کد خبر:19581
پ

نگاهی به رکورد استثنایی منچسترسیتی | 14 بازی پیاپی با پیروزی

به نظر می رسد تیم فوتبال منچسترسیتی به هدایت پپ گواردیولا بار دیگر به دوران طلایی خود بازگشته است چرا که این تیم در 14 دیدار اخیر خود در تمامی رقابتها اعم از لیگ برتر  و جام حذفی انگلیس توانسته به پیروزی برسد و همین مسئله نیز باعث صدرنشینی مقتدرانه آنها در لیگ برتر انگلیس […]

به نظر می رسد تیم فوتبال منچسترسیتی به هدایت پپ گواردیولا بار دیگر به دوران طلایی خود بازگشته است چرا که این تیم در 14 دیدار اخیر خود در تمامی رقابتها اعم از لیگ برتر  و جام حذفی انگلیس توانسته به پیروزی برسد و همین مسئله نیز باعث صدرنشینی مقتدرانه آنها در لیگ برتر انگلیس بوده است. سیتیزن ها که فصل را چندان خوب شروع نکردند با تغییر تاکتیکی که گواردیولا در تیمش ایجاد کرده، دست نیافتنی به نظر می رسند. آیا گواردیولا بار دیگر سرفصل جدیدی در تاکتیک های فوتبال باز کرده است؟

 

نگاهی به رکورد استثنایی منچسترسیتی | 14 بازی پیاپی با پیروزی

در صورتی که منچسترسیتی بازی عقب افتاده خود را با پیروزی پشت سر بگذارد، فاصله خود با تیم دوم جدول لیگ انگلیس به 8 امتیاز افزایش خواهد داد و احتمال قهرمانی این تیم در این فصل از رقابتهای لیگ جزیره بیش از هر تیم دیگری خواهد بود چر که آنها به اندازه 3 بازی ناکامی در نتیجه گیری، بین رده اول و دوم جدول فاصله ایجاد کرده اند که حاشیه امن خوبی محسوب می شود.

نگاهی به رکورد استثنایی منچسترسیتی | 14 بازی پیاپی با پیروزی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید