کد خبر:41849
پ

پخش زنده بازی انگلیس و فرانسه امشب از ماهواره و بتاکاپ

پخش زنده بازی انگلیس و فرانسه امشب ساعت 22:30 از ماهواره یاهست و بتاکاپ انجام می شود. پخش زنده فوتبال با دانلود و نصب اپلیکیشن بتاکاپ از گوگل پلی یا کافه بازار شما می توانید پخش زنده فرانسه و انگلیس را تماشا کنید. همچنین با شرکت در پیش بینی نتیجه این بازی می توانید جایزه […]

پخش زنده بازی انگلیس و فرانسه امشب ساعت 22:30 از ماهواره یاهست و بتاکاپ انجام می شود.

پخش زنده فوتبال

با دانلود و نصب اپلیکیشن بتاکاپ از گوگل پلی یا کافه بازار شما می توانید پخش زنده فرانسه و انگلیس را تماشا کنید.

همچنین با شرکت در پیش بینی نتیجه این بازی می توانید جایزه نقدی برنده شوید.

تیم ملی فرانسه امشب در حالی مقابل تیم ملی انگلیس صف آرایی می کند که کیلین امباپه در بهترین فرم خود قرار دارد. از طرف دیگر تیم ملی انگلیس به لطف درخشش جردن پیکفورد تاکنون 3 کلین شیت داشته و 2 گلی هم که دریافت کرده مقابل تیم ملی ایران و مهدی طارمی بوده است. انتظار می رود برنده این دیدار یک پای فینال مقابل آرژانتین باشید.

پیش بینی نتیجه بازی انگلیس و فرانسه

پیش بینی نتیجه بازی دو غول فوتبال اروپا بسیار سخت است. تیم ملی انگلیس که جوان شده در حالی به مصاف تیم ملی فرانسه می رود که از خط حمله قدرتمندی برخوردار است. هری کین کاپیتان انگلیس اگرچه تا اینجای جام تنها یک گل به ثمر رسانده اما در آمار پاس گل موفق بوده و صدرنشین بهترین پاسورهای جام جهانی 2022 است. با این حال انتظار می رود تلفیق جوانی و تجربه تیم ملی فرانسه امشب به کمک آنها بیاید و بتوانند با نتیجه 2 بر 1 مقابل انگلیس به پیروزی برسند.

شبکه های پخش مستقیم بازی فرانسه و انگلیس از ماهواره

با وجود کد بیس شبکه 3 شما می توانید پخش فوتبال زنده انگلیس و فرانسه را از شبکه زیرو تی وی در ماهواره یاه ست به طور رایگان تماشا کنید. برای مشاهده لیست کانال های پخش جام جهانی 2022 بر روی لینک زیر کلیک کنید.

ترکیب فرانسه و انگلیس در بازی امشب جام جهانی 2022

انگلیس: پیکفورد; واکر، استونز، مگوایر، شاو. هندرسون، رایس، بلینگهام؛ فودن، کین، ساکا.

فرانسه : لوریس; کونده، واران، اوپامکانو، هرناندز؛ چوآمنی، رابیو، گریزمان؛ دمبله، ژیرو، امباپه

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید