کد خبر:13467
پ

پیش بازی استقلال و ماشین سازی | خاطرات بد آبی ها از ماشین پاک می شود؟

در چارچوب هفته سوم لیگ برتر، دو تیم استقلال تهران و ماشین سازی تبریز در ورزشگاه آزادی به مصاف یکدیگر خواهند رفت.آبی ها با اندوخته ی ۳ امتیازی از دو بازی گذشته خودشان پای به این دیدار خواهند گذاشت و چیزی جز پیروزی برای آن ها قانع کننده نیست.   شماتیک ترکیب استقلال مقابل ماشین […]

در چارچوب هفته سوم لیگ برتر، دو تیم استقلال تهران و ماشین سازی تبریز در ورزشگاه آزادی به مصاف یکدیگر خواهند رفت.آبی ها با اندوخته ی ۳ امتیازی از دو بازی گذشته خودشان پای به این دیدار خواهند گذاشت و چیزی جز پیروزی برای آن ها قانع کننده نیست.

 

شماتیک ترکیب استقلال مقابل ماشین سازی

 

پیش بازی استقلال و ماشین سازی

پیش بازی استقلال و ماشین سازی

 

? تقابل های رو در رو

دو تیم در شش تقابل لیگ برتری خود نبرد برابری داشته اند و سهم هر کدام از دو تیم، دو پیروزی و دو تساوی بوده است.
البته آبی ها در فصل گذشته، در دو دیدار رفت و برگشت برابر حریف تبریزی شکست خوردند.

? حریف غیر قابل پیش بینی

تبریزی ها با سرمربی جوان خود یعنی وحید بیاتلو وارد کارزارِ لیگ برتر شدند و با کسب یک امتیاز از دو بازی وضعیت خوبی ندارند.
البته زمان مهم ترین عامل برای نمود تغییرات در مربیان جوان است‌.

? غایبان آبی

سیاوش یزدانی و فرشید اسماعیلی مصدومان استقلال در این دیدار خواهند بود و به نظر می رسد محمود فکری بتواند با تیمی تقریبا کامل رو به روی حریف تبریزی قرار بگیرد.

? آرایش احتمالی

این احتمال وجود دارد که با توجه به نتیجه نامطلوب در اهواز، فکری تغییرات گسترده ای را چه در ترکیب بازیکنان و چه در آرایش تیمی اعمال کند.
ظاهرا آرایش احتمالی جایگزین فکری، سیستم ۲-۳-۲-۳ باشد.

? کلام آخر

اهواز مثل باتلاقی از حواشی تا مرز بلعیدنِ آبی ها بدیمن بود و تنها پیروزی در این دیدار می تواند مرهمی بر زخم استقلالی ها باشد.
هیچ بازی ای آسان نیست و قطعا این دیدار هم سختی های خاص خودش را دارد و باید دید در دوئل فکری و بیاتلو چه کسی پیروز می شود؟

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید