کد خبر:36557
پ

پخش زنده بازی پورتو و ویزلا امشب

پخش زنده بازی پورتو و ویزلا امشب 10 اردیبهشت 1401 از اپلیکیشن بتاکاپ انجام می شود.   پخش زنده بازی پورتو و ویزلا امشب علاقه مندان به بازیهای پورتو و مهدی طارمی بی صبرانه منتظر بازی امشب پورتو و ویزلا هستند. برای تماشای پخش مستقیم فوتبال پورتو و ویزلا می توانید سایت و اپلیکیشن بتاکاپ […]

پخش زنده بازی پورتو و ویزلا امشب 10 اردیبهشت 1401 از اپلیکیشن بتاکاپ انجام می شود.

 

پخش زنده بازی پورتو و ویزلا امشب

✍️ حقایق مسابقه: 1️⃣ پورتو در ۷ بازی اخیر خود در لیگ مساوی نکرده است. 2️⃣ ویزلا در ۴ بازی اخیر خود در لیگ مساوی نکرده است. 3️⃣ ویزلا در ۱۵ بازی اخیر خود در لیگ حدأقل ۱ گل خورده است. 4️⃣ پورتو ۳ بازی اخیر خانگی خود در لیگ را برده است. 5️⃣ پورتو در ۳۰ بازی اخیر خانگی خود در لیگ شکست نخورده است.

علاقه مندان به بازیهای پورتو و مهدی طارمی بی صبرانه منتظر بازی امشب پورتو و ویزلا هستند. برای تماشای پخش مستقیم فوتبال پورتو و ویزلا می توانید سایت و اپلیکیشن بتاکاپ را انتخاب کنید. با استفاده از اپلیکیشن بتاکاپ علاوه بر تماشای زنده فوتبال اروپا، قادر هستید تا با پیش بینی نتایج مسابقات، جوایز متعدد برنده شوید.

 

 

دانلود اپلیکیشن بتاکاپ

 

شبکه های پخش مستقیم بازی پورتو و ویزلا از ماهواره

شما می توانید پخش مستقیم بازی پورتو با ویزلا را از طریق ماهواره و شبکه مونو تی وی یا شبکه ورزش تاجیکستان نیز تماشا کنید. ضمناً شبکه بین اسپرت انگلیسی هم این بازی را پوشش خواهد داد.

 

✍️ حقایق مسابقه:
1️⃣ پورتو در ۷ بازی اخیر خود در لیگ مساوی نکرده است.
2️⃣ ویزلا در ۴ بازی اخیر خود در لیگ مساوی نکرده است.
3️⃣ ویزلا در ۱۵ بازی اخیر خود در لیگ حدأقل ۱ گل خورده است.
4️⃣ پورتو ۳ بازی اخیر خانگی خود در لیگ را برده است.
5️⃣ پورتو در ۳۰ بازی اخیر خانگی خود در لیگ شکست نخورده است.

کلیدواژه : پورتو

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید