کد خبر:19354
پ

کارشناسی داوری بازی استقلال و نساجی | پنالتی آبی ها گرفته نشد؟

بازی استقلال و نساجی به بی کیفیت ترین شکل ممکن در حال برگزاری است و صصحنه خاص داوری در این دیدار تا دقیقه 60 رخ نداده به جز برخورد توپ به دست بازیکن نساجی که بازیکنان و کادر فنی استقلال معتقد به خطای پنالتی بودند. در ادامه توجه شما را به کارشناسی داوری بازی استقلال […]

بازی استقلال و نساجی به بی کیفیت ترین شکل ممکن در حال برگزاری است و صصحنه خاص داوری در این دیدار تا دقیقه 60 رخ نداده به جز برخورد توپ به دست بازیکن نساجی که بازیکنان و کادر فنی استقلال معتقد به خطای پنالتی بودند. در ادامه توجه شما را به کارشناسی داوری بازی استقلال و نساجی جلب می نمائیم.

 

کارشناسی داوری بازی استقلال و نساجی | پنالتی آبی ها گرفته نشد؟

به نظر می رسد با توجه به اینکه مدافع نساجی در حال شوت کردن توپ به سمت دروازه استقلال بود و بازیکن خودی در نیم متری او بوده، این توپ پنالتی محسوب نمی شد.

برخورد توپ به دست بازیکن نساجی پنالتی نبود/ کمیته انضباطی باید با رفتار غفوری برخورد کند

کارشناس داوری فوتبال ایران گفت: موعود بنیادی‌فر قضاوت خوبی را داشت و با توجه به جوی که اخیرا علیه داوران ایجاد شده، جز این از او انتظار نمی‌رفت.

پنالتی دقیقه 88 استقلال به درستی اعلام شد. مدافع نساجی پای مهدی قائدی را زد و داور وسط در مشورت به داور پشت دروازه تصمیم درستی گرفت.

کارت زرد اول غفوری فکر می کنم به دلیل ضربه به توپ و اعتراض شدید او به داور داده شد که کاملا درست بود. اما هنگام خروج چون بیرون از زمین بود داور آن صحنه را ندید. این مورد باید در کمیته انضباطی بحث شود و آن‌ها باید برخورد کنند چرا که این اعتراض اگر در حضور تماشاگران صورت می گرفت جو بازی را متشنج می کرد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید