کد خبر:4596
پ

مرور اتفاقات عجیب در جشن قهرمانی پرسپولیس | از آنتونی استوکی هم تجلیل شد!

جشن قهرمانی پرسپولیس شب گذشته برگزار شد و در این جشن خاص که برای اولین بار شاهد حضور تماشاگران این تیم نبودیم، اتفاقات عجیبی رخ داد که در ادامه به برخی از آنها می پردازیم.   آخرین اخبار پرسپولیس   مرور اتفاقات عجیب در جشن قهرمانی پرسپولیس | از آنتونی استوکی هم تجلیل شد! ماجرای […]

جشن قهرمانی پرسپولیس شب گذشته برگزار شد و در این جشن خاص که برای اولین بار شاهد حضور تماشاگران این تیم نبودیم، اتفاقات عجیبی رخ داد که در ادامه به برخی از آنها می پردازیم.

 

آخرین اخبار پرسپولیس

 

مرور اتفاقات عجیب در جشن قهرمانی پرسپولیس | از آنتونی استوکی هم تجلیل شد!

مرور اتفاقات عجیب در جشن قهرمانی پرسپولیس | از آنتونی استوکی هم تجلیل شد!مرور اتفاقات عجیب در جشن قهرمانی پرسپولیس | از آنتونی استوکی هم تجلیل شد!

ماجرای جشن قهرمانی پرسپولیس از جایی جالب شد که دوستان در ابتکاری جالب برق استادیوم آزادی را به حداقل خود رساندند تا بتوانند نبود تماشاگران در استادیوم را در با تاریک کردن ورزشگاه و نورپردازی، پوشش دهند اما این اتفاق قبل از برگزاری جشن اصلی رخ داد و مشخص نشد چرا با شروع مراسم اصلی، دوباره برق استادیوم را روشن کردند و همه چیز مثل سابق برگزار شد. این اتفاق در حالی رخ داد که در صورت برگزاری جشن در فضای تاریک و نورپردازی جالبی که برایش در نظر گرفته بودند، احتمالاً زیباترین مراسم اهدای جام قهرمانی را شاهد بودیم اما بدسلیقگی دوستان مانع از این اتفاق شد.

 

مورد دیگری که در این بین به چشم آمد، حضور مجدد و بی مورد وزیر ورزش برای اهدای کاپ قهرمانی به تیم قهرمان بود که در هیچ کجای دنیا چنین اتفاقی رخ نمی دهد که وزیر ورزش یک کشور برای اهدای کاپ قهرمانی به یک تیم، در مراسم جشن آن تیم حاضر شود که بار دیگر سلطانی فر ثابت کرد که توجه ویژه ای به فوتبال دارد و احتمالاً علایق رنگی او در این مسئله دخیل بوده اند.

 

جالبترین نکته در روال قرار دادن کاپ قهرمانی در محلی که برایش تعبیه کرده بودند رخ داد؛ جایی که به نظر می رسید مسئول اینکار هیچ اطلاعی از چگونگی روند کار ندارد و در هر مرحله، نیاز به یک فرد کمکی برای یادآوری روال کار به او بود.

 

در جریان اهدای مدال های بازیکنان و اعضای تیم پرسپولیس، اتفاق عجیبی رخ داد و بازیکنان خود مجبور بودند تا مدالشان را بردارند و به گردن بیاویزند و این در حالی بود که ظاهراً حیدربهاروند و مسعود سلطانی فر و رسول پناه با امکانات کامل بهداشتی در مراسم حاضر شده بودند و امکان اینکه آنها اینکار را انجام دهند وجود داشت اما سهم این سه فرد در مراسم جشن قهرمانی پرسپولیس چیزی بیش از افراد معمولی کنار زمین نبود و بیشترین کاری که این سه در مراسم اهدای مدال به بازیکنان انجام دادند، با مشت به مشت بازیکنان پرسپولیس کوبیدن برای تبریک قهرمانی بود!

 

یکی دیگر از اتفاقات جالب در مرسام جشن قهرمانی پرسپولیس، ناهماهنگی بین رسول پناه و سید جلال حسینی در لحظه بالا بردن کاپ قهرمانی بود که از تصاویر تلویزیونی اینطور به نظر می رسید که رسول پناه قصد داشت به طور مشترک کاپ قهرمانی را با جلال حسینی بالای سر ببرد اما سید جلال این اجازه را به او نداد تا خودش شخصاً اینکار را انجام دهد که البته این اتفاق نیز با شمارش معکوس گوینده ورزشگاه همخوانی نداشت.

 

گوینده ورزشگاه که به نظر می رسید هیچ اطلاعی از وضعیت تیم پرسپولیس ندارد در اتفاقی عجیبف از انتونی استوکس نیز به عنوان یکی از قهرمانان پرسپولیس تجلیل کرد و این در حالیست که استوکس یکی از افرادی است که بزرگترین ضربه را به پرسپولیس در بعد فنی و مالی زد و چند ماهی هست که اثری از او در این تیم نیست.

 

یکی دیگر از نکات مراسم قهرمانی پرسپولیس به طراحی لباس پوکر قهرمانی پرسپولیس باز می گشت که به جای تمرکز بر روی عدد قهرمانی این تیم در لیگ (13) بر روی عدد 4 تمرکز شده بود که به نظر می رسد شیطنت کری خوانی در سطح هواداری در طراحی این لباس بی تاثیر نبوده است.

 

 

 

 

کلیدواژه : پرسپولیس

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید