کد خبر:16742
پ

پشیمانی شدید یحیی گل محمدی از جذب نکردن این بازیکن

در حالی که یحیی گل محمدی پس از محرومیت عیسی آل کثیر فرصت داشت تا با جذب یک مهاجم با کیفیت داخلی به تقویت خط حمله پرسپولیس بپردازد اما او در حرکتی عجیب به سراغ جذب مهدی مهدی خانی که اصولاً وینگر است رفت و تاکنون نیز به دلیل عدم اعتقاد گل محمدی به او، […]

در حالی که یحیی گل محمدی پس از محرومیت عیسی آل کثیر فرصت داشت تا با جذب یک مهاجم با کیفیت داخلی به تقویت خط حمله پرسپولیس بپردازد اما او در حرکتی عجیب به سراغ جذب مهدی مهدی خانی که اصولاً وینگر است رفت و تاکنون نیز به دلیل عدم اعتقاد گل محمدی به او، جایی جز روی نیمکت ذخیره های پرسپولیس نداشته و حتی در روزی که مهدی عبدی نیمکت نشین می شود، فرصت فیکس شدن برای مهدی مهدی خانی فراهم نمی شود. گفته می شود این روزها گل محمدی به شدت از عدم جذب محمد عباس زاده پشیمان است.

 

پشیمانی شدید یحیی گل محمدی از جذب نکردن این بازیکن

پشیمانی شدید یحیی گل محمدی از جذب نکردن این بازیکن

عباس زاده که یکی از مهاجمین فرصت طلب و گلزن لیگ محسوب می شود سابقه بازی در پرسپولیس را نیز در کارنامه داشت و بارها و بارها برای بازگشت به تیم محبوبش ابراز علاقه کرده بود. سبک بازی او شباعت زیادی به علی علیپور و عیسی ال کثیر داشت و علی رغم اینکه او تا روز پایانی نقل و انتقالات منتظر پیشنهاد پرسپولیس برای پیوستن به این تیم ماند اما با بی مهری گل محمدی  مواجه شد و راهی به پرسپولیس پیدا نکرد و به تراکتور پیوست اما به نظر می رسد این اتفاق برای عباس زاده سبب خیر شده است.

تا اینجای کار محمد عباس زاده با 5 گل در 5 بازی که برای تراکتور به میدان رفته توانسته خود را در جدول گلزنان لیگ برتر بالا بکشد و این در حالیست که مجموع تعداد گلهای آرمان رمضانیف مهدی عبدی، مهدی مهدی خانی در لیگ برتر برای پرسپولیس عدد 0 بوده و در این شرایط، یحیی گل محمدی مغموم ترین فرد از اشتباه بزرگش در فصل نقل و انتقالات از عدم جذب عباس زاده است.

دیدگاه کاربران 1 دیدگاه
  • ناشناس 6 ژانویه 2021 / 11:51 ب.ظ

    این بوزینه مو مصنوعی ..رسول پناه راست میگفت دلاله دلال..تیم ترسو پرسپولیس جرات حمله کردن نداره..تف به ذاتت گررررر

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید