کد خبر:3232
پ

فیلم درگیری مسی با بازیکن سویا

مهاجم بارسلونا در جریان دیدار برابر سویا به شدت عصبانی شد و دیگو کارلوس را هل داد. در ادامه می توانید فیلم درگیری مسی با بازیکن سویا را تماشا کنید.   فیلم درگیری مسی با بازیکن سویا بتاکاپ – بارسلونا در دیدار بامداد امروز (شنبه) مقابل سویا بدون گل مساوی کرد. تنها دو امتیازی که […]

مهاجم بارسلونا در جریان دیدار برابر سویا به شدت عصبانی شد و دیگو کارلوس را هل داد. در ادامه می توانید فیلم درگیری مسی با بازیکن سویا را تماشا کنید.

 

فیلم درگیری مسی با بازیکن سویا

فیلم درگیری مسی با بازیکن سویا

بتاکاپ – بارسلونا در دیدار بامداد امروز (شنبه) مقابل سویا بدون گل مساوی کرد. تنها دو امتیازی که آبی اناری ها از دست دادند مورد توجه رسانه ها قرار نگرفت بلکه عصبانیت لیونل مسی هم سوژه شبکه های اجتماعی شد. ستاره بارسلونا نیمه اول را با عصبانیت به پایان رساند. او از دیگو کارلوس به شدت خشمگین شد. به همین خاطر زمانی که مهاجم آرژانتینی بازیکن سویا را هل داد همه از آن صحبت کردند. این اتفاق موجب شد بازی برای چند دقیقه متوقف شود و بازیکنان بیشتری با هم درگیر شوند. با این حال نه مسی و نه کارلوس با کارت جریمه شدند اما در شبکه‌های اجتماعی معتقدند بودند ستاره آرژانتینی باید کارت زرد می گرفت یا حتی اخراج می شد. تصاویر نشان می دهد که کارلوس پس از حرکت مسی نمایش بازی کرد و در افتادن خود مبالغه کرد.

در عکس ها می توان مشاهده کرد که مسی با خطای شدید کارلوس روبرو شده است (در عکس خبر قابل مشاهده است). به همین خاطر کاپیتان بارسا به شدت از مدافع سویا عصبانی شد. پس از این اتفاق ستاره آرژانتینی، کارلوس را هل داد و این بازیکن خود را به زمین انداخت. برای درگیری که به خاطر این حرکت پیش آمد سرخیو بوسکتس و فرناندو با کارت زرد جریمه شدند.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید