کد خبر:41439
پ

پخش زنده بازی پرتغال و اروگوئه امشب از ماهواره و اپلیکیشن بتاکاپ

پخش زنده بازی پرتغال و اروگوئه امشب از ساعت 22:30 در کانال zero tv ماهواره و اپلیکیشن بتاکاپ انجام می شود. پخش فوتبال زنده پرتغال و اروگوئه از اپلیکیشن بتاکاپ شما می توانید با دانلود و نصب اپلیکیشن بتاکاپ از کافه بازار یا گوگل پلی، پخش مستقیم فوتبال زنده پرتغال و اروگوئه را تماشا کنید. […]

پخش زنده بازی پرتغال و اروگوئه امشب از ساعت 22:30 در کانال zero tv ماهواره و اپلیکیشن بتاکاپ انجام می شود.

پخش فوتبال زنده پرتغال و اروگوئه از اپلیکیشن بتاکاپ

شما می توانید با دانلود و نصب اپلیکیشن بتاکاپ از کافه بازار یا گوگل پلی، پخش مستقیم فوتبال زنده پرتغال و اروگوئه را تماشا کنید. ضمناً با شرکت در بخش پیش بینی نتایج فوتبال اپلیکیشن بتاکاپ می توانید به بردن جایزه نقدی امیدوار باشید. پیشنهاد میکنیم با ساختن تیم در فوتبال فانتزی بتاکاپ، جایزه 5 میلیون تومانی را از دست ندهید.

پیش بینی نتیجه بازی پرتغال و اروگوئه

پیش بینی نتیجه این دیدار حساس بسیار دشوار است. دو تیم با فرهنگ آمریکای لاتین به مصاف هم می روند که تقریباً سبک فوتبالی مشابه به نمایش می گذارند. تیم ملی پرتغال با پیروزی دشواری که از بازی قبل مقابل غنا به دست آورد با 3 امتیاز به این دیدار رسیده است. در طرف مقابل اروگوئه که مقابل کره جنوبی با تساوی متوقف شد، برای افزایش شانس صعود خود، به 3 امتیاز این دیدار نیاز دارد. کارشناسان نتیجه 2-2 را برای بازی پرتغال و اروگوئه پیش بینی کرده اند.

پخش زنده بازی پرتغال و اروگوئه امشب از ماهواره و اپلیکیشن بتاکاپ

شبکه های پخش مستقیم فوتبال پرتغال و اروگوئه

در صورت عدم دسترسی به شبکه 3 و پرشیانا اسپورت، شما می توانید مسابقه اروگوئه و پرتغال را از شبکه zero tv به طور زنده و رایگان تماشا کنید.

ترکیب احتمالی پرتغال و اروگوئه

ترکیب احتمالی پرتغال
کاستا؛ کانسلو، دیاس، پپه، گوریرو؛ برناردو، نوس، کاروالیو؛ فرناندز، رونالدو، فلیکس

ترکیب احتمالی اروگوئه
پوچت; کاسرس، گودین، خیمنز، اولیورا؛ والورده، بنتانکور، وسینو؛ پلیستری، سوارز، نونز

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید