کد خبر:30872
پ

قیمت گوشی مالک در سریال زخم کاری

قیمت گوشی ورتو مالک در سریال زخم کاری رقمی بین 700 میلیون تا 1 میلیارد تومان برآورد می شود.   دانلود آهنگ رینگتون گوشی مالک در زخم کاری   قیمت گوشی مالک در سریال زخم کاری با توجه به شخصیت لاکچری و جذاب جواد عزتی در سریال زخم کاری، بسیاری به دنبال یافتن اسم گوشی […]

قیمت گوشی ورتو مالک در سریال زخم کاری رقمی بین 700 میلیون تا 1 میلیارد تومان برآورد می شود.

 

دانلود آهنگ رینگتون گوشی مالک در زخم کاری

 

قیمت گوشی مالک در سریال زخم کاری

قیمت گوشی مالک در سریال زخم کاری

با توجه به شخصیت لاکچری و جذاب جواد عزتی در سریال زخم کاری، بسیاری به دنبال یافتن اسم گوشی مالک در زخم کاری هستند. جالب است بدانید یکی از گوشی های کمپانی ورتو که اساساً گوشی های هوشمند نمیسازد اما گوشی های فوق لاکچری و گران قیمت می سازد، در دست مالک در سریال زخم کاری بود.

 

گوشی استر پی (Aster P) که آخرین و جدیدترین گوشی ورتو به حساب می آید، در بازار آزاد ایران قیمتی حدود 800 میلیون تومان دارد. گوشی های ورتو به امنیت بالا و ساخت با طلا و فلزات گران بها معروف هستند. اما مهمترین ویژگی گوشی های ورتو این است که کمپانی ورتو متعهد می شود، از جان صاحب گوشی در هر نقطه ای از کره زمین که گیر افتاده باشد محافظت کند. این ویژگی به واسطه ردیاب های فوق پیشرفته ای که در این گوشی به کار رفته به شرکت ورتو این امکان را می دهد تا مکان دارنده گوشی را شناسایی کند و به عنوان مثال اگر در کوهستان گم شود، متعده به ارسال هلی کوپتر برای نجات جان دارنده گوشی است.

 

عکس های گوشی ورتو مالک در زخم کاری

در ادامه عکس هایی از گوشی Vertu مالک در سریال زخم کاری را مشاهده می کنید.

 

مشخصات و امکانات گوشی ورتو زخم کاری

گوشی Aster P به عنوان جدیدترین و در واقع آخرین محصول شرکت ورتو در سال 2018 و در پکن معرفی شد. قاب این گوشی از جنس آلیاژ تیتانیوم بوده، صفحه آن شیشه‌ای ارغوانی است و پنل های پشتی با چرم واقعی پوشانده شده‌اند.

 

استر پی در ابعاد 149.8 در 71 در 10.1 میلی‌متر ساخته شده و وزن آن تقریبا به 220 گرم می‌رسد. این گوشی در دو مدل Baroque و Gothic عرضه شده که از لحاظ ظاهری با یکدیگر تفاوت دارند.

ظاهر لوکس و متمایز گوشی‌های ورتو نقطه قوت آن‌ها به حساب می‌آید و این موضوع برای Aster P نیز کاملا صدق می‌کند. این گوشی به دو پنل پشتی مجهز شده که همانند درب‌های ماشین مرسدس SLS باز می‌شوند. زیر یکی از این پنل ها، امضای سازنده دستگاه به چشم می‌خورد. سیم‌کارت‌ها در زیر این پنل ها قرار می‌گیرند.

دکمه مخصوص ورتو در کناره دستگاه قرار گرفته و شما را به یک سرویس شخصی متصل می‌کند. این سرویس قادر به برنامه‌ریزی سفر، رزرو میز شام و تمام کارهای افراد اعیانی است.

مشخصات نمایشگر گوشی ورتو Aster P

جدیدترین گوشی ورتو به یک نمایشگر ۴.۹۷ اینچی با رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسلی مجهز شده که به وسیله گلس یاقوتی محافظت می‌شود. دوربین سلفی خارج از نمایشگر و در گوشه بالا جاسازی شده است. حاشیه‌های دور نمایشگر چندان باریک نیستند و قسمت بالایی و پایینی آن به نسبت ضخیم است.
مشخصات فنی استر پی

اسمارت فون استر پی علیرغم برچسب قیمت بالا، از تراشه‌های معمولی استفاده می‌کند. این دستگاه به تراشه اسنپدراگون ۶۶۰ مجهز بوده که شامل پردازنده ۶۴ بیتی کریو می‌شود. تراشه با رم ۶ گیگابایتی و حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی جفت شده است.

سیستم عامل اندروید ۸.۱ (اوریو) روی این گوشی هوشمند لوکس اجرا می‌شود و از آنجا که انحصاری بازار چین است، از سرویس‌های گوگل پشتیبانی نمی‌کند.

سیستم دوربین جدیدترین گوشی ورتو

استر پی تفاوت قابل‌توجهی با سایر گوشی‌های هوشمند دارد. دوربین سلفی آن قوی‌تر از دوبین اصلی است! پنل پشتی جایگاه دوربین اصلی ۱۲ مگاپیکسلی بوده که از فناوری فوکوس خودکار پشتیبانی می‌کند.

دوربین سلفی ۲۰ مگاپیکسلی در پنل جلویی می‌تواند تصاویر باکیفیتی را به وجود آورده و نیاز سلبریتی ها یا افراد خودشیفته را به خوبی برآورده می‌سازد.

باتری ورتو Aster P

یک باتری لیتیومی ۳۲۰۰ میلی‌آمپر ساعتی وظیفه تأمین انرژی استر پی را بر عهده دارد. این باتری در صورت شارژ کامل از ۲۶ ساعت مکالمه پیوسته پشتیبانی می‌کند. زمان استندبای باتری در بهترین شرایط ممکن به ۴۰۰ ساعت می‌رسد!

قابلیت اتصال و شبکه

ورتو استر پی از شبکه‌های GSM، WiFi 802.11 دو بانده، هات اسپات، باند WCDMA، باند TD-SCDMA، باند LTE، باند LTE FDD، LTE 4G+ و همین‌طور VoLTE چین پشتیبانی می‌کند.

بلوتوث 5.5، پشتیبانی از NFC، پورت USB-C با کابل OTG و شارژ بی‌سیم با پشتیبانی از استاندارد Qi و حداکثر توان 7.5 وات از دیگر مشخصه‌های ارتباطی Aster P به حساب می‌آیند.

 

سایر مشخصات و قیمت جدیدترین گوشی ورتو Aster P

استر پی به عنوان جدیدترین گوشی ورتو به سنسورهای متعددی مثل ژیروسکوپ، شتاب سنج، بارومتر، سنسور نور محیطی (ALS)، قطب‌نما و همین‌طور سنسور مجاورت مجهز شده است. این اسمارت فون اندرویدی از GPS، GLONASS و فناوری هدایت BeiDou پشتیبانی می‌کند.

مهم‌ترین مشخصه ورتوی جدید، استفاده از روش رمزگذاری V Talk است. این فناوری می‌تواند امنیت پیام‌ها و تماس‌ها را به خوبی حفظ کند. همچنین یک اپلیکیشن امنیتی مخصوص روی این گوشی نصب شده که در صورت سرقت گوشی، سریعا آن را قفل می‌کند.

مدل‌های سری باروک با رنگ‌های آبی ملایم، قهوه‌ای کاراملی و نارنجی گرگ‌ومیش روانه بازار شده‌اند. این مدل‌ها با قیمت تقریبا ۴۲۰۰ دلار فروخته شده‌اند.

سری گاتیک نیز در رنگ‌های مشکی یشمی و سفید مهتابی در دسترس خریداران قرار گرفته و قیمت آن در سال ۲۰۱۸ حدود ۵۱۰۰ دلار بود.

گران‌قیمت‌ترین مدل استر پی به نام Dazzling Gold با قیمت دقیق 14120.82 دلار به بازار عرضه شده است.

البته پس از عرضه استر پی دیگر خبری از محصولات شیک Vertu نشد. به همین خاطر کارمندان این شرکت تکنولوژیکی- هنری تصمیم گرفتند تا میراث ورتو را تحت برند Xor احیا کنند. اولین گوشی این برند به نام Xor Titanium ظاهر بسیار ساده‌ای داشته و قیمت آن نزدیک به 4000 دلار است.

دیدگاه کاربران 1 دیدگاه
  • سعید 12 دسامبر 2021 / 6:56 ق.ظ

    گوشی مالک گوشی orod empire طرح ورتو هست همین . شایعات یک میلیاردی همشون اشتباهه . دوستان لطفا توجه کنن آرم فراری پشت گوشی مالک هست . همچنین رنگ پشتش زرده . مال ورتو طلاییه ولی مال مالک زرد هست

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید