کد خبر:3833
پ

پخش زنده بازی ماریتیمو و ریوآوه | رقابت مهدی طارمی و عابدزاده در لیگ پرتغال

در چارچوب رقابت‌های هفته سی و دوم لیگ فوتبال پرتغال، امشب از ساعت ۲۲:۳۰ تیم‌های ماریتیمو و ریوآوه مقابل یکدیگر قرار می‌گیرند. این بازی به نوعی جدال ۲ بازیکن ایرانی هم است. مهدی طارمی مهاجم تیم ریوآوه باید به مصاف امیر عابدزاده دروازه بان ماریتیمو برود. هر ۲ بازیکن در دوران اوج خود قرار دارند و این دیدار نوید یک مسابقه جذاب را می‌دهد. […]

در چارچوب رقابت‌های هفته سی و دوم لیگ فوتبال پرتغال، امشب از ساعت ۲۲:۳۰ تیم‌های ماریتیمو و ریوآوه مقابل یکدیگر قرار می‌گیرند. این بازی به نوعی جدال ۲ بازیکن ایرانی هم است. مهدی طارمی مهاجم تیم ریوآوه باید به مصاف امیر عابدزاده دروازه بان ماریتیمو برود. هر ۲ بازیکن در دوران اوج خود قرار دارند و این دیدار نوید یک مسابقه جذاب را می‌دهد.

 

پخش زنده فوتبال در سایت بتاکاپ

 

پخش زنده بازی ماریتیمو و ریوآوه | رقابت مهدی طارمی و عابدزاده در لیگ پرتغال

پخش زنده بازی ماریتیمو و ریوآوه

طارمی در این فصل با ریوآوه عملکرد خیره کننده‌ای از خود به نمایش گذاشته است. بازی‌های او به قدری مورد توجه قرار گرفته است که تیم‌های سرشناس لیگ پرتغال مثل پورتو، بنفیکا و اسپورتینگ لیسبون، رویای حضور لژیونر کشورمان را در سر خود می‌پرورانند.

مهاجم سابق پرسپولیس در این فصل ۱۴ گل به ثمر رسانده است و در رتبه چهارم جدول گلزنان لیگ پرتغال قرار دارد. طارمی در این فصل یک رکورد خیره کننده را هم به ثبت رسانده است. او ۸ بار برای ریوآوه پنالتی گرفته که این آمار حتی در ۵ لیگ معتبر اروپایی هم مشاهده نمی‌شود.

نمایش‌های درخشان طارمی بعد از تعطیلات نه تنها کم رنگ نشده، بلکه چشمگیر‌تر هم شده است. او در ۶ دیدار اخیر ریوآوه ۶ گل به ثمر رسانده و در صدد است تا در بازی امشب مقابل عابدزاده به تعداد گل‌های خود افزوده و خود را به صدر جدول گلزنان نزدیک کند.

در سوی مقابل امیر عابدزاده دروازه بان ماریتیمو در این فصل ۲۲ بار برای این تیم به میدان رفته است. او ۹ بار طی این بازی‌ها برای تیمش موفق به ثبت کلین شیت شده و در این زمینه رده هفتم را بین دروازه بان‌های لیگ پرتغال در اختیار دارد. لژیونر کشورمان به طور میانگین در هر بازی ۳ سیو را هم داشته است.

اوج درخشش عابدزاده در این فصل به چند بازی اخیر برمی گردد که موفق شده در ۳ بازی قبلی دروازه خود را بسته نگه دارد.

در بازی رفت تیم ماریتیمو با نتیجه یک بر صفر برابر ریوآوه به برتری رسید. در جدال قبل، طارمی مقابل عابدزاده موفق نبود و دروازه بان ماریتیمو کلین شیت کرد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید