کد خبر:30521
پ

پخش زنده بازی رئال مادرید امشب [رایگان]

پخش زنده بازی رئال مادرید امشب از اپلیکیشن بتاکاپ به صورت رایگان انجام می شود.   پخش زنده بازی رئال مادرید و مایورکا   دانلود اپلیکیشن بتاکاپ   پخش زنده بازی رئال مادرید امشب [رایگان] شما می توانید پخش زنده فوتبال رئال مادرید مقابل حریفانش را از اپ بتاکاپ به صورت کاملاً رایگان تماشا کنید. […]

پخش زنده بازی رئال مادرید امشب از اپلیکیشن بتاکاپ به صورت رایگان انجام می شود.

 

پخش زنده بازی رئال مادرید و مایورکا

 

دانلود اپلیکیشن بتاکاپ

 

پخش زنده بازی رئال مادرید امشب [رایگان]

پخش زنده بازی رئال مادرید امشب [رایگان]

شما می توانید پخش زنده فوتبال رئال مادرید مقابل حریفانش را از اپ بتاکاپ به صورت کاملاً رایگان تماشا کنید. همچنین با پیش بینی نتیجه بازی های رئال مادرید در مسابقات مختلف می توانید به جمع آوری امتیاز بپردازید و با بالا بردن مجموع امتیازات خود، جوایز بتاکاپ را برنده شوید.

با شرکت در فوتبال فانتزی بتاکاپ نیز می وانید هر هفته تیم منتخب خود را با استفاده از بازیکنان رئال مادرید و سایر تیم ها تشکیل دهید و هر هفته جوایز نقدی بتاکاپ را از آن خود کنید.

در کنار تماشای فوتبال زنده رئال مادرید در اپلیکیشن بتاکاپ می توانید از پردیکتور بتاکاپ که نتایج بازیها را با توجه به فرمول ریاضی حدس می زند استفاده کنید. شما همچنین می توانید حقایق بازیهای رئال مادرید و سایر بازیهای مهم فوتبال اروپا را در اپلیکیشن بتاکاپ به طور مجانی ببینید.

 

برنامه بازی های رئال مادرید

 

شبکه های پخش زنده رئال مادرید

شبکه 3 (رایگان)

شبکه ورزش (رایگان)

اپلیکیشن بتاکاپ (رایگان)

لالیگا تی وی

بین اسپورت

شبکه ورزش تاجیکستان (رایگان)

 

فرکانس شبکه ورزش تاجیکستان در ماهواره

 

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید