کد خبر:13080
پ

کارلوس کیروش در آستانه اخراج از تیم ملی کلمبیا | تبعات سنگین شکست 6 گله

در ادامه بازیهای مقدماتی جام جهانی 2022 قطر در قاره آمریکای جنوبی، تیم ملی کلمبیا با نتیجه 6 بر 1 مقابل اکوادور شکست خورد تا دومین نتیجه سنگین متوالی تاریخ کلمبیا با هدایت کارلوس کیروش رقم خورده باشد. کلمبیا با این نتیجه عجیب به رده هفتم جدول سقوط کرد و امید زیادی برای صعود به […]

در ادامه بازیهای مقدماتی جام جهانی 2022 قطر در قاره آمریکای جنوبی، تیم ملی کلمبیا با نتیجه 6 بر 1 مقابل اکوادور شکست خورد تا دومین نتیجه سنگین متوالی تاریخ کلمبیا با هدایت کارلوس کیروش رقم خورده باشد. کلمبیا با این نتیجه عجیب به رده هفتم جدول سقوط کرد و امید زیادی برای صعود به جام جهانی ندارد.

 

کارلوس کیروش در آستانه اخراج از تیم ملی کلمبیا | تبعات سنگین شکست 6 گله

کارلوس کیروش در آستانه اخراج از تیم ملی کلمبیا | تبعات سنگین شکست 6 گله

گفته می شود مسئولین فدراسیون فوتبال کلمبیا تصمیم دارند در روزهای آتی کارلوس کیروش را از تیم ملی اخراج کند چرا که به نظر می رسد بازیکنان تیم ملی کلمبیا با کیروش به مشکل خورده اند و برای او بازی نمی کنند.

هر چه که هست یکی از تئوریسین های معروف فوتبال دفاعی در دو بازی اخیر تیمش، به شدت آسیب پذیر نشان داده و به نظر می رسد دوران حضور کیروش در تیم ملی کلمبیا به سر آمده باشد اما بند غرامت 1 میلیون دلاری که در قرارداد کیروش در صورت اخراجش از تیم ملی کلمبیا وجود دارد، تاکنون مانع از اخراج وی شده است و باید دید سرنوشت او در تیم ملی کلمبیا چه خواهد شد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید