کد خبر:41219
پ

پخش زنده بازی برزیل و صربستان امشب از ماهواره و بتاکاپ

پخش زنده بازی برزیل و صربستان امشب ساعت 22:30 از ماهواره و اپلیکیشن بتاکاپ روی آنتن می رود. آخرین بازی از دور اول مرحله گروهی جام جهانی 2022، امشب از گروه H بین دو تیم برزیل و صربستان برگزار خواهد شد. شما می توانید پخش زنده فوتبال پرتغال و صربستان را امشب ساعت 22:30 از […]

پخش زنده بازی برزیل و صربستان امشب ساعت 22:30 از ماهواره و اپلیکیشن بتاکاپ روی آنتن می رود.

آخرین بازی از دور اول مرحله گروهی جام جهانی 2022، امشب از گروه H بین دو تیم برزیل و صربستان برگزار خواهد شد. شما می توانید پخش زنده فوتبال پرتغال و صربستان را امشب ساعت 22:30 از اپلیکیشن بتاکاپ دنبال کنید.

در کنار تماشای فوتبال زنده برزیل و صربستان شما می توانید با پیش بینی نتیجه بازی های جام جهانی و شرکت در فوتبال فانتزی بتاکاپ، برنده جایزه 5 میلیون تومانی شوید.

تیم ملی برزیل تنها کشوری در تاریخ جام جهانی است که در تمام ادوار جام جهانی شرکت کرده است. آنها در حالی وارد قطر شده اند که در 20 بازی دوستانه و رسمی اخیر خود 17 برد و سه تساوی کسب کرده اند.

سلسائو(لقب تیم برزیل) به ندرت در مقدماتی با مشکل مواجه است و در طول سال‌ها نیز در مرحله گروهی مشکلات کمی داشته‌اند، آنها در 15 بازی اخیر مرحله گروهی جام جهانی از زمان شکست 2-1 مقابل نروژ در سال 1998 شکست نخورده‌اند.

با این حال، 20 سال از زمانی که برزیل پنجمین جام جهانی خود را در سئول به دست آورد، می گذرد و فشار بر روی تیم با استعداد تیته که در رتبه اول رنکینگ فیفا در جهان قرار دارد وجود دارد.

صربستان اولین حریف برزیل در جام جهانی 2022 تیم دست و پا بسته ای نیست. آنها با وجود ستارگانی همچون ولاهویچ، ساویچ، کاستیچ، تادیچ،میترویچ خود را مهیای شگفتی سازی در جام جهانی می کنند. پس از اینکه عربستان سعودی توانست از سد آرژانتین بگذرد و ژاپن مقابل آلمان پیروز شد، حالا همه تیم ها با اعتماد به نفس بیشتری مقابل تیم های پرستاره و مدعی قهرمانی بازی می کنند. در دو مصاف دوستانه دو تیم برزیل و صربستان دو تساوی 0-0 به دست آمده است. آخرین باخت برزیل در 90 دقیقه مربوط به فینال کوپا آمریکا است که چند ماه پیش با آرژانتین برگزار کردند.

عقاب ها (لقب تیم صربستان) که در سه دوره حضورشان در جام جهانی پس از استقلال این کشور در سال 1990 از یوگوسلاوی، در مرحله گروهی حذف شده اند، در این دوره امید زیادی به صعود از مرحله گروهی دارند.

پیش بینی نتیجه بازی برزیل و صربستان

برزیل هر 5 بازی اخیر خود را برده است و صربستان نیز 4 بازی و یک تساوی در پنج مسابقه اخیر خود داشته است. این آمار نشان می دهد دو تیم سطح بالا امشب به مصاف هم خواهند رفت. با توجه به شرایط دو تیم، ربات پیش بینی بتاکاپ، نتیجه 3 بر 2 به سود برزیل را برای این بازی پیش بینی کرده است.

مصدومان برزیل و صربستان

دو تیم برای این بازی هیچ مصدومی ندارند و برونو گیمارش، آنتونی و مارکینوش برای برزیل و میترویوچ برای صربستان به این بازی رسیده اند.

لیست بازیکنان برزیل در جام جهانی 2022

شبکه های پخش مستقیم بازی برزیل و صربستان از ماهواره

شما می توانید با انتخاب شبکه پرشیانا برای تماشای فوتبال زنده جام جهانی از ماهواره، از کیفیت 4K این کانال لذت ببرید.

ترکیب احتمالی برزیل و صربستان

ترکیب احتمالی برزیل:
آلیسون؛ دانیلو، تیاگو سیلوا، مارکینیوش، ساندرو؛ کاسمیرو، پاکه تا; رافینیا، نیمار، وینیسیوس جونیور؛ ریچارلیسون

ترکیب احتمالی صربستان:
میلنکویچ ساویچ; میلنکوویچ، اس. میتروویچ، پاولوویچ; ژیوکوویچ، گودلی، اس. میلینکوویچ-ساویچ، کاستیچ; تادیچ; ولاوویچ، یوویچ

انتظار می رود برزیل با سیستم 1-4-1-4 در این بازی به میدان برود و نیمار در پست 10 بازی کند و وینیسیوس، رافینیا، پاکه تا در کنار او به میدان بروند و مهاجم نوک برزیل نیز ریچارلیسون باشد تا گابریل ژسوس از روی نیمکت بازی را آغاز کند. کاسمیرو هم هافبک دفاعی برزیل خواهد بود.

در سمت مقابل صربستان با سیستم 1-3-2-4 به میدان خواهد آمد.

جایی که میترویچ احتمالاً نیمکت نشین خواهد بود و به جای او ولاهویچ و یویچ در خط حمله هستند و کاپیتان دوشان تادیچ به همراه ساویچ و کاستیگ در پشت سر آنها خواهد بود.

دیدگاه کاربران 1 دیدگاه
  • unknown 24 نوامبر 2022 / 11:55 ب.ظ

    نام گزارشگر رو هم بگین

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید