کد خبر:41716
پ

پخش زنده بازی اسپانیا و مراکش از ماهواره و اپلیکیشن بتاکاپ

پخش زنده بازی اسپانیا و مراکش امروز ساعت 18:30 از ماهواره و اپلیکیشن بتاکاپ انجام می شود. پخش زنده بتاکاپ اپلیکیشن پخش زنده اسپانیا و مراکش در جام جهانی 2022 شما می توانید با دانلود و نصب اپلیکیشن بتاکاپ، پخش فوتبال زنده اسپانیا و مراکش را تماشا کنید. با شرکت در فوتبال فانتزی بتاکاپ، شانس […]

پخش زنده بازی اسپانیا و مراکش امروز ساعت 18:30 از ماهواره و اپلیکیشن بتاکاپ انجام می شود.

پخش زنده بتاکاپ

اپلیکیشن پخش زنده اسپانیا و مراکش در جام جهانی 2022

شما می توانید با دانلود و نصب اپلیکیشن بتاکاپ، پخش فوتبال زنده اسپانیا و مراکش را تماشا کنید. با شرکت در فوتبال فانتزی بتاکاپ، شانس بردن 2 میلیون تومان پول نقد را آزمایش کنید. با پیش بینی مسابقات فوتبال در اپلیکیشن بتاکاپ، شما می توانید جایزه نقدی ببرید.

تیم ملی فوتبال اسپانیا در حالی امروز مقابل مراکش صف آرایی می کند که با شکست مقابل ژاپن نشان داد شکست ناپذیر نیست. اگرچه لوئیز انریکه در آن بازی از ترکیب دوم خود استفاده کرده بود. در سمت مقابل تیم ملی مراکش تنها بازمانده از بین تیم های آفریقایی در جام جهانی، امید زیادی به درخشش حکیم زیاش دارد. دو تیم در جام جهانی 2018 در مرحله گروهی هم با یکدیگر مسابقه دادند که نتیجه آن بازی 2-2 مساوی به پایان رسید.

پیش بینی نتیجه بازی اسپانیا و مراکش

با توجه به نزدیک بودن دو کشور از حیث جغرافیایی، سبک بازی دو تیم هم شباهت هایی به هم دارد. پیش بینی می شود در این دیدار یک بازی نزدیک و کم گل را شاهد باشیم. ربات پیش بینی بتاکاپ، شانس پیروزی اسپانیا را در این دیدار بیشتر می داند. به طوری که نتیجه 1 بر 0 به سود اسپانیا را برای این دیدار حدس زده است.

شبکه های پخش مستقیم بازی اسپانیا و مراکش از ماهواره

شما می توانید پخش مستقیم فوتبال مراکش و اسپانیا را از کانال پرشیانا اسپورت با گزارش فارسی تماشا کنید.

لیست شبکه های پخش زنده جام جهانی

ترکیب اسپانیا و مراکش در بازی امروز

ترکیب اصلی احتمالی مراکش:
بونو؛ حکیمی، سایس، آگورد، مزروعی; اوناهی، امربات، صهیری; زیئچ، انسیری، بوفل

ترکیب احتمالی اصلی اسپانیا:
سیمون؛ کارواخال، رودری، لاپورته، آلبا؛ پدری، بوسکتس، گاوی؛ تورس، موراتا، اولمو

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید