کد خبر:41180
پ

پخش زنده جام جهانی از شبکه Persiana Sports

با کد شدن شبکه 3 در حین پخش بازیهای جام جهانی، بسیاری به دنبال تماشای پخش زنده جام جهانی از شبکه Persiana Sports در ماهواره یاه ست رفته اند. شبکه ایران اینترنشنال با تبلیغات گسترده بابت پخش مستقیم بازی های جام جهانی از شبکه پرشیانا اسپرت، جنجال جدید به پا کرده است. کاربران می توانند […]

با کد شدن شبکه 3 در حین پخش بازیهای جام جهانی، بسیاری به دنبال تماشای پخش زنده جام جهانی از شبکه Persiana Sports در ماهواره یاه ست رفته اند.

شبکه ایران اینترنشنال با تبلیغات گسترده بابت پخش مستقیم بازی های جام جهانی از شبکه پرشیانا اسپرت، جنجال جدید به پا کرده است. کاربران می توانند پخش زنده فوتبال های جام جهانی را از پرشین اسپورت با گزارش مزدک میرزایی و تحلیل های کارشناسی محمد تقوی تماشا کنند.

اما به تازگی گروه بین اسپرت با ارسال نامه ای به مدیران این شبکه به آنها هشدار داده اند که پخش مسابقات جام جهانی برای فارسی زبان ها تنها در انحصار صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران است و مسئولیت حقوقی شبکه های دیگر که با تاخیر چند دقیقه ای این مسابقات را به طور زنده پخش می کنند، بر عهده خود آنهاست.

شما می توانید فرکانس شبکه پرشیانا اسپرت را در این لینک مشاهده کنید.

کلیدواژه : زنده

دیدگاه کاربران 14 دیدگاه
  • مونا 28 نوامبر 2022 / 9:20 ب.ظ

    گزارشگرتون افتضاحه همه کاری میکنه جز گزارش🤬🤬🤬

    • admin 28 نوامبر 2022 / 9:30 ب.ظ

      گزارشگر بتاکاپ نیست . گزارشگر شبکه پرشیانا اسپرت ه

  • ناشناس 28 نوامبر 2022 / 12:41 ق.ظ

    سلام و خسته نباشد اقا خواهشا این گزارشگر بازی اسپانیا و المان را بهش بگید. چقدر چرت و پرت میگه. همه چی رو به شوخی گرفته. دنبال حاشیه است. عزیز من قشنگ بشین گزارشگری تو بکن.

  • ابراهیم 27 نوامبر 2022 / 9:37 ب.ظ

    بازم پخش زنده قطع شد!کاری نمیشه کرد؟

    • admin 27 نوامبر 2022 / 9:55 ب.ظ

      منظورتون پخش زنده داخل اپلیکیشن بتاکاپ هست یا شبکه پرشیانا اسپورت؟

    • admin 27 نوامبر 2022 / 9:55 ب.ظ

      پخش زنده بتاکاپ مشکلی نداره از داخل اپلیکیشن . الان دل پیرو داره حرف میزنه

  • ابراهیم 27 نوامبر 2022 / 8:25 ب.ظ

    امشب پخش زنده داریم،ولی دیشب نداشتیم،ممنون اززحماتتون

  • Emad 26 نوامبر 2022 / 11:29 ب.ظ

    همه ی بازیهارو مزدک گزارش نمیکنه فقط بازیهای ایران رو فکر کنم مزدک از پرشیانا اسپورت گزارش میکنه این شبکه دوماهه راه افتاده ولی جای امید هست که بهتر بشه چون فعلا که گزارشگر مناسبی برای بازی هایی متفرقه نداره و اینکه بعضی وقتا صدا وتصویر باهم مساوی نیست صدا عقب تر از تصویره و جدا از تمام این مباحث شانس ما این جام جهانی چون تو قطره تلوزیون خود صدا سیما ی قطر با به تصویر کشیدن تماشاچیا مشکل داره و درحین بازی دوتا سه بار تصویر بدون سانسور نشون میده برا همین من که فقط بازیهای ایران رو که مزدک گزارش میکنه میبینم درسته صدا سیما کارش سانسوره اما تلوزیون قطر به کل چیز زیادی به جز فوتبال به تصویر نمیکشه که بیننده بخواد ببینه انشالله که این کانال برای آینده بهتر خواهد شد

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید