کد خبر:52890
پ

نکات کلیدی توئیت جدید ترامپ: نشانه های وحشت، استیصال و زمان پایان جنگ و فرار از خاورمیانه

بتاکاپ – دونالد ترامپ بدون تردید ضعیف ترین رییس جمهور آمریکا به لحاظ شخصیتی و عملکرد محسوب می شود. او که به واسطه حضور فعالش در پرونده اپستین جایگاهی نزد افکار عمومی امریکا و جهان ندارد، سعی کرد با قدرت نمایی در عرصه بین المللی آبروی رفته خود و آمریکا را بازسازی کند اما با […]

بتاکاپ – دونالد ترامپ بدون تردید ضعیف ترین رییس جمهور آمریکا به لحاظ شخصیتی و عملکرد محسوب می شود. او که به واسطه حضور فعالش در پرونده اپستین جایگاهی نزد افکار عمومی امریکا و جهان ندارد، سعی کرد با قدرت نمایی در عرصه بین المللی آبروی رفته خود و آمریکا را بازسازی کند اما با خراب تر کردن اوضاع در شروع جنگ با ایران، اندک اعتبار خود را هم از دست داد تا شاهد برپایی تظاهرات گسترده در سراسر آمریکا با کمپین No Kings باشد. ترامپ که تا این لحظه به هیچ یک از اهداف از پیش تعیین شده خود در جنگ با ایران نرسیده با انتشار توئیتی جدید همه اسرار وجودی خود را به جهانیان لو داد تا مشخص شود او در آستانه یک فرار تاریخی از خاورمیانه قرار دارد.

نکات کلیدی توئیت جدید ترامپ: نشانه های وحشت، استیصال و زمان پایان جنگ و فرار از خاورمیانه

نکات کلیدی توئیت جدید ترامپ: نشانه های وحشت، استیصال و زمان پایان جنگ و فرار از خاورمیانه

ترامپ به چنان درجه ای از بی اعتباری در سطح جهانی رسیده (جایگاه حقوقی رییس جمهور آمریکا را هم تضعیف کرده) که دیگر حتی بازارهای جهانی هم به مزخرفات و تهدیدات توخالی و مذاکرات خیالی اش با جمهوری اسلامی توجهی نمی کند. او که تمام تلاش خود برای گفتار درمانی و کنترل قیمت بازارها را با دروغ پراکنی در رسانه ها انجام می دهد در هفته پیش رو نتوانست باعث سقوط قیمت نفت شود و بورس امریکا بار دیگر با سقوط مواجه شد.

ترامپ به خوبی می داند که نهایتا تا 1 هفته دیگر فرصت برای جمع کردن این افتضاحی که به وجود آورده، دارد و پس از اآن چه برنده و چه بازنده باید از خاورمیانه برود در نتیجه با انتشار این توئیت جدید هدف نهایی خود را افشا کرد: یا ایران تسلیم او می شود و به عنوان برنده از خاورمیانه خارج می شود و یا آمریکا شکست می خورد و در آن صورت به انتقام کشته شدن صدها آمریکایی و از بین رفتن همه پایگاه های آمریکا در منطقه، تمام نیروگاه ها و تاسیسات انرژی ایران را منفجر می کند و از منطقه خارج می شود.

سناریوی اعلام پیروزی ترامپ: قربانی شدن سربازان آمریکایی به بهای تصاحب اورانیوم غنی شده ایران

به طور واضحی ترامپ قصد دارد با این سناریو این عملیات تحقیرآمیز برای آمریکایی ها را به پایان برساند:

او قصد دارد با یک عملیات نظامی محدود و پیاده کردن نیرو در خاک ایران (ولو با علم به کشته شدن و یا اسیر شدن عده ای از آنها) مدعی به دست آوردن 460 کیلوگرم اورانیوم 60 درصد غنی شده ایران شود و با اعلام پیروزی، جنگ را به پایان برساند. او حتی اگر به این اورانیوم دست پیدا نکند نیز ادعای به دست اوردن آن را خواهد کرد چرا که چاره ای جز گفتن این دروغ برای اعلام پیروزی ندارد.

او از عبارت اقامت دوست داشتنی استفاده کرده در حالی که پیشتر با عبارت ناوگان زیبایی که به سمت خاورمیانه حرکت می کند، دنیا را زخمی کرد اما همگان دیدند که چطور هر دو ناو هواپیمابر آمریکا به زباله دان تاریخ پیوستند و هیچ ناو امریکایی حتی جرات نزدیک شدن به خلیج فارس برای باز کردن تنگه هرمز را ندارد. هدف اصلی امریکا از حمله به ایران تغییر رژیم بود اما اکنون نه تنها به آن نرسیده بلکه با توانایی های موشکی پیشرفته ایران مواجه شده که مدعی بودند در جنگ 12 روزه از بین برده اند و تنگه هرمزی که تا پیش از جنگ باز بود را امروز از دست رفته می بینند.

 


ایالات متحده آمریکا در حال مذاکرات جدی با یک رژیم جدید و معقول‌تر برای پایان دادن به عملیات نظامی خود در ایران است.
پیشرفت‌های بزرگی حاصل شده است اما اگر به هر دلیلی به زودی توافقی حاصل نشود، که احتمالاً خواهد شد، و اگر تنگه هرمز فوراً «برای کسب‌وکار باز» نشود، ما اقامت دوست‌داشتنی خود در ایران را با منفجر کردن و کاملاً نابود کردن تمام نیروگاه‌های برق، چاه‌های نفت و جزیره خارک (و احتمالاً تمام تأسیسات آب‌شیرین‌کن!) که عمداً هنوز «لمس نکرده‌ایم» به پایان خواهیم رساند.
این اقدام در انتقام بسیاری از سربازان و دیگرانی است که ایران در طول «حکمرانی ترور» ۴۷ ساله رژیم قدیم به قتل رسانده و سلاخی کرده است.

به فرض محال اگر حتی 1 درصد ترامپ تهدیدات خود را عملی کند، در آن صورت تمام زیرساختهای کشورهای حاشیه خلیج فارس و اسرائیل به هدف مشروع ایران تبدیل خواهند شد و جناب ترامپ می بایست منتظر نفت 200 دلاری و فروپاشی اقتصاد آمریکا باشد!! با ورود به موقع حوثی های انصارالله یمن به نبرد ایران و آمریکا حالا نه تنها تنگه هرمز بلکه تنگه باب المندب نیز به زودی بسته خواهد شد و رویاهای ترامپ قمارباز و بلوف های احمقانه ش با او به آمریکا بازگردانده می شود!!! او در انتها به این نکته اشاره کرده که چه با توافق چه بی توافق حضور نظامی آمریکا در ایران پایان خواهد یافت که به معنای تمام شدن مهلت کنگره به او برای اتمام عملیات نظامی در ایران است چرا که دیگر اقتصاد آمریکا کشش فشار بیش از این را ندارد و آنها تا این لحظه بیش از 30 میلیارد دلار هزینه مستقیم بابت ورود به جنگ علیه ایران متحمل شده اند. آمریکا تا پیش از این از اهرم همه گزینه ها روی میز است استفاده می کرد اما اکنون دیگر آن گزینه خرج شده و گزینه ای جز عقب نشینی و پایان جنگ ندارد چرا که هر روز بیشتر ماندن در این جنگ خسارات حیثیتی و اقتصادی سنگینی به آمریکا وارد خواهد کرد. امروز ایران به عنوان کشوری که تحریم شده بود توانست با در اختیار گرفتن کنترل تنگه هرمز، به کشوری تحریم کننده تبدیل شود و تمام رشته های دولت های پیشین آمریکا برای تحت فشار قرار دادن ایران پنبه شد …

نکته آخر اینکه نیروگاه های برق ایران به صورت نامتمرکز در سراسر کشور پخش شده اند و بزرگترین نیروگاه برق ایران تنها 2.5 درصد از برق منطقه را پوشش می دهد و نه آمریکا و نه هیچ قدرت دیگری قادر به نابودی شبکه برق ایران نیست. همانطور که شب گذشته با بمباران تاسیسات برق استان تهران و البرز در کمتر از 1 ساعت برق همه مناطقی که با قطعی مواجه شدند مجدداً وصل شد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید