کد خبر:12524
پ

پشت پرده دعوت از چند بازیکن عجیب به تیم ملی | پای شیتیل و اپشن قرارداد در میان است؟

در حالی که انتقادات بسیاری به لیست جدید تیم ملی وارد شده، و برخی نفراتی که به تیم ملی دعوت شده اند حتی در تیم خود نیز نیمکت نشین هستند یا سابقه خوبی ندارند به نظر می رسد این انتخاب ها بر اساس مسائل دیگری که ریشه در آپشن قرارداد بازیکنان دارد، اتفاق افتاده است. […]

در حالی که انتقادات بسیاری به لیست جدید تیم ملی وارد شده، و برخی نفراتی که به تیم ملی دعوت شده اند حتی در تیم خود نیز نیمکت نشین هستند یا سابقه خوبی ندارند به نظر می رسد این انتخاب ها بر اساس مسائل دیگری که ریشه در آپشن قرارداد بازیکنان دارد، اتفاق افتاده است.

 

پشت پرده دعوت از چند بازیکن عجیب به تیم ملی | پای شیتیل و اپشن قرارداد در میان است؟

پشت پرده دعوت از چند بازیکن عجیب به تیم ملی | پای شیتیل و اپشن قرارداد در میان است؟

در چند سال اخیر آپشن قرارداد بازیکنان به معضلی برای مدیران تبدیل شده و بازیکنان با گنجاندن آپشن ملی پوش شدن یا بازوبند کاپیتانی تیم ملی و از این دست آپشن های غیرمتعارف، به یکباره رقم قرارداد خود را افزایش می دهند و در انتهای فصل با استاد به همین موارد خواهان پرداخت مطالبات خود هستند و به رقم پایه قراردادشان قانع نیستند.

اگر کاپیتانی شجاع خلیل زاده در پرسپولیس یا دعوت از مهدی شیری به تیم ملی برایتان عجیب است، بد نیست نگاهی به قرارداد این بازیکنان با باشگاهشان بیاندازید تا از جزئیات دقیق این اپشن های شگفت انگیز که بعضاً با سرمربی تیم ملی یا عاملی که باعث دعوت بازیکن به تیم ملی است، تقسیم می شود!

 

بحث سلیقه مربی در انتخاب بازیکنان یک طرف است و بحث صلاحیت بازیکن برای حضور در تیم ملی سمت دیگر . همانطور که در زمان مربیگری برانکو در تیم ملی به حضور نفراتی همچون ناجی بداوی، محمد علوی، ابراهیم میرازپور، جلال کاملی مفرد و … انتقاداتی وارد بود اما برانکو بدون توجه به انتقادات هر بار از تیم رفیق صمیمی اش وینگو بگوویچ بازیکن به تیم ملی دعوت می کرد امروز نیز شاهد رخ دادن این اتفاق در تیم اسکوچیچ هستیم.

نکته جالب اینکه مترجم بگویوچ و برانکو در آن مقطع در کتاب خاطرات خود، از مسائلی در مورد بگوویچ پرده برداشته که برخی ادعاها در این خصوص را ثابت می کند.

دیدگاه کاربران 1 دیدگاه
  • فریبا 11 نوامبر 2020 / 9:46 ق.ظ

    واقعا تیم ملی رو هم به لجن کشیدن این فاسدان وزارت ورزش

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید