لیست سلبریتی های خائنی که حملات آمریکا به ایران را محکوم نکردند | از علی دائی تا رسول خادم و بازیگران سینما
در حالی که کشور مورد حمله غیرمجاز آمریکا و اسراييل قرار گرفته اما متاسفانه شاهد این بودیم که بسیاری از چهره های مطرح فعال و غیرفعال ورزش و هنر ایران از محکوم کردن این حملات سرباز زدند و به لکنت زبان افتادند. لیست سلبریتی های خائنی که حملات آمریکا به ایران را محکوم نکردند بسیار […]
در حالی که کشور مورد حمله غیرمجاز آمریکا و اسراييل قرار گرفته اما متاسفانه شاهد این بودیم که بسیاری از چهره های مطرح فعال و غیرفعال ورزش و هنر ایران از محکوم کردن این حملات سرباز زدند و به لکنت زبان افتادند. لیست سلبریتی های خائنی که حملات آمریکا به ایران را محکوم نکردند بسیار بلند بالا است اما انتظار از برخی چهره ها در این زمینه بسیار بیشتر بود.

در حالی که امثال علی دائی و رسول خادم و بسیاری از چهره های ورزشی خود را شخصیتی مردمی در رسانه ها جا انداخته بودند اما به نظر می رسد این نان به نرخ روز خور ها از ترس ابطال گرین کارت های آمریکایی خود و یا باطل شدن اقامت اروپایی خود ترجیح داده اند در این زمینه سکوت کنند. افرادی که در خصوص اتفاقات تاسفناک دی ماه که اتفاقا توسط همین گروه شرور یعنی نتانیاهو و ترامپ برنامه ریزی شده بود مثلا در مقابل نظام و در حمایت از کشته شدگان و مردم قرار گرفتند امروز نای دفاع از کشور و مردمی که بی گناه کشته می شوند ندارند.
حتی پست ترین افراد نیز راضی به بمباران کشورشان توسط یک کشور بیگانه و کشته شدن هم وطنان خود نیستند اما این وطن فروشان که به امید کمک آمریکا برای براندازی نظام از او درخواست کمک کردند اکنون نمی دانند در کدام سمت بایستند! حملات آمریکایی را محکوم کنند که خودشان برای ورود نظامی اش از او درخواست کمک کردند و یا در سمت مردم مظلوم کشور بایستند که ظاهرا آقایان در سمت آنها قرار داشتند!
همه این موارد نشان می دهد در پشت نقاب این سلبریتی ها که با هزینه همین مردم و تریبون ها و جایگاه های همین نظام بزرگ شدند موجوداتی پست فطرت بوده اند که تنها به فکر منافع خود بوده و هستند. اینکه فردی با نظام مشکل داشته باشد هیچ اشکالی دارد و می تواند اعتراض و انتقاد خود را به صورت محترمانه و نه در قالب شعارهای هنجارشکنانه به اسم آزادی مطرح کند اما اکنون مشخص شده آقایان دردشان چیز دیگری بوده و هست.
از چهره های کثیف و نجسی همچون احسان کرمی، اشکان خطیبی و علی کریمی به چهره های منفوری همچون سردار آزمون، نیکی کریمی، حامد بهداد، علی دایی و … رسیده ایم. باز دم نفراتی همچون سید مهدی رحمتی، پژمان جمشیدی، مریلا زارعی، نیوشا ضیغمی، پرویز پرستویی و … گرم که بدون نگاه کاسب کارانه در سمت درست تاریخ ایستادند. اشتباه نکنید منظور از سمت درست تاریخ لزوما نظام جمهوری اسلامی نیست اما در جنگی که یک طرف آن هواداران و دار و دسته جزیره اپستین هستند قطعا جمهوری اسلامی برحق و سمت درست جنگ محسوب می شود.
تا پیش از این درد آقایان و خانم ها نبود آزادی در کشور بود ولی شاید بد نباشد بدانید نظام جمهوری اسلامی بیشترین آزادی را در مقایسه با برخی کشورهای منطقه و حتی جهان به ملت خود داده بود. کافی بود نگاهی به خیابان های شهر بیاندازید تا متوجه شوید که دیگر خبری از محدودیت ها در مورد حجاب نیست. کافی بود سری به جزیره کیش بزنید تا متوجه شوید این جزیره حتی دست دوبی امارات را در آزادی در تمام زمینه ها از پشت بسته است! تمام افراد در هر پست و مقامی نیز قادر به اعتراض مشروع به حاکمیت بودند و تنها افرادی دچار مشکل می شدند که به صورت مستقیم به احدی از ارکان نظام توهین مستقیم و نه انتقاد و اعتراض ضمنی کرده باشند.
امروز بعد از گذشت 22 روز شاهد این بودیم که برخی سلبریتی نماها مثل جناب علیخانی و رامبد جوان و… که از غیبت صغری در آمدند تنها به یک اشاره کوتاه به شهادت کودکان مدرسه میناب بسنده کردند و بدون اشاره به حملات وحشیانه آمریکا به مناطق مسکونی و واحدهای غیرنظامی ترجیح دادند تا پایان این فیلم هالیوودی آخرالزمانی را تماشا کنند و در انتها در سمت برنده بایستند! خواه ایران باشد خواه آمریکا !
اما بدون ذره ای تردید ایران برنده این نبرد خواهد بود و در پایان کار، مردم به حساب بسیاری از چهره هایی که این روزها سکوت کردند خواهند رسید. این حسابرسی لزوما به معنای کتک کاری با نفرات مذکور نیست با تحریم بلیت کنسرت ها، عدم تهیه یا تماشا کردن فیلم هایی که این اوباش در آنها ایفای نقش کرده اند و … به زندگی حرفه ای خائنین به وطن پایان میدهند چرا که جایگزینان بسیار مجرب تری از آنها سالها پشت خط این مافیا مانده بودند و اکنون نوبت یک پوست اندازی در تمام زمینه ها در کشور فرا رسیده است. حساب خائنین به منافع ملی با حامیان وطن جداست …
تاسف آور است که چهره های ورزشی و هنری معروف خارجی و حتی اکثریت ملت آمریکا به حمایت از ایران در این جنگ تحمیلی پرداختند اما برخی خودباختگان وطنی و وطن فروشان همچنان روی کمک ترامپ حساب باز کرده اند!! احتمالا در دنیای موازی که تلویزیون کثیف ایران اینترنشنال برای این افراد ترسیم کرده نظام جمهوری اسلامی تا 24 ساعت آینده سقوط می کند و به هر یک از این نفرات یک پست اجرایی در حوزه فعالیت ایشان اعطا خواهد شد! این همان دامی است که چاهزاده پهلوی خود در آن افتاد و با طناب خود ده ها سلبریتی و چهره مطرح ایران را با خود به ته چاه به پائین کشید.
جناب جهان پهلوان خادم آیا این جنایات، ارزش یک پیام ساده در محکومیت عاملین آن را نداشت؟
فکت تاریخی: احمق هایی که آمار ایران اینترنشنال را در خصوص تعداد کشته های 18 و 19 دی باور کردند چطور می توانند باور کنند بیش از 40 هزار نفر در دو روز آن هم با شلیک گلوله کشته شده باشند اما در 22 روز و طی بمباران مناطق مسکونی کمتر از 2000 نفر کشته شده باشند؟ آیا این احمق ها به این فکر کرده اند که از ابتدای جنگ اسرائیل بارها با نقشه پرچم دروغین و هدف قرار دادن کشورهایی همچون ترکیه، آذربایجان و عربستان و عمان سعی کرد تقصیر این حملات را متوجه ایران کند؟ به گواه دوربین های مداربسته تروریست های اسراییلی در اتفاقات دی ماه که بین مردم عادی حضور داشتند، جان بسیاری از هموطنان را گرفتند تا با کشته سازی و بالا بردن عدد کشته ها چه به صورت واقعی چه فیک، ملت را علیه حاکمیت بشورانند که البته تا حدی موفق به اینکار شدند اما بسیاری از مردم هوشیار بودند و در جنگ تحمیلی اخیر با آگاهی از این مسئله و اجتناب از حضور در خیابان ها نشان دادند درک و شعورشان بیشتر از برخی سلبریتی هایی است که بابت این جوسازی ها اقامت های دائم خود در امریکا و اروپا را فیکس کرده بودند!!!
آیا در نظر ایشان کشته شدگان دی ماه مردم این سرزمین بودند و کشته های 22 روز اخیر جزئی از این سرزمین نبودند و شایسته ابراز همدردی نبودند؟ اگر جمهوری اسلامی را مسئول کشتار دی ماه نامیدید چرا از مسئول کشتار 22 روز اخیر ابراز انزجار نمی کنید؟ مفهومی به نام انسانیت نزد شما دجالان زمان که بدون تردید از همان دار و دسته جزیره اپستین هستید مرده است …