندازی کرده است.

به عنوان یک برند، می توانید یک پروفایل تجاری در Instagram داشته باشید که تجزیه و تحلیل غنی از پروفایل و پست های شما و امکان برنامه ریزی پست های اینستاگرام با استفاده از ابزارهای شخص ثالث را برای شما فراهم می کند.

 

4. توییتر

 

 

توییتر، یک سایت رسانه های اجتماعی برای اخبار، سرگرمی، ورزش، سیاست و موارد دیگر است. آنچه توییتر را از بسیاری از سایت های رسانه های اجتماعی دیگر متفاوت می کند این است که تأکید شدیدی بر اطلاعات زمان واقعی دارد، اتفاقاتی که هم اکنون رخ می دهد. به عنوان مثال، یکی از لحظه های تعیین کننده در تاریخ توییتر زمانی است که جانیس کرومز تصویر هواپیما را که هنگام رفتن در کشتی در رودخانه هادسون فرود آمد، توییت کرد تا مسافران را انتخاب کند.

یکی دیگر از خصوصیات منحصر به فرد توییتر این است که برخلاف اکثر سایت های رسانه های اجتماعی که حد بسیار بالاتری دارند، فقط اجازه می دهد 280 کاراکتر در یک توییت (140 برای ژاپنی، کره ای و چینی) تایپ کنند.

همچنین توییتر اغلب به عنوان کانال خدمات مشتری استفاده می شود. طبق گفته تبلیغ کنندگان در توییتر، بیش از 80 درصد درخواست های خدمات به مشتریان اجتماعی در توییتر اتفاق می افتد.

 

5. لینکدین (LinkedIn)

 

 

LinkedIn اکنون یک رزومه و سایت جستجوی شغل است. این سایت به یک سایت حرفه ای رسانه اجتماعی تبدیل شده است که در آن کارشناسان صنعت محتوا را به اشتراک می گذارند، با یکدیگر شبکه می کنند و مارک شخصی خود را می سازند. همچنین به مکانی تبدیل شده است که مشاغل بتوانند رهبری و اقتدار فکری خود را در صنعت خود برقرار کرده و استعداد شرکت خود را به نمایش بگذارند.

LinkedIn همچنین فرصت های تبلیغاتی از جمله تقویت محتوای شما، ارسال تبلیغات شخصی شده به صندوق ورودی LinkedIn و نمایش تبلیغات در کنار سایت را در اختیار شما قرار می دهد.

آیا می دانید که 44٪ از کاربران LinkedIn درآمد بالاتر از میانه ملی دارند؟ یا اینکه بیش از 50٪ آمریکایی ها دارای مدرک دانشگاهی از LinkedIn استفاده می کنند؟

این ممکن است سریعترین شبکه رسانه های اجتماعی نباشد، اما امکان ارتباط نامحدود برای ارتباط با گروهی نخبه حرفه ای وجود دارد که می تواند برای تجارت شما تغییری ایجاد کند.

 

6. پینترست

 

 

پینترست، جایی است که مردم برای کشف چیزهای جدید و الهام گرفتن، بر خلاف اکثر سایت های رسانه های اجتماعی که درگیری اصلی ترین تمرکز است، می روند. طبق گفته های پینترست،  78 درصد از کاربران می گویند که محتوای موجود در Pinterest از مارک ها مفید است (بسیار بالاتر از سایر سایت ها). این به برند شما فرصتی بی نظیر می دهد تا بتوانید تصمیمات خرید خود را شکل دهید.

از آنجا که کاربران Pinterest می خواهند از امتحان کردن یا خرید چیزهای جدید الهام بگیرند، حضور در Pinterest می تواند به برند شما در ذهن آنها کمک کند. برخی از محبوب ترین مطالب در Pinterest شامل مد، غذا، دکور، عروسی، تمرین و پین های مرتبط با DIY است. علاوه بر این، هر چیزی که از لحاظ تصویری غنی وجود داشته باشد می تواند در Pinterest رونق ببخشد.

قابل توجه است، 81٪ از کاربران Pinterest زن هستند؛ اگر مخاطب عمدتاً زن دارید، این یک دلیل قانع کننده برای سرمایه گذاری در بازاریابی رسانه های اجتماعی در Pinterest است.

 

 

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید