کد خبر:7345
پ

پشت پرده افت عجیب استقلال در نیمه اول مقابل الشرطه | پای داریوش شجاعیان در میان است؟

در حالی که بسیاری از هواداران استقلال با توجه به شرایط تیم و حضور حداکثری بازیکنان در ده روز گذشته در تمرینات تاکتیکی در قطر (به جز علی کریمی) انتظار یک برد راحت مقابل تیم پلیس عراق را داشتند اما نمایش استقلال در نیمه اول این بازی به قدری افتضاح بود که اگر شانس با […]

در حالی که بسیاری از هواداران استقلال با توجه به شرایط تیم و حضور حداکثری بازیکنان در ده روز گذشته در تمرینات تاکتیکی در قطر (به جز علی کریمی) انتظار یک برد راحت مقابل تیم پلیس عراق را داشتند اما نمایش استقلال در نیمه اول این بازی به قدری افتضاح بود که اگر شانس با استقلال یار نبود، این تیم توانایی پذیرش 2-3 گل دیگر را در همین نیمه داشت اما علت افت استقلال در نیمه اول این بازی چه بود؟

 

پشت پرده افت عجیب استقلال در نیمه اول مقابل الشرطه | پای داریوش شجاعیان در میان است؟

پشت پرده افت عجیب استقلال در نیمه اول مقابل الشرطه | پای داریوش شجاعیان در میان است؟

کابوس نیمه اول بازی با تراکتور در فینال جام حذفی که به واسطه حواشی قبل از آن بین مدیرعامل و سرمربی به سراغ تیم آمده بود اینبار نیز به سراغ هواداران استقلال آمد که مبادا اتفاقات آن بازی در آسیا تکرار شود و با یک شکست سنگین، از گروهی که سه تیم در آن حضور دارد، حذف شوند.

 

در نیمه اول بازی استقلال و الشرطه، بازیکنان این تیم به قدری ضعیف کار کردند که نمی توان از بازیکن خاصی به عنوان ضعیف ترین بازیکن زمین نام برد اما طبق برخی شنیده ها، مشکلات درون تیمی و روحی روانی باعث به وجود آمدن جو منفی و مسمومی قبل از بازی شد که این موضوع بر روی روحیه بازیکنان تیم در نیمه اول اثر گذاشته بود و آنها با تمرکز بالا در زمین بازی حاضر نبودند.

 

در همین رابطه مجید نامجو مطلق به خبرنگاران گفت:

 

ما روی استفاده از شجاعیان در نیمه دوم برنامه داشتیم، ولی دو ساعت قبل از بازی به ما گفتند که داریوش نمی‌تواند بازی کند و مجوز بازی‌اش از سوی فدراسیون فوتبال ایران صادر نشده است. اگر شجاعیان بازی می‌کرد ممکن بود از طریق AFC مشکلاتی ایجاد شود. البته ما دنبال این هستیم که مشکل داریوش حل شود تا از این بازیکن استفاده کنیم.

کریمی یک روز قبل از این بازی به تیم ما ملحق شد و بیش از 10 روز بود که تمرین فوتبالی نداشت. از طرفی کریمی یک مقدار دچار مصدومیت بود و وقتی دیدیم که شرایط مناسب نیست از این بازیکن استفاده کردیم. خوشبختانه کریمی نشان داد که فوتبالیست توانمند و بزرگی است و با حضورش روند بازی تغییر کرد.

اعتقاد من این است که مدت زمان حضور یک بازیکن در زمین چندان مهم نیست و مسئله مهمتر تأثیرگذاری یک فوتبالیست است. ما برای استفاده از مطهری در نیمه دوم برنامه داشتیم تا از خستگی تیم حریف استفاده کنیم. از طرفی مطهری هم بازیکنی است که هر وقت به زمین آمده تأثیر مثبت خودش را نشان داده است و این ثابت می‌کند که ارسلان از لحاظ فنی چه کیفیت بالایی دارد.

 

بدین ترتیب به نظر می رسد با خروج داریوش شجاعیان از ترکیب اصلی به فاصله کمتر از دو ساعت به شروع مسابقه، همه برنامه های کادر فنی برای این دیدار به هم ریخته و علت بی نظمی تاکتیکی استقلال در نیمه اول را می توان به این موضوع ربط داد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید