کد خبر:4764
پ

کارشناسی داوری بازی استقلال و سپاهان جام حذفی | شایان مصلح پنالتی داد؟

علی رغم تمام حساسیت هایی که به واسطه اتفاقات بازی قبل دو تیم استقلال و سپاهان در لیگ برتر رخ داد، اما بار دیگر شایان مصلح مدافع بی احتیاط سپاهان که در پست غیرتخصصی دفاع وسط بازی می کند بار دیگر یک پنالتی تقدیم حریف کرد که نظر کارشناسی داوران مختلف در مورد این صحنه […]

علی رغم تمام حساسیت هایی که به واسطه اتفاقات بازی قبل دو تیم استقلال و سپاهان در لیگ برتر رخ داد، اما بار دیگر شایان مصلح مدافع بی احتیاط سپاهان که در پست غیرتخصصی دفاع وسط بازی می کند بار دیگر یک پنالتی تقدیم حریف کرد که نظر کارشناسی داوران مختلف در مورد این صحنه را در پی داشته است.

 

کارشناسی داوری بازی استقلال و سپاهان جام حذفی | شایان مصلح پنالتی داد؟

کارشناسی داوری بازی استقلال و سپاهان جام حذفی | شایان مصلح پنالتی داد؟

بسیاری از کارشناسان داوری از جمه حیدر سلیمانی، نادر جعفری، نوذر رودنیل، نوید مظفری زاده پنالتی اعلام شده به سود استقلال را اشتباه بزرگ داور دانستند که در نتیجه بازی تاثیرگذار بود.

در باقی صحنه های نیمه او، مشکل خاصی وجود نداشت و برخی کارشناسان داوری کارت زرد به کیروش استنلی بابت خطا بر روی دانشگر را درست دانستند اما نادر جعفری کارشناس قدیمی داوری، حرکت کیروش استنلی را مستحق اخراج دانست. اعتراض بازیکنان استقلال به کارت زرد مسعود ریگی که با اولین خطایش با کارت زرد مواجه شد بی مورد بود چرا که در قانون چیزی به نام اولین یا دومین خطا وجود ندارد و داور با توجه به شدت خظا در مورد دادن کارت زرد یا قرمز تصمیم میگیرد.

در صحنه ای که در ابتدای بازی رخ داد و قایدی در محوطه جریمه سرنگون شد نیز داور به درستی ادامه بازی را اعلام کرد چرا که او خودش تعادلش را از دست داد و خطایی بر روی او صورت نگرفت اما در عین حال شبیه سازی نیز برای زمین خوردنش وجود نداشت تا داور مجاب به دادن کارت زرد شود.

در نیمه دوم بازی نیز اتفاق خاص و بحث برانگیزی رخ نداد و شاهکار داور در گل دو استقلال رقم خورد و با آوانتاژی به موقعی  که داد از اعلام خطای مدافع سپاهان بر روی قایدی صرف نظر کرد و ادامه همان صحنه منجر به گل دوم استقلال شد.

در ادامه بازی داور میتوانست به میلاد ذکی پور بابت خطای خشنش بر روی محمدرضا حسینی کارت زرد نشان دهد که اینکار را انجام ندهد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید