کدام بازیکنان پرسپولیس در انتهای فصل مازاد می شوند؟
بتاکاپ – باشگاه پرسپولیس بر خلاف همتای استقلالی خود، علی رغم کسب نتایج ضعیف توسط اوسمار، برای یک همکاری بلندمدت با اوسمار به توافق رسید و با حذف کمیته فنی و مدیر اسکاتیگ تیم از روند نقل و انتقالات، تمام اختیارات نقل و انتقالات تابستانی را به وی واگذار کرد. این موضوع خبر خوبی برای […]
بتاکاپ – باشگاه پرسپولیس بر خلاف همتای استقلالی خود، علی رغم کسب نتایج ضعیف توسط اوسمار، برای یک همکاری بلندمدت با اوسمار به توافق رسید و با حذف کمیته فنی و مدیر اسکاتیگ تیم از روند نقل و انتقالات، تمام اختیارات نقل و انتقالات تابستانی را به وی واگذار کرد. این موضوع خبر خوبی برای چند بازیکن پا به سن گذاشته پرسپولیس محسوب نمیشود چرا که احتمالاً آنها باید در انتهای فصل با پرسپولیس خداحافظی کنند.
کدام بازیکنان در انتهای فصل در پرسپولیس مازاد می شوند؟

باشگاه فوتبال پرسپولیس، پس از هفتهها کسب نتیجه ضعیف و حواشی پیرامون احتمال تغییر روی نیمکت، سرانجام تصمیم استراتژیک خود برای حفظ اوسمار ویرا بهعنوان سرمربی فصل آینده را قطعی کرد. این تصمیم نه یک انتخاب ساده، بلکه تلاشی برای تزریق «آرامش فنی» به کالبد تیمی است که در دو فصل اخیر و بعد از رفتن یحیی، گرفتار سیکل معیوب تغییرات پیدرپی شده بود. نکته قابل تأمل، نه صرفاً تمدید قرارداد، بلکه ارائه یک برنامه تحولخواه و توسعهگرا توسط اوسمار برای پایهریزی «پرسپولیس نوین» است. این تصمیم بیش از آنکه یک تداوم ساده باشد، یک سیگنال قوی به بدنه تیم و هواداران است مبنی بر اینکه دوره مربیگری موقت و شتابزده به پایان رسیده است. تمدید با اوسمار به معنای پایان این دوره برزخی است و به او برای نخستین بار بعد از دو فصل این فرصت را میدهد تا تیمی را با سلیقه، نیازها و فلسفه شخصیاش از ابتدا معماری کند. این ثبات، کاتالیزوری برای شکلگیری واقعیِ «پرسپولیس نوین» خواهد بود» و پیام روشنی به بازیکنان میدهد؛ اینکه سرمربی صاحب بلامنازع نیمکت و مورد حمایت جدی مدیریت است. همچنین تمرکز باشگاه از جستوجوی مربی جدید به تقویت تیم و جذب مهرههای کلیدی تغییر جهت میدهد.
بازیکنانی که احتمال می رود پرسپولیس با آنها قطع همکاری کند عبارتند از:
- پورعلگنجی
- میلاد سرلک
- میلاد محمدی
- سروش رفیعی
- باکیچ
- امید عالیشاه