کد خبر:41367
پ

پخش زنده بازی آلمان و اسپانیا امشب از ماهواره و بتاکاپ

پخش زنده بازی آلمان و اسپانیا امشب ساعت 22:30 از ماهواره و اپلیکیشن بتاکاپ انجام می شود. چطور بازی آلمان و اسپانیا را در جام جهانی ببینیم؟ شما می توانید با دانلود و نصب اپلیکیشن بتاکاپ از گوگل پلی یا کافه بازار، علاوه بر تماشای فوتبال زنده آلمان و اسپانیا، نتیجه این مسابقه را هم […]

پخش زنده بازی آلمان و اسپانیا امشب ساعت 22:30 از ماهواره و اپلیکیشن بتاکاپ انجام می شود.

چطور بازی آلمان و اسپانیا را در جام جهانی ببینیم؟

شما می توانید با دانلود و نصب اپلیکیشن بتاکاپ از گوگل پلی یا کافه بازار، علاوه بر تماشای فوتبال زنده آلمان و اسپانیا، نتیجه این مسابقه را هم پیش بینی کنید و جایزه ببرید. در ضمن با شرکت در فوتبال فانتزی

بتاکاپ، شما می توانید شانس خود را برای بردن جایزه 5 میلیون تومانی آزمایش کنید.

آمار بازی های اسپانیا و آلمان در تاریخ

دو تیم تاکنون با هم 27 بار مصاف داده اند که 8 پیروزی سهم اسپانیا، 9 پیروزی سهم آلمان و 8 تساوی حاصل مصاف های رو در رو بوده است. آخرین مسابقه دو تیم به نوامبر 2020 در لیگ ملت های اروپا بر می گردد که اسپانیا توانست با 6 گل مقابل آلمان به پیروزی برسد.

پیش بینی نتیجه بازی آلمان و اسپانیا

تیم ملی آلمان با پذیرش شکست مقابل ژاپن، چاره ای جز پیروزی در این دیدار ندارد و شاگردان هانسی فلیک محکوم به برد هستند. در سمت مقابل تیم ملی اسپانیا قصد دارد جانب احتیاط را مقابل آلمان زخم خورده رعایت کند و حداقل با یک تساوی از این دیدار خارج شود. ربات پیش بینی نتایج فوتبال، نتیجه این بازی را 2 بر 1 به سود آلمان پیش بینی کرده است. سنگین ترین شکست اسپانیا مقابل آلمان به سال 2000 بر می گردد که در یک بازی دوستانه با نتیجه 4 بر 1 مغلوب شد. در اغلب بازی های دو تیم، کمتر از 1.5 گل در جریان بازی رد و بدل شده است.

شبکه های پخش مستقیم اسپانیا و آلمان در ماهواره

در صورتی که به پخش زنده شبکه 3 دسترسی ندارید و یا امکان دیدن بازی های جام جهانی به طور زنده از اینترنت را ندارید، نگران نباشید. شما می توانید پخش مستقیم بازی آلمان و اسپانیا را از شبکه پرشیانا اسپرت و zero TV در ماهواره یاه ست تماشا کنید. برای مشاهده فرکانس پرشیانا اسپورت و زیرو تی وی بر روی لینک کلیک کنید.

شبکه های پخش جام جهانی بدون سانسور از ماهواره بسیار زیاد هستند. با کلیک بر روی لینک می توانید این شبکه ها را مشاهده نمائید.

ترکیب احتمالی آلمان و اسپانیا

اسپانیا: اونای سیمون- آلبا- لاپورت- رودری- آزپیلیکوئتا-بوسکتس-گاوی-پدری-فرانس تورس- موراتا-آسنسیو

آلمان – نویر- زوله -رودیگر- تیلو کرر-دیوید رام-گورتزکا- کیمیش-گنبری-موسیالا-مولر- هاورتز

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید