کد خبر:29057
پ

پخش زنده بازی استقلال و پرسپولیس از یوتیوب

اگر به هر دلیلی به شبکه های داخلی ایران دسترسی ندارید، پخش زنده بازی استقلال و پرسپولیس در جام حذفی و لیگ برتر از یوتیوب انجام می شود.   پخش زنده بازی پرسپولیس یوتیوب   پخش زنده بازی استقلال و پرسپولیس از یوتیوب دربی 96 بین استقلال و پرسپولیس امروز راس ساعت 19:45 بین دو […]

اگر به هر دلیلی به شبکه های داخلی ایران دسترسی ندارید، پخش زنده بازی استقلال و پرسپولیس در جام حذفی و لیگ برتر از یوتیوب انجام می شود.

 

پخش زنده بازی پرسپولیس یوتیوب

 

پخش زنده بازی استقلال و پرسپولیس از یوتیوب

پخش زنده بازی استقلال و پرسپولیس از یوتیوب

دربی 96 بین استقلال و پرسپولیس امروز راس ساعت 19:45 بین دو تیم محبوب پایتخت برگزار خواهد شد. بسیاری از علاقه مندان به فوتبال در خارج از ایران و حتی هواداران دو تیم در داخل ایران که به دستگاه ست باکس دسترسی ندارند با کانال قفل شده شبکه 3 در حین پخش زنده این بازی مواجه می شوند اما خبر خوب اینکه شما می توانید پخش زنده بازی استقلال و پرسپولیس از یوتیوب نیز انجام می شود. برای تماشای پخش زنده دربی جام حذفی کافیست بر روی لینک زیر کلیک کنید.

 

شما می توانید با کلیک بر روی لینک پخش مستقیم بازی پرسپولیس و استقلال را از یوتیوب تماشا کنید. کانال ها و شبکه های پخش زنده بازی پرسپولیس و استقلال در ماهواره نیز در سایت بتاکاپ قرار داده شده است.

 

در ضمن شما می توانید پخش زنده این بازی را به طور رایگان از اپلیکیشن بتاکاپ تماشا کنید.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید